شركت نفت بهران در سال 1341 با سرمایه 225 میلیون ریال تحت امتیاز شرکت اکسان آمریکا تاسیس شد. روغن موتور بهران در آن زمان با تکنولوژی اکسان و به نام برند اسو تولید و توزیع می شد. در سال 1345 این شرکت با نام تولید و تصفیه روغن ‏‏(سهامی عام ) در اداره ثبت شركتهای تهران به ثبت رسید.‏
پالایشگاه شرکت نفت بهران در سال 1347 تاسیس شد که توانایی تولید 30 هزا تن روغن صنعتی را در سال داشت. تازمان پیروزی انقلاب، این شركت محصولات خود را با نام تجاری اسو ESSO‏ و یا نامهای تجاری شرکت اکسان ‏EXXON آمریكا به بازار عرضه می کرد. که در پی قطع رابطه با آمریكا بعد از انقلاب مدیریت شركت نفت بهران در اختیار كاركنان ‏ایرانی قرار گرفت.‏
درتاریخ 12 دی سال 1363 نام شركت به پالایش روغن تهران (شركت سهامی عام ) و سپس در مورخه 4 اردیبهشت سال 1370 نام شركت به شركت نفت بهران (سهامی عام ) تغییر یافت.‏ شرکت نفت بهران یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن موتور، روغن صنعتی و گریس در ایران می باشد.

 

فروش روغن بهران

شرکت نفت بهران پیشرو در تولید روانکار در ایران با سهم بازار غالب روانکارهای خودرویی و صنعتی و همچنین یکی از 30 شرکت برتر تولید کننده روانکار در جهان است.
در ابتدا در 15 تیر 1341، جوینت ونچر گروه ایرانی و اکسون به عنوان واحد ترکیبی برای تولید روغن موتور با علامت تجاری ESSO در تهران تأسیس شد. در سال 1968 پالایشگاه نفت پایه با ظرفیت تولید 30000 تن در سال راه اندازی شد.
در طول سالیان متمادی، تعداد پروژه های مختلف توسعه و اصلاح، کیفیت و کمیت تولید روغن پایه را به بیش از 220000 تن در سال ارتقا داده است.
ساخت و بازاریابی بیش از 300000 تومان از 900 محصول مختلف شامل روغن خودرو، روغن صنعتی، گریس، واکس نفتی، روغن فرآیند، خنک کننده موتور/ضد یخ و حلال فورفورال در بسته بندی های مختلف از 1 تا 1000 لیتر
تولید حلال فورفورال در شوتر شهر به عنوان تنها تولید کننده در غرب آسیا از سال 2007 پیشروترین شبکه پمپ بنزین خصوصی در ایران از سال 1984
بهران صادرات محصولات خود را در سال 1370 با فروش موم پارافین و عصاره فورفورال به بازارهای بین المللی مانند پاکستان و ایتالیا آغاز کرد. اکنون بهران با تکیه بر توانایی های لجستیکی خود به بیش از 40 کشور در 3 قاره اروپا، آسیا و آفریقا صادرات دارد. پایانه صادرات و واردات در بندر امام خمینی (ره) با ظرفیت ذخیره سازی 25000 متر با امکانات گرمایش، بارگیری و تخلیه و اتصال به راه آهن از مزیت های بهران است.
شرکت نفت بهران با سرمایه گذاری قابل توجه در تحقیق و توسعه تعهد خود را در زمینه فناوری تولید روانکار افزایش داده است و بخش تحقیق و توسعه آن بهبود کیفیت محصولات و فرمولاسیون متناسب با تقاضای بازار و استانداردهای بالای جهانی را ارائه می دهد.

 

روغن بهران

روغن فنر دو وظیفه اساسی را در خودرو انجام می دهد. اولین کار مربوط به خنک کردن موتور در حال کار است. وظیفه دوم جلوگیری از اصطکاک و سایش بین قطعات موتور است. روغن موتور بهاران پیشتاز مناسب برای تمام فصول و هر شرایط آب و هوایی. بهران تکتاز، بهران رعنا، بهران رخش را می توان از دیگر انواع تولیدات این شرکت نام برد

  • حفاظت در برابر فرسایش
  • عملکرد خوب در شرایط آب و هوایی مختلف
  • مقاومت در برابر اکسیداسیون
  • خواص شوینده بسیار بالا
  • کمک به جریان هوا
  • دمای انجماد پایین

 

هدف شرکت بهران

محصولات بهران سطح بالایی از رضایت را به مشتریان ارائه می دهد و کیفیت محصولات، حفاظت از محیط زیست و تولید را مطابق با بالاترین استانداردهای ملی و بین المللی برآورده می کند یا از آن فراتر می رود و همچنین دارای استانداردهای ISO 9001، ISO 14001، OHSAS 18001، ISO 17025 می باشد. و شرکت دارای گواهینامه ISO TS 16949.

