کایسر کمپرسورس kaeser compressor  یک شرکت خانوادگی است، KAESER KOMPRESSOREN یکی از تولید کنندگان و ارائه دهندگان محصولات و خدمات هوای فشرده در جهان است. Kaeser در سال 1919 به عنوان کارگاه ماشین سازی تاسیس شد و در حال حاضر دو سایت تولیدی را در آلمان اداره می کند. این شرکت تقریباً 7000 نفر در سراسر جهان استخدام می کند.

KAESER KOMPRESSOREN محصولات و خدمات زیر را ارائه می دهد: کمپرسورهای پیچ روتاری , کمپرسورهای رفت و برگشتی, کمپرسورهای قابل حمل یدک کش و ثابت, سیستم های مدیریت هوای فشرده پمپ های خلا, دمنده ها, فیلترها خشک کن ابزار و لوازم جانبی هوای فشرده, مشاوره و برنامه ریزی تجزیه و تحلیل تقاضای هوای فشرده , پیمانکاری (مدلهای اپراتور ایستگاههای هوای فشرده) , سرویس دهی این شرکت محصولات خود را در تأسیسات کوبورگ (باواریای شمالی) و اجرا (تورینگن) آلمان تولید می کند. محصولات Kaeser به دلیل قابلیت اطمینان توجه دارند  ، بهره وری انرژی ، صرفه جویی در هزینه و سهولت نگهداری برجسته هستند – همه اینها به شرکت کمک می کند تا به اولویت اصلی خود برسد: رضایت کامل مشتری. نه تنها مهندسان توسعه ، بلکه کارکنان خدمات و مهندسان فروش ما نیز کاملاً به این مهم متعهد هستند. بخش خدمات انها برنامه ریزی فرآیند تهیه قطعات یدکی را به موازات روند تولید محصول آغاز می کند. مهندسان فروش بر اساس سایت واقعی و شرایط تولید ، در مورد اندازه و مشخصات بهینه سیستم هایشان به مشتریان انها  مشاوره می دهند. پس از نصب یک سیستم ، Kaeser معتقد است که حفظ گفتگوی نزدیک با مشتری بسیار مهم است. این تبادل مداوم از روند بهبود مستمر محصولات و خدمات پشتیبانی می کند ، که یک عامل اساسی در مورد قابلیت اطمینان ، مقرون به صرفه بودن و کیفیت است که محصولات Kaeser در سراسر جهان مشهور است. این روش نه تنها به Kaeser اجازه گشودن بازارهای اصلی جهانی را داده است ، بلکه این شرکت را قادر به ایجاد و کار افرینی در آلمان و همچنین خارج از کشور کرده است. امروزه کمپرسورها و تجهیزات Kaeser از طریق شبکه ای گسترده از دفاتر شعبه و شرکای انحصاری در بیش از 140 کشور جهان توزیع می شوند.

 

تاریخچه کایسر کمپرسورس kaeser compressor

1919 : کارل کازر پدر این شرکت را در 27 ژوئن 1919 به عنوان کارگاه ماشین سازی تأسیس کرد. وی کار خود را با ساخت قطعات یدکی برای وسایل نقلیه موتوری و موتورها ، به ویژه چرخ دنده آغاز کرد و بعداً به تجهیزات ویژه ای برای صنعت شیشه سازی رسید. طی چند سال کوتاه این شرکت 150 نفر استخدام کرد.

1948 : در نتیجه تقسیم آلمان پس از جنگ جهانی دوم ، KAESER از بخش عمده ای از بازار اصلی خود در ایالت تورینگن محروم شد و مجبور به دنبال تجارت در بازارهای جدید در جنوب و غرب آلمان گشت . تصمیمی که قرار بود آینده شرکت را رقم بزند تخصص KAESER در ساخت موتور ، همراه با تقاضای زیاد کمپرسور در اقتصاد پس از جنگ ، منجر به اضافه شدن کمپرسورها به دامنه محصول شد . اولین کمپرسور رفت و برگشتی ساخته شده توسط KAESER در سال 1948 بنا شد . طی چند سال برنامه کمپرسور رفت و برگشت شرکت دامنه کامل تا 60 کیلووات را پوشش داد .

1973 : کارل کائزر جونیور ، پسر بنیانگذار ، ابتکار عمل خروج استراتژیک بعدی شرکت را بر عهده دارد  توسعه کمپرسورهای پیچ دوار. قلب هر کمپرسور پیچ  پیچ پیچ دوار اختصاصی است که دارای یک پروفیل روتور جدید صرفه جویی در انرژی است – مشخصات SIGMA. ساخت کمپرسورهای پیچ دوار جدید از سال 1973 آغاز می شود. طی سالهای بعد ، KAESER KOMPRESSOREN جای خود را در کنار تولید کنندگان پیشرو کمپرسورهای پیچ دوار بدست  آورد.

