شرکت Eastman

Eastman Chemical Company یک شرکت آمریکایی است که عمدتاً در صنایع شیمیایی فعالیت می کند. زمانی یکی از زیرمجموعه های کداک بود، امروز یک شرکت مستقل مواد تخصصی جهانی است که طیف وسیعی از مواد پیشرفته، مواد شیمیایی و الیاف را برای استفاده روزمره تولید می کند. این شرکت که در سال 1920 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در کینگ اسپورت، تنسی قرار دارد، اکنون بیش از 50 کارخانه در سراسر جهان دارد و تقریباً 14500 کارمند دارد.  در سال 1994 و درآمد فروش در سال 2019 تقریباً 9.3 میلیارد دلار بود.

ایستمن مواد شیمیایی، الیاف و پلاستیک تولید و به بازار عرضه می‌کند. این شرکت پوشش ها، چسب ها و محصولات پلاستیکی ویژه را تامین می‌کند، تامین کننده اصلی الیاف استات سلولز است و پلی استرهای بسته بندی است.

محصولات و عملیات شرکت در حال حاضر در چهار بخش عملیاتی مدیریت و گزارش می شود:

  • افزودنی ها
  • محصولات کاربردی
  • مواد پیشرفته
  • واسطه های شیمیایی
  • الیاف

 

روغن ایستمن

روغن Eastman یکی از برندهای پیشرو در صنعت و ساخت خودرو در جهان است. که به طور گسترده در سایر صنایع و کارخانجات در سراسر جهان پخش و توزیع می شود.کیفیت محصولات Eastman باعث ماندگاری بالا و کارایی بهتر محصولات این برند می شود. امروزه محصولات با کیفیت Eastman توسط نمایندگی های فروش در سراسر دنیا به دست مشتریان و مدعیان این برند می رسد.

 

خرید روغن صنعتی Eastman

شرکت ایستمن یکی از بزرگترین شرکت های نفتی تولید کننده روغن موتور  است. امروزه روغن صنعتی ایستمن یکی از پرکاربردترین روانکارها در صنایع مختلف می باشد. روغن صنعتی ایستمن شامل انواع مختلفی از روغن است که برای مصارف صنعتی با برند ایستمن تولید می شود. قبل از خرید روغن بدنه، اطلاعات سازنده را مطالعه کنید تا از روغن متناسب با نیاز و درجه مناسب خود استفاده کنید. با خرید روغن بدنه مناسب از آسیب احتمالی دستگاه خود جلوگیری کنید.

 

انواع روغن Eastman

روغن های صنعتی ایستمن شامل روغن کمپرسور ایستمن، روغن دنده ایستمن، روغن توربین ایستمن، روغن حرارتی ایستمن، روغن برش ایستمن، روغن نسوز ایستمن و غیره می باشد. علاوه بر این، شرکت ایستمن تولید کننده انواع روغن موتور ایستمن، روغن موتور دریایی ایستمن و روان کننده های هوا با برند Eastman می‌باشد.

 

فروش روغن ایستمن

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره فروش روغن ایستمن با ما تماس بگیرید. ما شما را در تمامی مراحل فروش روغن ایستمن و مصرف و نگهداری از انواع روغن و گریس ایستمن راهنمایی می کنیم.

 

مواد افزودنی و محصولات کاربردی

در این بخش، ایستمن مواد شیمیایی چسب و رزین را برای محصولات در صنایع پوشش و لاستیک در بازارهای حمل و نقل، ساخت و ساز، کالاهای بادوام، سلامت و تندرستی و بازارهای مواد مصرفی تولید می کند.

 

مواد پیشرفته

در این بخش، ایستمن کوپلی استرها، استرهای سلولزی، لایه های بین لایه و محصولات پس از فروش را برای استفاده در حمل و نقل، مواد مصرفی، ساخت و ساز، کالاهای بادوام، بهداشت و سلامت و لوازم الکترونیکی تولید و به بازار عرضه می‌کند.