 

تاریخچه شرکت نفت بهران

فعالیت‌ های این شرکت در سال 1341 تحت امتیاز و تکنولوژی شرکت EXXON آمریکا و با نام تجاری ESSO آغاز گردید. با تاسیس واحد مخلوط کنی (Blending) در سال 1343، به تولید روغن های ESSO در داخل ایران پرداخت و از سال 1345 با نام شرکت تولید و تصفیه روغن به کار خود ادامه داد.

 

شرکت بهران

پالایشگاه شرکت در سال 1347 تأسیس و با ظرفیت تولید 30 هزار تن روغن در سال راه اندازی گردید و از سال 1363، با نام جدید شرکت پالایش روغن تهران فعالیت‌های تولیدی خود را با روندی رو به توسعه، استمرار بخشید چنان که در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه شرکت، بالغ بر 400 هزار تن انواع محصولات است.

از سال 1370 نام شرکت، به شركت نفت بهران  تغییر یافت. در ادامه فعالیت های تحقیقاتی، کارکنان این مجموعه موفق به تولید ضدیخ در سال 1371 و تولید موم (Paraffin wax) مرغوب به روش تعریق (Sweating) برای اولین بار در ایران در سال 1372 و نیز تولید حلال فورفورال در شوشتر در سال 1385 گردیدند.

تاریخچه بهران

روغن بهران انواع گسترده ای دارد. قبل از خرید روغن بهران اقدام به مطالعه اطلاعات منتشر شده توسط سازنده دستگاه بکنید. انواع روغن بهران و گریس بهران برای مصرف در دستگاه های مختلف تولید شده اند. هرگز بدون اطلاع از نوع روغنی که دستگاه شما نیاز دارد اقدام به خرید روغن بهران نکنید. انواع روغن بهران با استانداردهای مختلف تولید می شوند اگر تمایل به معادل یابی روغن خارجی دارید. با مطالعه اطلاعات فنی روغن بهران مطمئن شوید که استانداردهای لازم را دارد. در هنگام خرید روغن بهران به گرید روغن توجه کنید. انتخاب گرید اشتباه می تواند به دستگاه شما صدمه بزند.

 

انواع روغن صنعتی بهران

روغن صنعتی بهران انواع مختلفی دارند. انواع روغن صنعتی بهران برای استفاده در دستگاه های مختلف تولید شده اند. از انواع روغن صنعتی بهران می توان به روغن کمپرسور هوا بهران (روغن بهران VDL)، روغن دنده صنعتی بهران، روغن ترانس بهران، روغن توربین بهران، آب صابون بهران، روغن محافظ بهران، روغن دریایی بهران، روغن موتور دیزلی بهران، ضدیخ بهران، روغن هیدرولیک بهران، روغن نسوز بهران و انواع گریس بهران اشاره کرد.

 

نمایندگی فروش روغن بهران

شرکت اویل کارو مفتخر است به اخذ نمایندگی بزرگترین شرکت های نفتی دنیا از جمله شرکت بهران و در زمینه  توزیع و پخش محصولات مورد نیاز کارخانجات و صنایع بزرگ داخلی نیز فعالیت دارد.
در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره فروش روغن بهران یا فروش گریس بهران با شرکت تامین روانکار کارو بگیرید. ما شما را در تمامی مراحل خرید روغن بهران، نگهداری و مصرف انواع روغن و گریس بهران راهنمایی می کنیم. فروش روغن بهران به صورت حواله شرکت نفت بهران انجام می گیرد تا شما از اصالت روغن بهران خریداری شده مطمئن باشید.

 

وب سايت رسمی شرکت بهران , شرکت نفت بهران

http://www.behranoil.com

تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات شرکت نفت بهران

4.9/5 - (114 امتیاز)