1978 : افتتاح اولین شرکت تابعه در سوئیس اولین گام در جهت ایجاد یک سازمان بین المللی فروش و خدمات است.

1982 : KAESER خط تولید MOBILAIR را راه اندازی کرد. پس از تصاحب ‘Compresseurs Bernard’ در فرانسه ، KAESER Mobilair ، طیف گسترده ای از کمپرسورهای پیچ دوار قابل حمل برای صنعت ساخت و ساز را با فعالیتهای تولیدی در لیون فرانسه توسعه می دهد.

1994 : با استفاده از SECOTEC ، KAESER مجموعه کاملاً جدیدی از خشک کن های برودتی کم مصرف را تولید می کند. در سال 1994 ، پیشرفته ترین تأسیسات ساخت آلمان برای خشک کن های برودتی در Gera به بهره برداری می رسد.

1998 : KAESER کنترل کننده کمپرسور SIGMA CONTROL را توسعه داد. KAESER کنترل کننده انقلابی SIGMA CONTROL را راه اندازی می کند. این توسعه داخلی ، مبتنی بر فناوری رایانه های صنعتی ، هزینه های چرخه زندگی را کاهش می دهد و در دسترس بودن تجهیزات را بیشتر بهبود می بخشد. از سال 1998 در کمپرسورهای اسکرو KAESER ادغام شده است.

2001 : به دنبال راه اندازی موفقیت آمیز SIGMA CONTROL ، KAESER “رایانه سازی” کل ایستگاه هوای فشرده را تکمیل می کند: با SIGMA AIR MANAGER نوآورانه ، مزایای یک رایانه صنعتی پیشرفته و شبکه های پرسرعت به همراه می آید برای اولین بار به دنیای مهندسی هوای فشرده این راه را برای دستیابی بیشتر به قابلیت اطمینان در تامین هوای فشرده ، کارایی و شفافیت هزینه هموار می کند. سیستم مدیریت هوای فشرده SIGMA AIR MANAGER در سال 2001 معرفی شد. سیستم مدیریت هوای فشرده ابتکاری

SIGMA AIR MANAGER : 2002  کارخانه دوم خود را برای کمپرسورهای قابل حمل افتتاح کرد. مرکز تولید جدید کمپرسورهای قابل حمل (کارخانه MOBILAIR) در بهار در کوبورگ آلمان افتتاح می شود. KAESER اکنون دومین کارخانه تولید کمپرسور قابل حمل و پیشرفته دارد. گیاه Gera 125 سالگرد تولد خود را جشن می گیرد. در سال 1877 توسط هاینریش لئو به عنوان کارگاهی با کارخانه ریخته گری ، کارگاه تراشکاری و فلزکاری افتتاح شد و در سال 1890 به اولین کارخانه تولید کمپرسور آلمانی تبدیل شد. به عنوان لئو-کمپرسورن ، این شرکت با تولید 70٪ بازار تا سال 1945 به تولید کننده اصلی کمپرسور آلمان تبدیل شد. اشتراک گذاری.

2004 :  با افتتاح رسمی یک مرکز توسعه محصول جدید در کوبورگ آغاز می شود و یک محیط کار عالی برای مهندسان توسعه فراهم می کند. توماس كائزر ، مدیر عامل ، به مناسبت این مناسبت گفت: “هدف ما تولید و ارائه محصولات نوآورانه متناسب با نیازهای مشتری در تعداد بیشتری و سریعتر از هر زمان دیگری است.” KAESER KOMPRESSOREN فرآیندهای لجستیکی خود را در کل شرکت ایجاد می کند. عناصر اصلی سیستم نوآورانه یک انبار رک بالا و کاملاً خودکار و یک مرکز توزیع جدید است. جدا از ایجاد شرایط برای ادامه رشد در تولید ، KAESER انتظار دارد که امکانات جدید سهمیه خطای صفر ، نرخ تحویل به موقع بهبود یافته و در نتیجه رضایت مشتری بیشتر باشد.

2008 : کارخانه Sonnefeld در ابتدای سال به بهره برداری می رسد. نزدیک به 100 کارمند در آنجا قطعات ورق فلز را برای محفظه های کمپرسور پیچ دوار تولید می کنند.

