شرکت فوکس فوکس پترولوب (‏Fuchs Petrolub AG‏) یکی از بزرگترین شرکت‌های مستقل جهان در زمینه تولید روانکار، روغن موتور، روغن صنعتی و گریس تخصصی ‏می‌باشد. این شرکت در سال 1931تاسیس شد و مرکز آن در شهر مانهایم کشور آلمان می‌باشد. شرکت فوکس شامل 58 شرکت زیر مجموعه و دارای بیش از 5000 کارمند در سراسر جهان است. در سال 2015 شرکت فوکس توانست برای اولین بار به درآمد حاصل از فروش 2 میلیارد دلاری دست پیدا کند.

تاریخچه شرکت فوکس Fuchs

‏از یک شرکت خانوادگی تا یک شرکت جهانی روانکار، در سال 1931 به عنوان یک کسب و کار خانوادگی در مانهایم تأسیس شد و امروزه 58 شرکت عامل با تقریباً 6000 کارمند در 50 کشور تحت پوشش FUCHS PETROLUB SE وجود دارد. FUCHS بزرگترین ارائه دهنده در جهان در میان تولید کنندگان مستقل روان کننده است.

سال 1931 میلادی: سال تأسیس شرکت RUDOLF FUCHS در مانهایم بود. وارد کردن و توزیع محصولات با کیفیت بالای پالایشگاه پنسیلوانیا. ایجاد یک فعالیت تجاری در زمینه روغن موتور منطقه‌ای.

سال 1936 میلادی: شروع تولیدات داخلی و باز کردن اولین دفتر نمایندگی در مونیخ.

سال 1939 میلادی: شروع جنگ جهانی دوم. توقف ورود نفت پنسیلوانیا. از دست دادن تأمین کنندگان سابق نفت. نقل مکان به بندر صنعتی مانهایم.

سال 1945 میلادی: پایان جنگ جهانی دوم. درآمد فروش به کمترین مقدار خود رسید.

سال 1947 میلادی: فوکس به عنوان تأمین کننده صنعت برای بازسازی.

سال 1948 میلادی: روانسازهای FUCHS که برای اولین بار در رقابت های آلمانی بکار گرفته شدند.

سال 1951 میلادی: تأسیس FUCHS LUBRITECH

سال 1952 میلادی: بیش از 200 کارمند برای اولین بار

سال 1959 میلادی: فوت مؤسس شرکت رادولف فوکس

سال 1960 میلادی: مانفرد فوکس اداره شرکت را به دست گرفت.

سال 1968 میلادی: اولین مراحل از بین المللی سازی شرکت با ایجاد شرکت های تابعه در فرانسه و اسپانیا.

سال 1971 میلادی: FUCHS مجموعه محصولات خود را تخصصی می‌کند. در مانهایم، اکنون 33 کارمند در بخش تحقیق، توسعه و اطمینان از کیفیت کار می‌کنند.

سال 1972 میلادی: شرکت یک گروه شرکتی می‌شود. توسعه قدرتمند از طریق مالکیت ها و ادغام ها در فاصله 1972 تا 1991.

سال 1981 میلادی: پنجاهمین سالگرد شرکت. شرکت به یک گروه متنوع با 80 محصول و شرکت های تجاری توسعه یافته است.

سال 1985 میلادی: FUCHS وارد بورس اوراق بهادار می‌شود. لیست سهام ترجیحی در بورس اوراق بهادار فرانکفورت و اشتوتگارت.

سال 1991 میلادی: FUCHS به دنبال اکتساب امتیاز تولید روانساز، در برنامه های یکپارچه فنی و توزیع و همینطور استفاده از شرایط بالقوه هم افزایی و بهینه سازی سرمایه گذاری می‌کند. فوکس در کسب و کار تولید روانساز.

سال 1994 میلادی: آرم جدید FUCHS برای کل گروه. آرم جدید و پویا مرحله مهمی در یکپارچگی هویت منحصر به فرد است.

سال 2000 میلادی: FUCHS PETROLUB بزرگترین تأمین کننده مستقل روان سازهاست. درآمد فروش جهانی 900 میلیون یورو است و حدود 4000 کارمند دارد.

سال 2004 میلادی: استفان فوکس رئیس هیأت اجرایی می‌شود. دکتر مانفرد فوکس که 41 سال شرکت را رهبری و آن را به گروه برتر تولیدکنندگان روانساز در جهان هدایت کرده، هیأت اجرایی را ترک کرده و پسرش به جای او قرار می‌گیرد.