 

واسطه های شیمیایی

بخش واسطه های شیمیایی از ادغام عمودی در مقیاس بزرگ جریان های استیل، الفین و آلکیلامین و فن آوری اختصاصی تولید مایعات ویژه برای تولید انواع محصولاتی که برای استفاده در بازارهای مختلف مانند مواد شیمیایی صنعتی و فرآوری و ساخت و ساز ساختمان ها فروخته می‌شوند، استفاده می‌کند. و ساز؛ سلامت و تندرستی انرژی، سوخت و آب؛ مواد مصرفی؛ کشاورزی، و همچنین استفاده داخلی توسط سایر بخش های ایستمن انجام می‌گیرد.

 

الیاف

در بخش الیاف، Eastman استات یدک کش و Estrobond™، یک نرم کننده تریاکسین است و برای استفاده در ساخت فیلترهای سیگار، تولید می شود و به بازار عرضه می‌کند. نخ‌های طبیعی و کرومسپون استرون با محلول استات رنگ‌شده برای استفاده در پوشاک، اثاثیه منزل و پارچه‌های صنعتی. و مواد اولیه پوسته استات سلولز و فولاد برای سایر تولیدکنندگان الیاف استات می باشد.

 

تاریخچه شرکت Eastman

سالهای اول اثر جنگ جهانی اول کمبود مواد خام مانند کاغذ عکاسی، شیشه نوری، ژلاتین و بسیاری از مواد شیمیایی دیگر از جمله متانول، اسید استیک و استون بود. پس از جنگ، جورج ایستمن بنیانگذار Eastman Kodak شروع به استفاده از مواد شیمیایی به طور مستقل در فرآیندهای عکاسی خود کرد. جستجوی او برای یافتن مقدار مناسب متانول و استون او را به جنوب ایالات متحده برد.

در سال 1920، تنسی ایستمن با دو سیستم عامل اصلی   مواد شیمیایی آلی و فولاد تاسیس شد. محصولاتی مانند استات کلسیم، استات سدیم، اسید استیک و انیدرید استیک پایه و اساس سیستم عامل این شرکت شدند.

در طول جنگ جهانی دوم، RDX، یک ماده منفجره قوی، برای دولت ایالات متحده در سایت های هولستون، تنسی ایستمن کار می‌کرد. در اوج خود، در اواخر جنگ، کارخانه مواد منفجره روزانه یک و نیم میلیون کیلوگرم مواد منفجره تولید می‌کرد. تنسی ایستمن مسئول مدیریت مجتمع امنیت ملی Y-12 در اوک ریج، تنسی بود که از سال 1943 تا می 1947 اورانیوم غنی شده را برای پروژه منهتن تولید می‌کرد.در سال 1983، ایستمن اولین تأسیسات تجاری تبدیل به گاز زغال سنگ در ایالات متحده را در کارخانه Kingsport خود برای تولید مواد شیمیایی از گاز سنتز به جای نفت افتتاح کرد. “مواد شیمیایی از یک تاسیسات زغال سنگ” در کارخانه Kingsport به عنوان یک نقطه عطف تاریخی شیمیایی ملی توسط انجمن شیمی آمریکا در سال 1995 شناخته شد.

در سال 1994، Eastman از Eastman Kodak جدا شد و به یک شرکت مستقل تبدیل شد. در اوایل سال 2005، ایستمن اولین مرکز تولید را در مقیاس جهانی با استفاده از فناوری افتتاح کرد که تعداد مراحل تولید میانی در تولید رزین PET را کاهش می دهد. در ژوئیه 2012، ایستمن خرید Solutia Inc، تولید کننده مواد عملکردی و مواد شیمیایی ویژه، به مبلغ 4.8 میلیارد دلار را تکمیل کرد. در دسامبر 2014، ایستمن خرید شرکت Taminco را به مبلغ 2.8 میلیارد دلار تکمیل کرد.

