شرکت اچ پی (HP)، بخشی جدایی ناپذیر از Hindustan Petroleum Corporation Limited، یکی از برترین شرکت‌های نفتی بزرگ هند است که متعهد به ارائه رشد انرژی و سوخت در هر حوزه حیاتی است. موفقیت این رویکرد، تاکید بر حفاظت از محیط زیست و حفظ میراث فرهنگی هند است. در سراسر کشور و فراتر از آن، ما در حال تغییر چشم انداز انرژی با راه حل های خود هستیم که طیفی بزرگ از نیازها را در حوزه انرژی و روغن صنعتی در بر می‌گیرد.

با راه‌حل‌های بی‌شمار برای نیازهای همگان، دنیای ما پر از راه‌حل‌های متنوع برای برآوردن نیازهای انرژی است. دنیایی که با فناوری نوآورانه هدایت می‌شود تا برای شما ارزش ایجاد کند.

خدمات شرکت HP

HP جایی است که ما وظیفه خود می‌دانیم که اجاق گازهای آشپزخانه شما را در تمام طول روز روشن نگه داریم. جایی که ما رهبری را برای گسترش مراقبت از خودرو و مشتری شخصی از طریق فروشگاه‌های خرده‌فروشی، شبانه روزی بر عهده می‌گیریم. جایی که ما نیروی لازم را برای پرواز رویاهای شما فراهم می‌کنیم. از غذایی که می‌خورید تا لباس‌هایی که می‌پوشید، از لوازم آرایشی که زینت می‌دهید تا وسایلی که سرگرمی را برای شما به ارمغان می‌آورند، در هر جنبه‌ای از زندگی‌تان حس اچ پی HP وجود دارد.

در دنیای ما، دست در دست طبیعت قدم می‌زنیم و شعار ارائه شادی را از طریق ایمنی، رشد پایدار و کمک به جامعه در شب و روز زندگی می‌کنیم!

هدف شرکت اچ پی (HP)

هدف شرکت اچ پی توسعه و فناوری نوین در صنایع مختلف صنعتی و تحولی گسترده موثر و عظیم در این حوزه می‌باشد که با ارائه برترین و با کیفیت‌ترین محصولات در پی خدمت رسانی به سایر مردم دنیا می‌باشد.

روغن HP

روغن اچ پی (HP)

اگر شما هم جزو افرادی هستید که هیچ دانش فنی در مورد خودرو ندارید، باید دو نکته را مد نظر قرار دهید. دو موردی که مکانیک‌ها به آن توجه ویژه‌ای دارند، بررسی آب و روغن خودرو. روغن نقش بسیار مهمی در خودرو دارد و بهتر است مردم درک نسبی از آن داشته باشند. مهمترین وظیفه روغن موتور روانکاری قسمت‌های متحرک موتور است. بسته به نوع روغن، ویژگی‌های عملکرد آن نیز متفاوت است. محصولات شرکت اچ پی که توسط نمایندگی آن شرکت اویل کارو به فروش می‌رسد،  از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و نقش حفاظتی بالایی در خودرو دارد.
روغن موتور عمدتا از ترکیبی از روغن پایه بازیافت شده (روغن پایه تصفیه شده از پالایش روغن استفاده شده) یا روغن پایه تصفیه شده اول (روغن پایه بکر) که از پالایش نفت خام و مواد افزودنی به دست می آید، ساخته می‌شود. روغن موتور شامل افزودنی‌هایی مانند: پلیمرهای مایع و جامد، ضد یخ، ضد جوش، ضد کف، آنتی اکسیدان و سایر افزودنی‌های ضروری می‌باشد. که با توجه به شرایط محیط کار روانکار، مطابقت با ویژگی های تعیین شده در آزمایش‌های کنترل کیفیت و سطوح کیفیت نظارتی از نظر استفاده و عمر مفید طبقه بندی می‌شوند.

ارزش‌های شرکت اچ پی HP

ارزش‌های ما در قلب سازمان نهفته است و پیدایش چشم‌انداز و مأموریت ما را نشان می‌دهد که تجارت و عملیات شرکت را هدایت می‌کند. ما بر این باوریم که عملکرد چند وجهی است و نیاز به ارزیابی کمی و کیفی دارد و همه ذینفعان و جنبه‌هایی را که با توجه به پویایی کسب‌وکار فعلی تحت تأثیر قرار می‌گیرند، در بر می‌گیرد. یک سازمان با سیستم ارزشی خود که رفتار کارکنان و تلاش‌ها و تعهدات حرفه‌ای آنها را تنظیم می‌کند، شناخته می‌شود. «HP FIRST» ارزش‌های شرکتی ما را به صورت مخفف تبلور می‌کند.

یک شرکت انرژی در کلاس جهانی باشید که به دلیل مراقبت و خوشحالی مشتریان با محصولات با کیفیت بالا، خدمات نوآورانه در بازارهای داخلی و بین المللی با رشد تهاجمی و ارائه عملکرد مالی برتر شناخته شده است. این شرکت الگوی برتری در رعایت تعهدات اجتماعی، محیط زیست، بهداشت و هنجارهای ایمنی و رفاه و روابط کارکنان خواهد بود.

