ترمینول نام برندی است که شرکت شیمیایی Eastman محصولات روغن صنعتی و روانکار‌های خود را با آن ارائه کرده است. محصولات تولیدی این مجموعه اغلب به عنوان روغن انتقال حرارت کاربرد زیادی داشته و یکی از برند‌های برتر جهان در این حوزه به شمار می‌آید.

روغن های انتقال حرارت ترمینول در سال ۱۹۶۳ توسط Monsanto توسعه یافت و در سال ۱۹۹۷ شرکت شیمیایی Eastman تحت عنوان شرکت جدیدی بنام Solutia نیز شروع به فعالیت کرد. هم اکنون این شرکت بین المللی با مرکزیت Kingsport آمریکا با فعالیت مستمر و تولید محصولات خود در بیش از ۱۰۰ کشور از ۵ قاره جهان، سهم عمده‌ای از بازار روغن‌های انتقال حرارت را به خود اختصاص داده است.

روغن ترمینول THERMINOL

روغن انتقال حرارت ترمینول در سال 1963 توسط مونسانتو ساخته شد. در سال 1997، مشاغل شیمیایی مونسانتو منحل شد تا شرکت جدیدی به نام Solutia Inc در سال 2012، Solutia توسط شرکت Eastman Chemical خریداری شد.

قبل از سال 1971، مونسانتو مجموعه‌ای از سیالات انتقال حرارت حاوی بی‌فنیل پلی کلره (PCB) را به‌عنوان سری Therminol FR در ایالات متحده و سری Santotherm FR در اروپا به بازار عرضه کرد. سیالات انتقال حرارت ترمینول سری FR حاوی PCB هستند که مقاومت در برابر آتش را ایجاد می‌کنند. مونسانتو به طور داوطلبانه فروش این مایعات را در سال 1971 متوقف کرد. هیچ شکلی از مایعات انتقال حرارت ترمینول حاوی PCB نبوده است.  بی فنیل پلی کلره توسط کنگره ایالات متحده در سال 1979 و کنوانسیون استکهلم در مورد آلاینده های آلی پایدار در سال 2001 ممنوع شد.

 

انواع روغن ترمینول THERMINOL

  1. پروسه های فعالیت های هیدروکربنی (پالایشگاه ها , نفت , گاز , آسفالت , قیر , گاز مایع و..)
  2. پروسه های تولید مواد غذایی و نوشیدنی
  3. پروسه های انرژی های جایگزین (انرژی های خورشیدی متمرکز , چرخه رابین سنتی , نمک زدایی )
  4. پروسه های تولید پلاستیک
  5. توسعه و نگهداری سیستم های انتقال حرارت

خرید روغن ترمینول THERMINOL

روغن انتقال حرارت این مجموعه یکی از باکیفیت ترین روغن های انتقال حرارت در جهان است به همین دلیل سهم زیادی از بازار روغن های صنعتی در زمینه انتقال حرارت را به خود اختصاص داده است.

شرکت اویل کارو به عنوان واردکننده پیشرو محصولات ترمینول کلیه روان کننده‌ها و روغن‌های انتقال حرارت را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، قیمت محصولات ترمینال و سفارش محصول می‌توانید با کارشناسان فروش ما در اویل کارو تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به شما و ارائه مشاوره رایگان در زمینه های مختلف می‌باشند.

نمایندگی شرکت ترمینول THERMINOL

شرکت تامین روانکار کارو به عنوان وارد کننده برتر محصولات ترمینول، تمامی محصولات روانکار و روغن‌های انتقال حرارت با بهترین کیفیت، به مشتریان خود ارائه می‌کند. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه خرید، قیمت محصولات ترمینول و سفارش محصول می‌توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت روانکار کارو تماس حاصل فرمایید. همکاران ما آماده پاسخگویی به شما و مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف می‌باشند.

تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی ترمینول

5/5 - (108 امتیاز)