محصولات Polyflo نشان دهنده خط منحصر به فرد روغن ChemGroup ساخت شرکت ChemGroup در فرآوری روغن‌های معطر است که کاربردهای مختلفی را در صنایع متفاوت دارند. روغن های شرکت ChemGroup در درجه اول در صنایع پلاستیک استفاده می‌شوند. CHEMGROUP توزیع کننده پیشرو مواد شیمیایی صنعتی و روغن صنعتی است که در میان بزرگترین کشور‌ها قرار دارد و رتبه 23 را در آمریکای شمالی و در 100 کشور برتر جهان دارد. CHEMGROUP مجموعه گسترده‌ای از ترمینال‌های کامیون، بارج و راه آهن را اداره می‌کند و دارای امکانات توزیع مواد شیمیایی متعدد در سراسر ایالات متحده است. CHEMGROUP که در سال 1980 تأسیس شد، دارای شراکت دیرینه با تولیدکنندگان اصلی و تامین کنندگان پیشرو و خدمات هزاران مشتری در تقریباً تمام بخش های اصلی بازار صنعتی است. تیم CHEMGROUP به ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان، سابقه تحویل به موقع 98٪ و به عنوان یک شرکت خصوصی ارائه دهنده راه حل های منعطف و سفارشی برای مشتریان خود افتخار می کند. کیفیت یعنی فراتر از انتظارات مشتریان.

ویژگی روغن ChemGroup

  • سازگاری فوق العاده در سیستم های PU، PVC و اپوکسی.
  • محصول معطر.
  • ویسکوزیته پایین که باعث بهبود رئوولژی و کاهش زمان و دمای کار است، و رطوب پرکننده را تسهیل می‌کند و بارگذاری مواد جامد را آسان می‌کند.
  • محدوده جوش بالا در نتیجه دارای نوسان کم و ثبات حرارت است.
  • جایگزین مناسب و اقتصادی برای پلاستیک های اولیه.

ویژگی حلال‌های سنگین آروماتیک ChemGroup

حلال های معطر آروماتیک دارای قابلیت پرداخت بالا و ویژگی کنترل تبخیر هستند. این مواد به عنوان ترکیبی پیچیده از هیدروکربن‌های معطر به دست آمده از تقطیر جریان‌های معطراند و از نفت خام حاصل شده‌اند. این حلال ها در کاربردهای صنعتی مانند افزودنی‌های سوخت، رنگ‌ها و پوشش‌ها، آفت کش‌ها  استفاده می‌شوند. این حلال‌ها نفتالین تخلیه شده (کمتر از ۱٪ وزنی) هستند و در دو دامنه جوش (AROMATIC 200ND، AROMATIC 150ND) با تغییرات مختلف ارائه می‌شوند.

  • ویژگی تبخیر یکنواخت
  • فلش پوینت بالا
  • نفتالین تخلیه شده

خرید روغن ChemGroup

شرکت روانکار کارو به لطف نیروهای جوان و با تجربه خود به یکی از بزرگترین واردکنندگان انواع روغن‌های صنعتی، گریس، روان کننده و سایر برندهای مطرح دنیا تبدیل شده است. و امروزه به یکی از شرکت‌های پیشرو در فروش انواع روغن‌ها و گریس‌های تخصصی در ایران تبدیل شده است. اصولاً می‌توان گفت مهمترین فعالیت و خدمات ارائه شده توسط روانکار کارو، فروش روغن‌های صنعتی،انواع گریس، روغن‌های خودرو، چسب‌های صنعتی، روان کننده‌ها و مواد شیمیایی است.

ما با جذب نیروی جوان توانسته ایم خدمات خوبی به مصرف کنندگان داخلی ارائه کنیم. امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم با گستردگی فعالیت‌های خود پاسخگوی نیاز تمامی مصرف کنندگان و مشتریان خود باشیم. از طرفی تمام تلاش ما بر این است که محصولاتی با کیفیت و مناسب به مشتریان ارائه دهیم.

شرکت تامین روانکارکارو یکی از بزرگترین گروه‌های تخصصی واردات و فروش روغن صنعتی گریس و روغن های صنعتی در ایران و خاورمیانه می‌باشد که شامل انواع روغن‌های صنعتی، روان کننده‌های صنعتی، روغن موتور، ضد یخ، تولید روغن‌های صنعتی، گریس صنعتی، روغن صنعتی ماشین آلات، صادرات روغن صنعتی، فروش گریس، فروش روغن صنعتی، گریس صنعتی، واردات گریس، فروش روغن صنعتی، صادرات روغن صنعتی، واردات روغن صنعتی، تولید روغن صنعتی، گریس صنعتی، انواع روانکار، استفاده از روانکارهای صنعتی، واردات و صادرات روانکار صنعتی، روانکار صنعتی، لیست قیمت روانکار، روانکار نسوز صنعتی، انواع روانکار صنعتی، فروش روغن موتور، قیمت انواع روغن موتور، روغن موتور، واردات روغن موتور، ضد یخ، واردات و صادرات ضد یخ، تولید ضد یخ، فروش ضد یخ می‌باشد.

نمایندگی شرکت ChemGroup در ایران

در مجموعه تامین روانکار کارو کلیه روان کننده های تخصصی و  محصولات تعمیر و نگهداری شیمیایی از طریق ارتباط با شرکت chem در تجارت فنی و روغن معدنی فروخته می‌شود. و شما به عنوان یک مشتری، از شبکه فروش متراکم بهره می‌برید. می‌توانید هر زمان که نیاز به مشاوره و خدمات داشته باشید با این شرکت تماس بگیرید، همیشه یک فرد متخصص برای راهنمایی شما در رابطه با خرید محصولات ChemGroup در دسترس خواهید داشت که به طور کامل با نیازهای شما آشنا باشد. هنگامی که نیازهای جدید ایجاد می‌شود، راه حل‌های مناسب نیز ایجاد می‌گردد.

شرکت تامین روانکار کارو وارد کننده روغن chem می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید روغن ساخت شرکت ChemGroup و صدها روغن صنعتی دیگر را سفارش دهید. کافی است با شماره های موجود در سایت، تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند تا مناسب ترین روغن را برای تجهیزاتتان انتخاب کنید و سفارش دهید.

تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی ChemGroup

5/5 - (105 امتیاز)