شرکت کونوکو (‏Conoco‏) شرکت آمریکایی تولید کننده روانکار، روغن صنعتی و روغن موتور و از برندهای معروف در توزیع سوخت و جایگاه‌های سوخت رسانی آمریکا می‌باشد. این برند تجاری متعلق به شرکت CONOCO فیلیپس ‎ (ConocoPhillips) آمریکا می‌باشد. شرکت کونوکو که در سال 1875 در شهر اوگدن ایالت یوتا تاسیس شد.
شرکت‎ (ConocoPhillips) ‎شرکت جهانی تولید فرآورده‌های نفتی و فعال در زمینه انرژی می‌باشد. مرکز این شرکت در ‏شهر هوستون ایالت تگزاس آمریکا است. کونوکو فیلیپس در سال 2002 با ادغام دو شرکت‏‎ ‎‎(Conoco Inc.) ‎و شرکت نفتی فیلیپس‎ (Phillips Petroleum Company) ‎به وجود آمد‏‎.‎
شرکت کونوکو فیلیپس پنجمین شرکت بزرگ نفتی جهان است. این شرکت روانکارها و روغن موتور خود را با نام‌های تجاری‎ (Conoco, Phillips 66, 76 Lubricants, Kendall Motor Oil) ‎به بازار عرضه می‌کند‏‎.‎ در حال حاضر تمرکز شرکت ConocoPhillips بیشتر بر روی اکتشاف و استخراج نفت خام و گاز طبیعی در سرتاسر جهان می‌باشد.

انواع روغن کونوکو Conoco

روغن کونوکو در انواع مختلفی تولید می‌شود که برخی از آنها برای مصارف صنعتی و برخی دیگر به عنوان روغن‌های روان کننده استفاده می‌شوند. برخی از روغن‌های کونوکو موجود در بازار کیفیت پایینی دارند و برخی دیگر از بالاترین کیفیت برخوردارند. انواع روغن کونوکو مرغوب از نوع اورجینال و سایر انواع بی کیفیت روغن‌های تقلبی موجود در بازار هستند. تشخیص روغن بی کیفیت کونوکو از کیفیت خوب سخت است و تنها راه خرید روغن کونوکو با کیفیت مراجعه به نمایندگی هاست.

خرید روغن کونوکو Conoco

کونوکو نیز مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر نمایندگی‌هایی را برای فروش محصولات خود در اکثر کشورهای دنیا ایجاد کرده است و در این نمایندگی‌ها می‌توانید محصولات اصلی این غول بزرگ نفتی را خریداری کنید. نمایندگی فروش محصولات شرکت نفت کونوکو یک مرکز فروش رسمی است که امتیاز و مجوز فعالیت را دریافت کرده است.

متاسفانه در برخی شهرها امکان خرید فرآورده‌های نفتی کونوکو وجود ندارد زیرا در این شهرها نمایندگی وجود ندارد. خرید اینترنتی محصولات شرکت نفت کونوکو برای این دسته از افراد بوده و می‌توانند از طریق خرید اینترنتی محصول یا محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند. روانکار کارو یکی از اولین شرکت‌هایی بود که امکان خرید آنلاین محصولات شرکت نفت کونوکو را فراهم کرد و به عنوان نماینده شرکت کونوکو آماده پذیرش سفارش از سراسر کشور می‌باشد.

تاریخچه کونوکو Conoco

کونوکو، (به انگلیسی: Conoco) شرکت نفتی آمریکایی است، که در سال ۱۸۷۵ در شهر اوگدن ایالت یوتا تأسیس شد. این شرکت، توزیع‌کننده زغال سنگ، نفت خام، شمع و گریس، در غرب بود. درحال‌حاضر شرکت CONOCO از شرکت‌های تابعه کونوکو فیلیپس بوده و از برندهای شناخته شده، در زمینه جایگاه‌های پمپ بنزین و ارائه گازوئیل می‌باشد.

تا پیش از ادغام این شرکت، با شرکت نفت فیلیپس، دفتر مرکزی کونوکو، در کریدور انرژی، در شهر هیوستون (دفتر مرکزی فعلی کمپانی کونوکو فیلیپس) قرار داشت، که همچنان این ساختمان، با نام مرکز CONOCO ، شناخته می‌شود… درحال‌حاضر دفتر مرکزی کونوکو در شهر پونکا سیتی، اکلاهما قرار دارد.

