در 170 سال گذشته از زمان تأسیس در سال 1850میلادی، لیبولد نام خود را در تاریخ صنعت نوشت و حداقل از طریق اختراعات پیشگامانه ولفگانگ گاید، صنعت خلا uum جهانی را بنیان نهاد. از اولین کاربردهای صنعتی در تولید لامپ 100 سال پیش تا به امروز، این شرکت بارها و بارها خود را مجدداً به روزرسانی کرده است تا با نیازهای بازار جهانی سازگار شود. امروزه، فناوری خلا uum یک فناوری کلیدی است که در بسیاری از کاربردها ضروری شده است. کاربران را می‌توان در تمام مناطق صنعتی در سراسر جهان یافت و لیبولد همچنان خود را در زمره رهبران بازار این صنعت به حساب آورد.

پمپ ها و سیستم های خلا Leybold شرایط لازم را برای تولید صنعتی نیمه هادی ها، حامل های داده، نمایشگرها، شیشه‌های معماری پوشش داده شده و سلول‌های خورشیدی ایجاد می‌کنند. از سیستم‌های خلا ac در تصفیه فولاد و فرآوری و بسته بندی مواد غذایی استفاده می‌شود. خلا operation همچنین برای عملکرد طیف سنج‌های جرمی و میکروسکوپ های الکترونی و نیز تقریباً در همه زمینه های تحقیقات مدرن ضروری است.

در لیبولد، کارمندان بسیار آموزش دیده و با تجربه پایه و اساس خدمات جامع مشتری هستند. محصولات نوآورانه همراه با پیشرفته ترین فناوری تولید در یک شبکه تولید جهانی همه در کنار هم قرار گرفته و یک تجارت موفق را تشکیل می دهند. بزرگترین شبکه خدمات جهان با تعداد زیادی ارائه خدمات ، خط تولید را کامل می کند. فناوری خلا uum نوآورانه و مدرن از روندهای بزرگ اقتصاد جهانی پشتیبانی می کند و بنابراین به پیشرفت پایدار کمک قابل توجهی می‌کند.

 

تاریخچه شرکت LEYBOLD لی بولد

در سال 1850 بازرگان مارتین کوته شرکت بازرگانی کوته را تأسیس کرد، اما یک سال بعد درگذشت. با معرفی مدیر ارنست لیبولد در سال 1851 ، شرکت Leybold & Kothe با تمرکز بر توزیع تجهیزات و دستگاه های دارویی و فیزیکی-فنی تشکیل شد.

در سال 1863 ارنست لیبولد این شرکت را به طور کامل تحویل گرفت، اما در سال 1870 مجدداً آن را فروخت. نام این شرکت برای مدتی به حیات خود ادامه داد، به عنوان E. Leybold’s Nachfolger (E. Leybold’s Successor).

این شرکت بخش دارویی را برای تمرکز بر روی مواد آموزشی و آموزشی با تولید سری پمپ های خلا vac از سال 1906 واگذار کرد. همکاری با ولفگانگ گاید منجر به توسعه پمپ مولکولی شد در سال 1911 شد.

اختراع پمپ انتشار جیوه در سال 1913

اختراع طراحی بالاست گاز، که اجازه می‌دهد بخارها با پمپ های خلا rot دوار پمپ شوند در سال 1935. این شرکت در سال 1922 به عنوان یک شرکت سهامی عام اصلاح شد و در سال 1936 به یک شرکت سهامی محدود تبدیل شد. به ترتیب در سال های 1948 و 1955، متال گسل شفت و دگاسو اولین سرمایه گذاری خود را در E. Leybold’s Nachfolger انجام دادند. 1967 شاهد ادغامE . Leybold’s Nachfolger با Heraeus Hochvakuum GmbH بود. دگاسو ، متال گسل شفت و W.C. Heraeus GmbH سهامداران برابر در Leybold Heraeus GmbH تازه تأسیس بودند.

متال گسل شفت و W.C. Heraeus سهام خود را در سال 1987 به فروش رساند، Leybold Heraeus GmbH به Leybold AG تبدیل شد و مقر آن از کلن آلمان به هاناو آلمان منتقل شد.

در سال 1994، دگوسا لیبولد را به گروه Oerlikon Bührle سوئیس فروخت، لیبولد را با Balzers AG که قبلاً در اختیار آنها بود ترکیب کرد و گروه Balzers و Leybold را تشکیل داد. ادغام این شرکت ها منجر به بزرگترین شرکت فناوری خلا و سطح جهان با حدود 6500 کارمند شد و فروش 1.8 میلیارد DEM را در سال 1995 ایجاد کرد.

در سال 2000، دگوسا بخش باقی مانده مواد آموزشی و آموزشی را فروخت ، که امروز – پس از ورشکستگی در سال 2008 – با نام شرکت LD Didactic فعالیت می کند و دفتر مرکزی آن در نزدیکی کلن است.

در سال 2006، Leybold Vacuum GmbH به عنوان بخشی از تغییر نام گروههای مختلف به بخشهای گروه به Oerlikon Leybold Vacuum تغییر نام یافت.

در سال 2015 ، اورلیكون فروش تجارت خلا uum را به شركت سوئدی Atlas Copco اعلام كرد. فروش در سپتامبر 2016 نهایی شد. سپس ، این شرکت به Leybold GmbH تغییر نام داد و به بخشی از بخش راه حل های خلا of در منطقه تجاری کمپرسورهای اطلس کوپکو تبدیل شد.

شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت لی بولد (LEYBOLD) و انواع روغن صنعتی را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت لی بولد (LEYBOLD) میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.leybold.com

تماس با روانکار کارو

5/5 - (11 امتیاز)