سال 2006 میلادی: FUCHS هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس خود را جشن می گیرد. با بیش از 4000 کارمند در سراسر جهان در حدود 60 واحد راه اندازی شده، گروه درآمد فروش 1.2 میلیارد یورویی دارد.

سال 2008 میلادی: ورود سهام ترجیحی در MDAX در 23 ژوئن 2008.

سال 2010 میلادی: FUCHS به “اصول اخلاقی مسئولانه برای کسب و کار” متعهد می‌شود.

سال 2011 میلادی: FUCHS به بیش از 80 سال موفقیت خود می‌اندیشد.

سال 2013 میلادی: FUCHS PETROLUB AG فرم شرکتی خود را به یک شرکت اروپایی (Societas Europaea) تغییر می‌دهد: FUCHS PETROLUB SE

سال 2015 میلادی: برای اولین بار، FUCHS به درآمد فروش 2 میلیارد یورو می‌رسد.

سال 2016 میلادی: FUCHS بزرگترین برنامه سرمایه گذاری را در تاریخچه شرکت انجام می‌دهد. تا 2018، ‏300 میلیون یورو صرف ابتکار رشد جهانی می‌کند.

خرید روغن و گریس فوکس Fuchs

روغن فوکس و انواع گریس فوکس توسط شرکت فوکس آلمان تولید می‌شود. روغن فوکس و گریس فوکس کارایی وسیع در صنایع مختلف دارند. روغن شرکت فوکس به دو دسته کلی روغن موتور فوکس و روغن صنعتی فوکس تقسیم می‌شوند. پیش از خرید روغن فوکس اطلاعات فنی و بروشور دستگاه که توسط سازنده دستگاه که منتشر می‌شود را مطالعه کنید. اگر قصد خرید روغن موتور فوکس را دارید با مطالعه دفترچه خودرو از استاندارد روغن مورد نیاز مطلع شوید تا روغن موتور فوکس مناسب را انتخاب کنید.

قبل از خرید روغن صنعتی فوکس با مشاوره با تولیدکننده دستگاه و نمایندگی روغن فوکس یا گریس فوکس مناسب را انتخاب کنید. اگر اطلاعاتی از روغنی که باید در دستگاه مصرف کنید قبل از خرید روغن صنعتی فوکس با سازنده دستگاه تماس بگیرید و از استانداردهای مورد نیاز روغن و گرید روغن مطلع شوید. خرید روغن فوکس بسیار گسترده می‌باشد و شامل روغن و گریس‌های تخصصی برای مصارف صنعتی مختلف می‌باشد. همچنین انواع روغن صنعتی فوکس با دو پایه سنتتیک و مینرال تولید می‌شوند. مدل های مختلف روغن فوکس یا گریس فوکس برای مصارف مختلف در انواع تجهیزات و دستگاه ها تولید شده‌اند. هرگز بدون اطلاعات فنی دستگاه اقدام به خرید روغن فوکس یا خرید گریس فوکس نکنید. همچنین در هنگام خرید روغن صنعتی فوکس به ویسکوزیته روغن توجه کنید. مصرف روغن صنعتی فوکس با ویسکوزیته اشتباه می‌تواند باعث خسارت شود.

خدمات شرکت فوکس Fuchs

ما بیش از 100000 مشتری داریم، از جمله شرکت‌هایی در زمینه‌های: تامین کنندگان خودرو، OEM، معدن و اکتشاف، فلزکاری، کشاورزی و جنگلداری، هوا فضا، تولید برق، مهندسی مکانیک، ساخت و ساز و حمل و نقل، و همچنین فولاد، فلز و سیمان. صنایع، در عین حال شرکت‌هایی در صنایع غذایی، بخش تولید شیشه و صنعت ریخته‌گری و آهنگری و بسیاری دیگر.

FUCHS در تماس نزدیک با مشتریان خود، راه حل‌های جامع، نوآورانه و سفارشی را برای متنوع ترین کاربردها توسعه می‌دهد. FUCHS به عنوان یک تولید کننده روان کننده، مخفف عملکرد و پایداری، ایمنی و قابلیت اطمینان، کارایی و صرفه جویی در هزینه است. FUCHS مخفف یک وعده است: فناوری که نتیجه می‌دهد.

