شرکت Petrol Ofisi پترول آفیسی در سال 1941 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر استانبول در ترکیه بود. پترول اوفیسی در سال 1983 به یک شرکت سهامی تبدیل شد و در سال 2000 خصوصی شد. امروزه با داشتن حدود 1700 جایگاه سوخت، 1 کارخانه روغن صنعتی، 9 ترمینال سوخت، 3 پایانه LPG، 20 فرودگاه، پیشروترین شرکت سوخت، توزیع LPG و روان کننده و مواد شیمیایی ترکیه است. واحدهای عرضه و تقریباً 1 میلیون متر مکعب ظرفیت ذخیره سازی دارد.
پترول اوفیسی (پترول آفیسی) یک شرکت نفت ترکیه‌ای است که در زمینه تامین و بازاریابی محصولات سوختی فعالیت می‌کند. این شرکت در عملیات توزیع و ذخیره سازی فعالیت دارد. فروش فرآورده‌های فرعی پالایشگاه، تولید انواع گریس‌ها، روان‌کننده‌ها و فرآورده‌های جانبی آنها جزو این موارد است.
 
پترول اوفیسی (پترول افیسی) نزدیک به 2000 پمپ بنزین و یک روغن معدنی دارد. کارخانه، 11 پایانه سوخت و سه پایانه گاز مایع (LPG) و بیش از 1.17 میلیون مترمکعب ظرفیت ذخیره سازی آن است.
روغن پترول اوفیسی

روغن موتور پترول اوفیسی Petrol Ofisi

یکی از مواردی که صاحبان خودرو باید همیشه به آن توجه کنند، انتخاب روغن موتور مناسب برای خودروی خود از بین انواع روغن موتور است. زیرا امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای روغن موتور باکیفیت، تولیدکنندگان زیادی ظاهر شده‌اند که روغن موتور خودروهایی با مشخصات فنی مختلف تولید می‌کنند. انتخاب روغن موتور مناسب مهم است و باید با دانش و اصول درست انجام شود. بنابراین شما باید انواع روغن موتور را بشناسید تا بتوانید بهترین خرید را برای خود داشته باشید.

روغن موتور پترول اوفیسی یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین روغن‌های بازار است که می‌توانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید. روغن موتور نوعی روان کننده موتور خودرو می‌باشد که برای روانکاری قطعات موتور استفاده می‌شود. یعنی روغن موتور وظیفه بهینه سازی عملکرد موتور خودرو و رساندن آن به حداکثر توان را بر عهده دارد. از سوی دیگر، استفاده از روغن موتور مناسب برای وسیله نقلیه شما، سایش موتور را کاهش می‌دهد و عمر موتور را چندین برابر افزایش می‌دهد. کمپانی پترول اوفیسی سعی در برآورده کردن اصلی‌ترین نیازهای مشتریان خود کرده و می‌توانید محصولات اصل و با کیفیت این کمپانی را از طریق اویل کارو نمایندگی رسمی این شرکت، تهیه نمایید.

تاریخچه شرکت پترول اوفیسی Petrol Ofisi

شرکت پترول اوفیسی رهبر بخش سوخت و روان‌کننده در ترکیه به عنوان اولین برند ملی ترکیه در 18 فوریه 1941 با پرسنلی متشکل از 9 کارمند تاسیس شد. جنگ جهانی دوم دورانی را رقم زد که مشکلات در بخش سوخت به اوج خود رسید و ترکیه کاملاً به منابع خارجی وابسته بود. در این دوره، پترول اوفیسی وظیفه و مسئولیت خود را بر عهده گرفت «تامین محصولات مورد نیاز، تحویل آن به سراسر ترکیه و تقویت ترکیه و انتقال کشور به آینده با حمایت از همه بخش‌ها به‌ویژه کشاورزی و صنعت». پترول افیسی به دلیل تلاش‌های موفق و متعهدانه خود از سال‌های اولیه تأسیس، ظرفیت و زیرساخت ذخیره‌سازی بی‌نظیری دارد که از طریق آن می‌تواند حتی در دورافتاده‌ترین نقطه ترکیه فعالیت کند. علاوه بر شبکه ایستگاه‌های آن، پترول اوفیسی زیرساخت‌های قوی دارد و با برندهای PO Marine و POAIR شرکتی است که قادر به تامین انواع سوخت خودروهای زمینی، دریایی و هوایی می‌باشد. پترول اوفیسی همچنین رهبر سنتی بازار روان‌کننده‌ها و مواد شیمیایی ترکیه است که از زمان تاسیس در سال 1941 در آنجا فعالیت می‌کند. بیش از 1400 پمپ روستایی، 8 پایانه سوخت، 1 پایانه LPG، 20 واحد سوخت رسانی فرودگاه، 1 کارخانه روان کننده و تقریباً 1 میلیون متر مکعب ظرفیت ذخیره سازی دارد. علاوه بر پرسنل، زیرمجموعه این اداره کل متشکل از 850 کارمند، از طریق نمایندگی‌های خود به طور غیرمستقیم برای هزاران نفر اشتغال زایی می‌کند. کل درآمد این شرکت در سال 2018 49.9 میلیارد لیر بوده است.
پترول اوفیسی (پترول افیسی) با قدرت، دانش و تجربه‌ای که از گذشته به دست آورده، امروز یک قدرت بزرگ است و مصمم است این قدرت را بر پایه‌های روشن تری قرار دهد. پترول افیسی، بازیگری بی‌گمان در جهان با حجم کسب‌وکار، تعداد جایگاه‌ها و تجربه‌اش، به لطف ماموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های مشترک، همیشه با افتخار، اعتماد و ارزش فزاینده پیش‌تر خواهد رفت.

پترول آفیسی با زیرساخت‌های قوی خود در زمینه‌های توزیع سوخت، LPG و روغن معدنی در هر زمان و هر کجا که نیاز باشد خدمات ارائه می‌دهد و نقش پیشرو در این بخش را بر عهده می‌گیرد!

نمایندگی فروش شرکت پترول اوفیسی (Petrol Ofisi)

تامین روانکار کارو یکی از نمایندگی‌های پایه یک و معروف و معتبر شرکت نفت پترول اوفیسی ترکیه و سایر شرکت‌های نفتی معتبر در سراسر کشور می‌باشد. شرکت اویل کارو در زمینه توزیع و پخش و تامین روغن‌ها و کالاهای صنعتی مورد نیاز برای تمامی کارخانجات و صنایع بزرگ در سراسر کشور به عنوان نماینده رسمی شرکت Petrol Ofisi پترول آفیسی و سایر شرکت‌های بزرگ نفتی در جهان فعالیت گسترده دارد.

در صورت نیاز به راهنمایی جهت خرید برترین محصولات مورد نیاز خود از شرکت پترول آفیسی با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را در تمامی مراحل خرید محصولات خود، انبارداری و نحوه مصرف سایر محصولات راهنمایی خواهند کرد. جهت اطمینان از اصالت و کیفیت محصولات پترول افیسی و گریس‌های تخصصی، شما را راهنمایی خواهند کرد و محصولات خریداری شده را مستقیما از انبار شرکت نفت پترول اوفیسی تحویل گرفته و به شما تحویل داده خواهد شد. شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت Petrol Ofisi پترول آفیسی را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.
 
وب سايت رسمی شرکت پترول اوفیسی (Petrol Ofisi)
تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی پترول اوفیسی

5/5 - (120 امتیاز)