Shenzhen Fluid Science & Technology. (به اختصار Fusaite یا FST نامیده می شود) اف اس تی FST، تأمین کننده راه حل آزمایشگاهی میدان نفتی و سیستم کنترل ایمنی چاه در چین است. بسته به نیاز مشتری، اف اس تی FST متعهد شده است تجهیزات كنترل مایعات را در صنعت گاز، فن آوری آزمایشگاه و تجهیزات آزمایش قطعات خودرو، تحقیق و توسعه، روغن صنعتی، ساخت و فروش تجهیزات آزمایش قطعات تحت فشار در صنایع نظامی، هوافضا، انرژی هسته ای، کشتی و غیره امکانات تولیدی در منطقه بائوآن شنژن وجود دارد.

اف اس تی FST همچنان مبتنی بر تحقیق و توسعه مستقل، حفظ تبادلات علمی و فناوری طولانی مدت و همکاری با دانشگاه های معروف و موسسات تحقیقاتی علمی، در نوآوری و تلاش برای تعالی پایدار است. این شرکت ده ها حق ثبت اختراع ملی، حق چاپ نرم افزار و استانداردهای شرکت دارد.

وقتی به آینده نگاه می‌کنید، اف اس تی FST ذخیره استعدادها را اولویت می دهد ، استعدادهای فنی و مدیریتی را آموخته و تجربه کرده است ، یک تیم تحقیق و توسعه علمی با فناوری قوی و حرفه های کامل تشکیل می‌دهد. در حالی که استعدادها را در داخل و خارج از کشور به طور مداوم جذب می کند ، شرکت آن ها تمرکز ویژه ای بر آموزش استعدادها نیز دارد. پس از سالها توسعه، اف اس تی FST سیستم آموزش استعداد نردبان یکپارچه ایجاد کرده و پایه محکمی برای توسعه پایدار شرکت ایجاد کرده است.

با رویای شرکتی بی بدیل، اف اس تی FST با شرکتهای عالی در خارج و داخل همکاری خواهد کرد. برای سالهای زیادی، اف اس تی FST تأمین کننده واجد شرایط شرکت ملی نفت چین، شرکت پتروشیمی چین و شرکت ملی نفت فلات قاره چین بوده است، سیستم کنترل ایمنی چاه سهم بازار پیشرو در این سه شرکت نفتی دارد که فروش خوبی در روغن اصلی پیدا کرده و کشورهای تولید کننده گاز در خاورمیانه و آسیای میانه است. شرکت آنها طراحی و ساخت بسیاری از آزمایشگاههای اصلی در صنعت نفت و گاز از جمله آزمایشگاه مهندسی ملی میدان نفت و گاز با نفوذ پذیری کم را بر عهده گرفته است. علاوه بر این ، اف اس تی FST با همکاری مراکز آزمایش اتومبیل های ایالتی و استانی ، شرکت های اتومبیل سازی ، شرکت های معروف و شرکت های بزرگ قطعات خودرو در چین رابطه همکاری طولانی مدت ایجاد کرده است ، تجهیزات آزمایشگاهی را برای آزمایشگاه های اصلی ارتش ، هوا فضا ، انرژی هسته ای ، صنایع کشتی سازی و موسسات تحقیقاتی علمیفراهم کرده است.

اف اس تی FST با هدف نوآوری در کنترل مایعات ، اندازه گیری و کنترل فناوری های هوشمند ، تبدیل شدن به یک شرکت برجسته که در چین بسیار عالی ، معروف بین المللی ، مورد اعتماد مشتریان و مورد احترام این صنعت قرار دارد تا خدمات هر مشتری را بسیار بهتر ارائه دهد.

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت اف اس تی (FST)  میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.sz-fst.com

5/5 - (5 امتیاز)