فوکس تولید کننده بزرگ روانکار در جهان: FUCHS یک گروه جهانی با ریشه های آلمانی است که روان کننده ها و تخصص‌های مرتبط را توسعه، تولید و توزیع می‌کند. برنامه محصول FUCHS شامل بیش از 10000 محصول و خدمات مرتبط در پنج دسته کلیدی است:

  1. روان کننده‌های خودرو
  2. روان کننده‌های صنعتی
  3. گریس‌های روان کننده
  4. روان کننده‌های پردازش فلز
  5. روان کننده‌های کاربردی خاص

گریس فوکس Fuchs

گریس فوکس (Fuchs Grease) یک نوع گریس صنعتی است که توسط شرکت فوکس (Fuchs) تولید می‌شود. این گریس برای استفاده در ماشین‌آلات صنعتی، دستگاه‌های تولیدی و خطوط تولید مختلف، از جمله موتورها، دنده‌ها، بلبرینگ‌ها، زنجیره‌ها، پمپ‌ها و … مناسب است. گریس فوکس با استفاده از روغن پایه با کیفیت بالا و افزودنی‌های خاص طراحی شده است و دارای خصوصیاتی مانند پایداری حرارتی، پایداری شیمیایی، مقاومت در برابر سایش و خوردگی و… است. این گریس با استفاده از فناوری تمیزسازی پیشرفته، جلوگیری از تشکیل رسوب و کربن‌سازی در ماشین‌آلات و دستگاه‌های صنعتی را فراهم می‌کند. گریس فوکس در بسته‌بندی‌های مختلفی در دسترس است که بسته به نیاز شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

خرید گریس فوکس Fuchs

شرکت فوکس آلمان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گریس تخصصی می‌باشد. گریس فوکس با پایه‌های مختلف جهت مصارف متفاوت تولید می‌شوند. قبل از خرید گریس فوکس با مطالعه راهنمای دستگاه و کسب اطلاعات کافی در مورد پایه و گرید گریس مورد نیاز اقدام به انتخاب و خرید گریس فوکس مناسب بکنید. در هنگام خرید گریس فوکس به گرید آن دقت کنید گریدهای گریس فوکس اکثرا 000، 00، 0، 1، 2، 3 می‌باشند. که بسته به نوع مصرف و جایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند باید گرید مناسب انتخاب شود.

حتما گریس فوکس را از نمایندگی این شرکت روانکار کارو خرید کنید تا محصول اصل و با کیفیت را به شما تقدیم کنیم.

قیمت گریس فوکس Fuchs

به طور کلی گریس‌ها روان کننده‌هایی هستند که از روغن پایه و غلیظ کننده‌ها تشکیل شده و مواد جامد و نیمه جامد محسوب می‌شوند. گریس فوکس یکی از نمونه‌های بارز گریس است که به دلیل کیفیت برتر در سراسر جهان محبوبیت دارد.
روان کننده‌های تولید شده توسط شرکت آلمانی Fuchs از نظر کیفیت تست شده و توسط اکثریت برای استفاده در صنعت شناخته شده است. بنابراین در صنایع مختلف کاربرد پیدا کرده اند و از پایه های مصنوعی و معدنی ساخته می‌شوند.
این گریس صنعتی در گریدهای مختلف نیز موجود است و به دلیل تنوع در اکثر مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این روان کننده‌ها را می‌توان در سیستم‌های هیدرولیک، گیربکس‌ها و سایر کاربردهای صنعتی مشاهده کرد که نقش زیادی در کاهش مصرف انرژی، انتقال نیرو و بهبود عملکرد قطعه دارند.
شما می توانید با تماس با مشاورین ما در اویل کارو، روان کننده‌های فوکس را با بهترین قیمت خریداری کنید. همچنین می‌توانید در مورد قیمت روان کننده‌های فوکس اطلاعات لازم را به دست آورده و با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کرده و این محصول را با کیفیت عالی تهیه نمایید.

oilkaro با سالها تجربه در اجرای انواع گریس و روانکار صنعتی در نظر دارد اعتماد و رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند. از این رو می‌توانید با تایید اصالت محصول، این محصول را در وب سایت ما خریداری کنید، زیرا شرکت ما دارای نمایندگی رسمی معتبرترین برندهای دنیا از جمله شرکت فوکس می‌باشد.

روغن فوکس

روغن فوکس Fuchs

روغن فوکس Fuchs برای ایجاد خواص ضد سایش و فشار شدید، کنترل رسوب عالی، محافظت در برابر زنگ زدگی و خوردگی و مقاومت در برابر کف فرموله شده است. دارای مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون و پایداری حرارتی در دماهای بالا برای به حداقل رساندن تشکیل لجن و لاک و ارائه عمر مفید است. نوعی از آن ها از چرخ دنده ها و یاتاقان ها در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت می‌کند. و برخی دارای خاصیت جداسازی آب عالی برای به حداقل رساندن تشکیل امولسیون است و در برابر تجمع بیش از حد کف که می‌تواند در روانکاری مناسب اختلال ایجاد کند، مقاوم است.