ماموریت شرکت اچ پی HP

HPCL به همراه سرمایه گذاری‌های مشترک خود یک شرکت کاملاً یکپارچه در بخش هیدروکربن‌های اکتشاف و تولید، پالایش و بازاریابی خواهد بود. تمرکز بر افزایش بهره‌وری، کیفیت و سودآوری، مراقبت از مشتریان و کارکنان، مراقبت از محیط زیست و میراث فرهنگی. همچنین با تنوع بخشیدن به سایر زمینه های مرتبط با انرژی و با انجام عملیات فراملی به ابعاد مقیاسی دست خواهد یافت.

محصولات کمپانی اچ پی HP

طی سال‌های 2020 و 2021، هر دو پالایشگاه HPCL در بمبئی و ویساخ علیرغم محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا و کاهش تقاضای محصول در نیمه اول، عملکرد فیزیکی سالمی را با استفاده از ظرفیت ترکیبی حدود 104 درصد ثبت کردند. طی این سال‌ها، پالایشگاه بمبئی به بالاترین تولید سالانه Lube Oil Base Stocks SPO 90 N، SPO-II و 150 N-II دست یافت. پالایشگاه ویسخ بیشترین تولید سالانه LDO، VLSFO، MTO و JBO را به دست آورد. محصول جدید Solvent-3275 از پالایشگاه بمبئی راه اندازی شد.

HP Gas

از سوخت‌رسانی به آشپزخانه‌هایی که در مناظر شهری و روستایی گسترش می‌یابند تا تحویل سوخت پاک به صنایع، در حالی که با استانداردهای بین‌المللی ایمنی مطابقت دارد، HP Gas به درستی به عنوان «گاز دوستانه شما» شناخته می‌شود، زیرا به سرعت به ندای وظیفه حتی در منطقه پاسخ می‌دهد. چالش برانگیزترین زمان ها و به ارائه شادی ادامه می دهد.

HP Lubricants

HP Lubricants بخشی جدایی ناپذیر از Hindustan Petroleum Corporation Limited، یکی از شرکت‌های نفتی خط مقدم هند است که متعهد به ارائه انرژی و رشد سوخت در هر زمینه مهم توسعه است. در تعقیب این چشم انداز، تاکید مستمر بر حفاظت از محیط زیست و حفظ میراث فرهنگی هند وجود دارد.

مکانیسم هوشیاری در HPCL بر اساس دستورالعمل‌هایی است که توسط کمیسیون مرکزی مراقبت (CVC)، بخش پرسنل و آموزش (DoPT) و وزارت نفت و گاز طبیعی (MoP&NG) هر از گاهی صادر می‌شود. دپارتمان هشیاری توسط افسر ارشد هشیاری (CVO) اداره می‌شود که نظارت و کنترل کلیه امور هشیاری را در شرکت مدیریت می‌کند. Vigilance فعالیت های متمرکز پیشگیرانه‌ای را انجام می‌دهد که به اطمینان از تصمیمات تجاری شفاف توسط بخش های مربوطه کمک می‌کند. علاوه بر انجام فعالیت‌های مراقبت پیشگیرانه، حوزه کاری اصلی Vigilance شامل بررسی شکایات دریافتی از منابع مختلف مانند شهروندان، ذینفعان، وزارت نفت و گاز طبیعی، کمیسیون مرکزی هوشیاری، مدیریت HPCL و سایر منابع است.

دپارتمان هشیاری عمدتاً با موضوعات مرتبط با فساد و موضوعاتی که دارای “زاویه هوشیاری” هستند، سروکار دارد. رسیدگی به شکایات طبق خط مشی رسیدگی به شکایات مندرج در کتابچه راهنمای هوشیاری 2021 کمیسیون مرکزی مراقبت انجام می‌شود. شکایات حاوی جزئیات واقعی و حقایق قابل تأیید، بررسی می‌شوند. طبق دستورالعمل های رایج، شکایات ناشناس و مستعار معمولاً پذیرفته نمی‌شوند.

کمپانی HP

نمایندگی شرکت HP اچ پی

شرکت اویل کارو با سوابق درخشان و کارآمد، در حوزه توزیع و پخش محصولات صنعتی، گریس‌های فوق تخصصی، ملزومات نفت و گاز و پتروشیمی و تامین کننده روغن‌های خاص صنعتی شرکت نفت اچ پی به سایر کارخانجات و صنایع و شرکت‌های نفتی در حال فعالیت می‌باشد. اویل کارو تنها نماینده انحصاری شرکت HP می‌باشد و محصولات این شرکت را در کوتاه‌ترین بازه زمانی برایتان فراهم خواهد کرد.

اویل کارو یکی از معتبرترین نمایندگی‌های کشور در توزیع محصولات اصل و اورجینال شرکت HP و سایر شرکت‌های معتبر نفتی در کل جهان می‌باشد. شما می‌توانید با مشاوره رایگان با برترین متخصصین و مشاورین در این راستا، اقدام به تهیه محصولات مناسب و مورد نیاز خود کنید.

با در خواست سفارش محصولات اصل و اورجینال شرکت نفت HP با حمل و نقل رایگان تحویل بگیرید. شرکت روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت اچ پی را در کمترین بازه زمانی و با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.

وب سايت رسمی شرکت اچ پی HP
www.hindustanpetroleum.com

تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی اچ پی HP

5/5 - (112 امتیاز)