 

پایداری و مسئولیت پذیری شرکتی

بر اساس مطالعه ای که در سال 2010 توسط موسسه تحقیقات اقتصاد سیاسی در دانشگاه آمهرست ماساچوست انجام شد، ایستمن در سال 2006 در بین شرکت های بزرگ تولیدکننده آلودگی هوا در ایالات متحده رتبه بیست و هفتم را کسب کرد. تأسیسات ایستمن در چهار ایالت آمریکا در آن سال 7.02 میلیون پوند مواد شیمیایی آزاد کردند. به گفته مرکز یکپارچگی عمومی، EPA همچنین Eastman را به چندین سایت زباله سمی Superfund مرتبط کرده است.

ایستمن یکی از اعضای Responsible Care است، یک ابتکار داوطلبانه جهانی که بیش از 25 سال پیش توسط صنایع شیمیایی برای بهبود عملکرد سلامت، ایمنی و محیط زیست توسعه یافت. در سال 2013، ایستمن توسط شورای شیمی آمریکا (ACC) به عنوان شرکت مراقبت مسئول سال در رده مشاغل بزرگ انتخاب شد. ایستمن در سال 2009 جایزه ریاست جمهوری Green Chemistry Challenge را دریافت کرد که توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) ارائه شد. این جایزه از فناوری هایی استفاده می کند که اصول شیمی سبز را در طراحی، ساخت و استفاده از مواد شیمیایی گنجانده است.

در سال 2013، EPA شعاع 3 کیلومتری را در اطراف مرکز ایستمن در Kingsport، TN تعیین کرد که استاندارد ملی کیفیت هوا در سال 2010 برای دی اکسید گوگرد یک ساعته (SO2) (NAAQS) را برآورده نمی کند. ایالت تنسی به نظارت بر سطوح دی اکسید گوگرد محیطی در منطقه دور از دسترس ادامه می دهد.

 

هدف شرکت Eastman

از سال 2015، ایستمن شدت انرژی را تقریباً 8 درصد در مقایسه با خط پایه سال 2008 بهبود بخشیده است. این شرکت هدف خود را بهبود 20 درصدی شدت انرژی تا سال 2020 تعیین کرده است. در سال 2014 و اوایل سال 2016، ایستمن دو دیگ بخار را در Kingsport، تنسی خود تبدیل کرد. تسهیلات از زغال سنگ تا گاز طبیعی سه دیگ دیگر تا سال 2018 تبدیل می شود و در مجموع 5 دیگ تبدیل می شود. پروژه تبدیل دیگ بخار کینگ اسپورت مهم ترین پروژه کنترل آلودگی هوا در تاریخ ایستمن است و ترکیب انرژی تاسیسات کینگ اسپورت را از 90 درصد زغال سنگ به 50 درصد زغال سنگ و 50 درصد گاز طبیعی متنوع می کند. ایستمن همچنین در سال 2015 یک دیگ بخار زغال سنگ را در تأسیسات باغ هندی خود در اسپرینگفیلد، ماساچوست، به گاز طبیعی تبدیل کرد. STAR شریک سال برای هشت سال متوالی. Eastman همچنین سه سال متوالی به عنوان بهترین شرکت برای کار برای کارکنان توسط Glassdoor و اخلاقی ترین شرکت در جهان توسط موسسه Ethisphere شناخته شد.

 

نمایندگی شرکت Eastman

شرکت نفت کارو یکی از اولین و با سابقه ترین نمایندگان شرکت Eastman می باشد که با چندین دهه تجربه درخشان در عرضه انواع روغن های صنعتی سعی در خدمت رسانی به مشتریان خود دارد. که با ارائه محصولات کاملا اورجینال آرامش را برای متقاضیان خود به ارمغان می آورد. این شرکت در زمینه های مختلف فعالیت داشته و در زمینه خرید انواع روغن ها و قطعات صنعتی به مشتریان خود مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

 

سایت اصلی شرکت:

www.eastnan.com

تماس با روانکار کارو

امتیازدهی به page