این روغن‌ها با هدف آینده توسعه یافته‌اند و نتیجه تحقیقات و توسعه پیشرفته‌ترین تولیدکننده روان‌کننده مستقل جهان با همکاری خودروسازان پیشرو هستند. برای موتورهای مدرن با فناور‌ی‌های پیشرفته، طیف گسترده ای از روغن موتور توسعه یافته است: قدرتمند، مقرون به صرفه، بسیار قابل اعتماد و با حداکثر محافظت در برابر سایش.
اویل کارو به عنوان نمایندگی روغن فوکوس و سایر روان کننده‌ها، روغن صنعتی و …. در ایران محصولاتی را با ضمانت کیفیت و اصالت به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت انواع روغن‌های مناسب برای ماشین شما را ارائه می‌دهد.

این روغن‌ها که برای نیازهای فردا طراحی شده‌اند، نتیجه تحقیق و توسعه بزرگترین تولید کننده روان کننده در جهان هستند. طیف گسترده‌ای از روغن‌های موتور با استفاده از فناوری‌های پیشرفته تولید می‌شوند: قدرتمند، اقتصادی، بسیار بادوام و با حداکثر محافظت در برابر سایش.
روغن موتور FUCHS حفاظت بهینه و عملکرد موتور بالا را برای تمام وسایل نقلیه و ماشین آلات ساختمانی، حمل و نقل و کشاورزی ارائه می کند. FUCHS به عنوان یک تامین کننده پیشرو روان کننده‌های OEM، طیف کاملی از روغن های موتور با کیفیت برتر را برای OEM ها ارائه می‌دهد.

روغن صنعتی فوکس Fuchs

روغن صنعتی فوکس در گریدها و مدل های مختلف تولید می‌شوند. انواع روغن صنعتی فوکس برای استفاده در صنایع مختلف تولید شده‌اند. از انواع روغن صنعتی فوکس می‌توان به روغن کمپرسور فوکس، روغن دنده صنعتی فوکس، روغن ترانسفورماتور فوکس، روغن توربین فوکس، روغن فلزکاری فوکس، روغن محافظ فوکس، روغن ضد زنگ فوکس، روغن موتور فوکس، روغن هیدرولیک ضد آتش فوکس و انواع گریس فوکس اشاره کرد.

قیمت روغن فوکس Fuchs

تمام شدن روغن موتور یا استفاده از روغن بی کیفیت همراه با ناخالصی ها نه تنها باعث کندی موتور می‌شود، بلکه به مرور زمان رسوباتی در داخل فضای موتور ایجاد می‌شود و بین اجزای موتور اصطکاک ایجاد می‌کند و در نهایت موتور را از بین می‌برد. انتخاب روغن موتور بسیار مهم است و لازم است روغن را در زمان مشخصی تعویض کنید و از سلامت موتور و خودرو خود اطمینان حاصل کنید. روغن موتور فوکوس یکی از بهترین روغن‌های موجود در بازار است که می‌تواند موتور شما را تقویت کند. ترکیب، ویسکوزیته و کیفیت این روغن مورد تایید کارشناسان می‌باشد. قیمت این روغن بسته به انتخاب شما متفاوت است اما می‌توانید این روغن را با مناسب ترین قیمت از گروه تامین روانکار کارو تهیه نمایید و در هر کجای کشور که هستید در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

انواع روغن فوکس Fuchs

شرکت Fuchs یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن‌های مختلف در جهان است. برخی از انواع روغن‌های Fuchs عبارتند از:

  1. روغن موتور Fuchs Titan: این روغن موتور برای خودروهای با موتورهای چهار زمانه با طراحی شده است و می‌تواند در شرایط سخت رانندگی مانند رانندگی در جاده‌های کوهستانی و شرایط سرد بهبود عملکرد موتور را فراهم کند.
  2. روغن موتور Fuchs Titan GT1: این روغن موتور برای خودروهای با موتورهای چهار زمانه و دیزلی با توربو شارژر و بدون آن طراحی شده است و می‌تواند بهبود عملکرد موتور و کاهش مصرف سوخت را فراهم کند.
  3. روغن موتور Fuchs Titan XTR: این روغن موتور برای خودروهای با موتورهای چهار زمانه و پمپ دوزینگ سوخت طراحی شده است و باعث کاهش مصرف سوخت و بهبود عملکرد موتور می‌شود.
  4. روغن موتور Fuchs Titan Supersyn: این روغن موتور برای خودروهای با موتورهای چهار زمانه و بنزینی و دیزلی طراحی شده است و می‌تواند بهبود عملکرد موتور و کاهش مصرف سوخت را فراهم کند.
  5. روغن موتور Fuchs TITAN SYN SN PLUS: این روغن موتور برای خودروهای با موتورهای چهار زمانه و بنزینی با کیفیت SN PLUS طراحی شده است که می‌تواند کاهش مصرف سوخت و بهبود عملکرد موتور را فراهم کند.
  6. روغن موتور Fuchs TITAN Supersyn D1: این روغن موتور برای خودروهای دیزلی با موتورهای چهار زمانه و توربو شارژر و بدون آن طراحی شده است و باعث کاهش مصرف سوخت و بهبود عملکرد موتور می‌شود.

در کل، محصولات شرکت Fuchs با استفاده از فناوری‌های جدید و کیفیت بالای خود، به بهبود عملکرد موتور و کاهش هزینه‌های نگهداری کمک می‌کنند.

 

روغن فوکس تیتان

روغن موتور TITAN حاصل آخرین تحقیق و توسعه بزرگترین گروه متخصصان مستقل روانکار جهان است. این با همکاری سازندگان خودروهای پیشرو توسعه یافته است تا نیازهای موتورهای پیشرفته امروزی را برآورده کند، عملکردی استثنایی، مصرف سوخت و محافظت از سایش بالا ارائه دهد.

 

روغن موتور فوکس مدل Titan 5w-40 Supersyn

ویژگی این محصول شامل: پایداری حرارتی عالی، کاهش مثبت در انتشار گازهای گلخانه ای، خواص ضد سایش عالی، خواص ضد خوردگی  کاهش مثبت مصرف سوخت، استفاده چند منظوره مثبت برای بسیاری از خودروها فواصل تعویض طولانی روغن است.

 

روغن موتور فوکس مدل titan SL

روغن موتور Fuchs SL با گرید ویسکوزیته 10w30 در ایران و تحت لیسانس FUCKS آلمان تولید می‌شود. این روغن موتور پس از معرفی موتورسیکلت هوندا کلیک و یک سری موتورهای الکتریکی به بازار ایران بسیار محبوب شده است. پس راه حل این مشکل خالی از ظرافت نیست. در چهار فصل باید از روغن موتور کلیکی 10w30 استفاده شود. همچنین از این روغن موتور برای خودروهایی که به روغن موتور 5w30 نیاز دارند. قابل استفاده در مکان‌های بسیار گرم در این روغن استارت موتور با ویسکوزیته 10 شروع می‌شود و پس از گرم شدن روغن در نهایت به ویسکوزیته 30 می‌رسد.

 

روغن موتور تیتان 10w40

روغن موتور Focus Titan Formula SM 10W40 یک روغن موتور چند درجه ای کاملاً مصنوعی است که در برابر سایش و خوردگی قطعات موثر است. این محصول برای موتورهای بنزینی مناسب است. این محصول روغنی با کارایی بالا است که با استفاده از آخرین تکنولوژی و مواد افزودنی پیشرفته تولید می‌شود.این محصول از روغن های معدنی با دقت بالا تولید می‌شود.در صورت نیاز به مشاوره خرید روغن فوکس یا خرید گریس فوکس با بخش نمایندگی ما در شرکت اویل کارو تماس بگیرید. ما شما را در تمامی مراحل خرید روغن فوکس، نحوه نگهداری، حمل و نقل و استفاده روغن فوکس و گریس فوکس راهنمایی می‌کنیم.

نمایندگی شرکت فوکس Fuchs

شرکت اویل کارو با سابقه طولانی مدت و کسب امتیازات عالی در زمینه فروش و پخش محصولات اورجینال فوکس مفتخر است به ارائه خدمت رسانی به سایر صنایع کارخانجات و سایر شرکت های بازرگانی معتبر و معروف در سرتاسر کشور.

تیم پشتبانی شرکت اویل کارو شما را گام به گام در انتخاب محصول مناسب و مفید یاری خواهد کرد می‌توانید از خدمات مشاوره شرکت اویل کارو به صورت تلفنی و حضوری توسط برترین مهندسیبن و مدیران بازرگانی بهره مند گردید. شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت فوکس (fuchs) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

وب سايت شرکت فوکس fuchs
تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی فوکس

5/5 - (18 امتیاز)