2009:  شریک ارشد کارل کازر جونیور در ماه جولای در سن 95 سالگی درگذشت. بنابراین صاحب و مدیر و توسعه دهنده زندگی خود را ادامه داد تا شاهد پیشرفت شرکت برای تبدیل شدن به یک بازیگر جهانی واقعی باشیم – دستاوردی که ایده های وی پایه و اساس آن را ایجاد کردند.

2013 : آوریل: خشک کن جدید صرفه جویی در مصرف انرژی SECOTEC TF 340 به عنوان نامزد نهایی جایزه معتبر هرمس انتخاب شده است که توسط نمایشگاه تجارت “Hannover Messe” به رسمیت شناختن فن آوری های نوآورانه اعطا شده است. خشک کن جدید با سیستم ذخیره گرمایشی نوآورانه خود ، در مقایسه با خشک کن های معمولی تا 70٪ صرفه جویی در انرژی می کند. اکتبر: تخمگذار سنگ بنای یک مرکز تحقیق و توسعه جدید در سایت تولیدی گرا. تعالی در نوآوری نقش اصلی را دارد. یک جریان پایدار از نوآوری ها ، لبه های رقابتی KAESER KOMPRESSOREN را در خط مقدم فناوری خشک کردن هوای فشرده – و همچنین در سایر مناطق حفظ و گسترش می دهد. نوامبر: با ادغام مجدد  یک شرکت سهام اروپا – KAESER KOMPRESSOREN گام دیگری را در استراتژی بین المللی خود برمی دارد. یک شرکت خانوادگی با ریشه های آلمانی قوی ، در سراسر دنیا در خانه و با کیفیت “ساخت آلمان” سازش ناپذیر. هیئت اجرایی متشکل از دیپل است.

2014 :  مراسم برپایی مرکز تحقیق و توسعه جدید را جشن می گیرد. KAESER با ایجاد زمینه برای ایجاد دو سالن تولید جدید در سایت کوبورگ ، ابتکار آینده نگرانه کارخانه هوشمند خود را تاسیس می کند.  خشک کن ابتکاری SECOTEC جایزه طلا را برای بهترین محصول در ایالات متحده دریافت می کند. سپتامبر: کارآموزان از سراسر اروپا گروه متخصصان جوان شرکت را تقویت می کنند. KAESER 20 موقعیت اضافی برای کارآموزان بین المللی ایجاد کرد. دمنده های پیچشی دوار KAESER به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند و کنترلر اصلی SIGMA AIR MANAGER 4.0 مدیریت سیستم هوای فشرده را به سطح کاملاً جدیدی هدایت می کند

2015 : آوریل:  برای اولین بار به موضوع اصلی نمایشگاه تجاری “Hannover Messe” تبدیل شد و KAESER به عنوان پیشگام اصلی مفهوم انقلابی شرکت کرد. سپتامبر: خوابگاه جوانان سابق در منطقه Ketschendorf در کوبورگ به محل زندگی کارآموزان KAESER از سراسر جهان تبدیل می شود. همچنین در ماه سپتامبر ، سنگ بنای دیگری در کوبورگ گذاشته شده است. این بار برای مرکز تحقیق و نوآوری ، جایی که بسیاری از نوآوری های جدید تصور می شود. اکتبر: ساخت و ساز نیز در جای دیگری پیشرفت می کند. مراسم برپایی سالن های تولید جدید جشن گرفته می شود

2016 : سپتامبر: رشد مجدد موقعیت های آموزشی. به منظور ارتقا  ادغام و مقابله با کمبود مهارت ،  موقعیت آموزش اضافی برای جوانان با سابقه پناهندگی ایجاد می کند. دسامبر: به دلیل تقدیر از عملکرد استثنایی در تمرین ، کایزر برنده جایزه ملی “Training Ace” می شود. تعداد کارمندان در سراسر جهان به حدود 5500 نفر رسیده است.

2017 :مرکز تحقیق و نوآوری جدید Kaeser آوریل: بازدید معتبر از نمایشگاه تجاری “Hannover Messe”: آنگلا مرکل ، نخست وزیر فدرال ، از KAESER KOMPRESSOREN بازدید می کند و مفهوم دیجیتالی سازی و استراتژی  را ستایش می کند. KAESER SIGMA SMART AIR همچنین مراسم برتر خود را در هانوفر جشن می گیرد. اولین بسته خدمات ارائه دهنده تعمیر و نگهداری پیش بینی شده است. سپتامبر: مرکز تحقیق و نوآوری آماده است و اولین کارمندان به آنجا می روند. در حال حاضر KAESER بیش از 5700 کارمند در سراسر جهان دارد.

برای مشاهده سایت اصلی لینک زیر را  کلیک کنید  :

www.kaeser.com

تماس با روانکار کارو

5/5 - (1 امتیاز)