SABROE بی نظیر … ترکیب منحصر به فرد SABROE از فناوری، قابلیت و تجربه استثنایی به این معنی است که ما می‌توانیم دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید تحویل دهیم و به شما امکان کنترل تجهیزات خود را دقیقاً به روشی که ترجیح می‌دهید، می‌دهیم. سیستم های SABROE به گونه ای طراحی شده اند که متنوع و سازگار با آینده باشند، در هر زمان که نیاز باشد، استفاده مجدد، مقاوم سازی، گسترش و به روزرسانی تاسیسات و قابلیت های مدیریت حرارتی را آسان می‌کند.

کیفیت ما شناخته شده است و رعایت دقیق ترین استانداردهای کیفیت در همه زمان ها را یک چالش می دانیم. هر کمپرسور و راه حل پکیج Sabroe مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط همه مقامات طبقه بندی در جهان است.

ما تجهیزات مورد نیاز شما را تهیه می کنیم … – از کمپرسورهای برودتی و چیلرهای صنعتی گرفته تا پمپ های حرارتی و تجهیزات تهویه هوا، روغن صنعتی برای قرار دادن این سیستم های انتقال حرارت اساسی در زمینه های صنعتی، تجاری و مسکونی. و نکته اصلی این است که فناوری، دانش و تجربه Sabroe شما را قادر می‌سازد تا با حداقل ورودی انرژی به بیشترین تأثیر برسید. که رمز سودآوری تجارت و همچنین مسئولیت محیطی است.

مسئول محیط زیست … برای به حداقل رساندن تأثیرات زیست محیطی سیستم انتقال حرارت، باید از مبردهایی با کمترین پتانسیل گرم شدن کره زمین (GWP) و همچنین کمترین پتانسیل کاهش ازن (ODP) استفاده شود. مبردهای طبیعی (شامل آمونیاک ، دی اکسیدکربن ، هوا و آب و همچنین هیدروکربن ها) کمترین مقدار GWP و ODP را دارند. آنها همچنین در شرایط قانونی و فنی در بیشتر کشورها وجود دارند. تمام محصولات Sabroe به گونه ای استاندارد طراحی شده اند که با مبردهای طبیعی کار می کنند. استفاده از مبردهای طبیعی ابعادی کاملاً جدید را برای بهبود کارایی و پایداری فرایندهای صنعتی و تجاری ایجاد می‌کند که انتقال حرارت در آنها نقشی بزرگ یا کوچک دارد.

تماس با روانکار کارو

5/5 - (5 امتیاز)