شرکت نفت فیلیپس

شرکت نفت فیلیپس، (به انگلیسی: Phillips Petroleum Company) شرکت نفت آمریکایی است، که در سال ۱۹۱۷ توسط فرانک فیلیپس و برادرش ال. ای. فیلیپس در بارتلسویل، اکلاهما تأسیس شد. در سال ۱۹۶۶ شرکت فیلیپس، “شرکت نفت تایدواتر” را، خریداری کرد، سپس دو شرکت با هم ادغام شدند و شرکت جدید، “فیلیپس ۶۶”، نام گرفت. در تاریخ ۳۰ اوت ۲۰۰۲ شرکت کونوکو و شرکت نفت فیلیپس، با هم ادغام شدند و شرکت کونوکو فیلیپس تشکیل شد.

شرکت فیلیپس، بیشتر با نام تجاری “فیلیپس ۶۶”، شناخته می‌شود و این درحالی است که، فیلیپس ۶۶ تنها یکی از برندهای شرکت نفت فیلیپس می‌باشد.

شرکت نفت مارلند

شرکت نفت مارلند، (به انگلیسی: Marland Oil Company) شرکت نفتی آمریکایی است، که در سال ۱۹۱۷ در پونکا سیتی اکلاهما تأسیس شد. این شرکت، توسط یکی از پیشگامان در حوزه اکتشاف نفت، “ای. دبلیو. مارلند” و با تزریق دارایی‌های “شرکت نفت ۱۰۱ رنچ” راه‌اندازی شد.

شرکت نفت مارلند، در سال ۱۹۲۰، کنترل ۱۰% از بازار نفت جهان را، در دست داشت. در سال ۱۹۲۲ این شرکت دارای ۶۰۰ ایستگاه خدماتی، با نام تجاری مارلند بود، که در ۱۱ ایالت فعالیت می‌نمود. در تاریخ ۲۶ ژوئن ۱۹۲۹، بعلت بدهی بالایی که شرکت کونوکو داشت، به شرکت نفت مارلند واگذار شد.

مارلند، پس از به دست آوردن دارایی‌های کونوکو، هر دو شرکت را با هم ادغام نمود و شرکت جدید، تحت نام کونوکو، فعالیت خود را آغاز نمود. دفتر اصلی این کمپانی نیز، در شهر پونکا سیتی، اکلاهما مستقر گردید.

بخشی از نشان تجاری سال‌های ابتدای ادغام کمپانی کونوکو، که از یک مثلث با نوار قرمز تشکیل شده بود نیز، از لوگوی شرکت مارلند گرفته شده‌است. این نشان، بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۷۰، به عنوان نشان تجاری شرکت conoco ، استفاده می‌شد.

ادغام شرکت کونوکو Conoco

در تاریخ ۳۰ اوت ۲۰۰۲ شرکت CONOCO و شرکت نفت فیلیپس، که دیگر بنام فیلیپس ۶۶ شناخته می‌شد، با هم ادغام شدند و شرکت ConocoPhillips تشکیل شد. در سال ۲۰۰۵ شرکت کونوکو فیلیپس، اقدام به تغییر نام دادن جایگاه‌های پمپ بنزین خود؛ با نام تجاری ۷۶ شد. این نام تجاری از شرکت یونیون ۷۶ گرفته شده‌است. یونیون ۷۶ از شرکت‌های زیرمجموعه “توسکو کورپوریشن” بود، که شرکت نفت فیلیپس با خرید توسکو، به آن شرکت نیز دست یافت. پس از ادغام شرکت نفت فیلیپس و شرکت CONOCO، یونیون ۷۶ نیز جزو دارایی‌های کونوکو فیلیپس محسوب شد.

در سال ۲۰۰۶ کونوکو فیلیپس “پالایشگاه ویلهمسهافن” آلمان را خریداری کرد. در انتهای همان سال، کونوکو فیلیپس، شرکت آمریکایی “شرکت برلینگتون ریسورز” را نیز بدست آورد. در سال ۲۰۰۷ شرکت شورون تمامی جایگاه‌های پمپ بنزین کونوکو در میسیسیپی را خریداری کرد و نام آن‌ها را به تکزاکو تغییر داد.

نمایندگی شرکت کونوکو Conoco

شرکت اویل کارو با سایقه ی طولانی مدت و کسب امتیازات عالی در زمینه فروش و پخش محصولات اورجینال کونوکو مفتخر است به ارائه ی خدمت رسانی به سایر صنایع کارخانجات و سایر شرکت های بازرگانی معتبر و معروف در سرتاسر کشور.

تیم پشتبانی شرکت اویل کارو شما را گام به گام در انتخاب محصول مناسب و مفید یاری خواهد کرد می‌توانید از خدمات مشاوره‌ی شرکت اویل کارو به صورت تلفنی و حضوری توسط برترین مهندسیبن و مدیران بازرگانی بهره مند گردید. شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت کونوکو (CONOCO) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

 

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت کونوکو می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.conocophillips.com

تماس با روانکار کارو
5/5 - (103 امتیاز)