شرکت ساناکو (Sunoco) شرکت نفتی آمریکایی است که مرکز آن در شهر دالاس ایالت تگزاس کشور ایالات متحده آمریکا است. ساناکو توزیع کننده عمده سوخت موتوری می‌باشد که بالای 5000 جایگاه سوخت با برند ساناکو دارد. شرکت ساناکو در سال 1886 با نام The Peoples Natural Gas Company در پنسیلوانیا تاسیس شد. 4 سال بعد از آن با گسترش فعالیت شرکت ساناکو نام آن به شرکت سان (Sun Company Inc )تغییر یافت. بخشی از فعالیت های شرکت ساناکو (Sunoco) تولید روغن صنعتی و روغن موتور با برند ساناکو می‌باشد.

تاریخچه شرکت ساناکو Sunoco

این گروه با نام شرکت گاز در پنسیلوانیا شروع به کار کرد. در سال 1886، شرکای او جوزف نیوتن پیو، فیلیپ پیزانو و ادوارد امرسون تصمیم گرفتند تا تجارت نفت و گاز خود را با مشارکت در کشف میادین نفتی جدید در اوهایو و پنسیلوانیا گسترش دهند. چهار سال بعد، این شرکت در حال رشد با نام Sun Oil of Ohio شناخته شد. سون اویل به سرعت رشد کرد و به تولید و توزیع نفت و همچنین پالایش و بازاریابی فرآورده‌های نفتی مشغول بود. در سال 1901، این شرکت به Sun Company نیوجرسی تغییر نام داد.

روغن و گریس ساناکو Sunoco

روغن صنعتی و گریس ساناکو Sunoco محصولات یک شرکت آمریکایی است که دفتر مرکزی آنها در تگزاس واقع شده و توزیع کننده عمده روغن موتورها و مکمل‌های سوخت است. این برند در بیش از 7300 پمپ بنزین با نام تجاری Sunoco فعالیت می‌کند و تقریبا همه آنها متعلق به بخش خصوصی هستند.

این شرکت در گذشته به عنوان شرکت Sun Company و شرکت Sun Oil شناخته می‌شد، در پالایشگاه نفت، صنایع شیمیایی و خرده فروشی مشغول فعالیت بود اما این مشاغل را واگذار کرد.

خرید گریس ساناکو LITHIUM-EP3

گریس لیتیم ساناکو EP ترکیبی از روغن پایه بسیار مرغوب با شاخص گرانروی بالا، مواد افزودنی مخصوص بالا برنده مقاومت در برابر فشار و بار به علاوه تغلیظ کننده لیتیمی بوده که در محدوده دمایی 30 -درجه سانتیگراد تا 125 +درجه سانتیگراد قابلیت کارکرد مناسبی دارد.

ترکیبات تشکیل دهنده و نوع ترکیب بندی آن، گریس لیتیم ساناکو EP را قادر می‌سازد که در نقاط تحت فشار بالا و یا دمای زیاد به خوبی خواص خود را حفظ نموده و روانکاری مطمئن دستگاه را تضمین نماید. صنایع فولاد، سیمان و خودروسازی از جمله مصرف کنندگان عمده گریس لیتیم ساناکو EP می‌باشد.

گریس SUNOCO ترکیب ژلاتینی می‌باشد که از ترکیب روغن و یک ماده غلیظ و مواد افزودنی ساخته می‌شود کیفیت روانکاری گریس ساناکو نسبت به گریس‌های موجود در بازار بسیار بالاتر می‌باشد که این امر ناشی از نوع و مقدار ماده غلیظ کننده و مواد افزودنی،مشخصات روغن پایه و همچنین نوع می‌باشد.

 

موارد کاربرد

  • انواع یاتاقان‌های ضد اصطکاک و تخت
  • یاتاقان‌های تحت بار و دمای بالا
  • الکتروموتورها، شفت‌ها و اتصالات
  • روانکاری واحدهای نورد فولاد

 

مزایا

  • پایداری اکسیداسیون بسیار خوب
  • محافظت از قطعات در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • مقاومت عالی در برابر آب
  • تحمل فشارپذیری بالا
گریس و روغن ساناکو

خرید روغن ساناکو Sunoco

از جمله محصولات اصلی شرکت نفت ساناکو می‌توان به روغن موتور و روان کننده‌ها اشاره کرد که البته تمامی روان کننده‌ها و روغن موتورهای این شرکت در مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند. انواع روغن های ساناکو همانطور که گفته شد در کارخانه ها و پالایشگاه‌های ساناکو تولید می‌شود و سپس این محصولات به کشورهای دیگر فروخته می‌شود. حتما به خاطر داشته باشید که اگر قصد خرید تمامی روغن‌های ساناکو تولیدی این شرکت را دارید، تنها یک راه خواهید داشت، تماس با نمایندگی ها. اویل کارو تنها نماینده شرکت ساناکو در ایران است.

شاید شرکت‌ها و فروشندگان زیادی را دیده باشید که در زمینه فروش محصولات شرکت نفت ساناکو فعالیت دارند، اما بهتر است قبل از خرید اعتماد لازم را از فروشنده بگیرید. شرکت اویل کارو مجوزهای لازم را از ساناکو دریافت کرده و به عنوان یک نمایندگی معتبر شناخته می‌شود.

انواع روغن ساناکو Sunoco

انواع روغن ساناکو از صنایع دستی منحصر به فرد ساناکو سان اوما، امپراتور آمریکا در تگزاس و اوما نقش مهمی در توزیع موتورها و افزودنی های احتراق ایفا می‌کند. این برند در بیش از 7300 ایستگاه سونوکو فعالیت می‌کند که تقریباً همه آنها خصوصی هستند.

نمایندگی شرکت ساناکو Sunoco

شرکت بزرگ اویل کارو نماینده رسمی فروش محصولات ساناکو در ایران می‌باشد. شرکت اویل کارو توزیع کننده عمده سوخت موتوری می‌باشد. شرکت اویل کارو با فروش روانکارهای صنعتی و روغن موتور با برند ساناکو و سایر برندهای معتبر جهان برای بزرگنرین کارخانجات و صنایع نفتی کشور در حال فعالیت می‌باشد.

با ارتباط با تیم حرفه ای مشاوره شرکت اویل کارو جهت خرید می‌توانید محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و آن را به صورت رایگان در سرتاسر کشور تحویل بگیرید. شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت ساناکو (SUNOCO) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

وب سايت رسمی شرکت ساناکو, Sunoco 
 
تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی ساناکو Sunoco

5/5 - (66 امتیاز)