کمپانی BECHEM بخم یکی از تولید‌کنندگان پیشرو در زمینه روغن صنعتی ویژه با کیفیت بالا و مایعات مناسب با فلز است. روغن BECHEM با توسعه روانکارها موجب افزایش عمر صنعت خودرو و ماشین آلات شده است و با بهینه سازی روند در عملیات فلز کاری موفق به افزایش طول عمر قطعات، ماشین آلات و ابزار شده است.

محصولات روانکاری روغن بخم Bechem به طور قابل توجهی به موفقیت مشتریان این شرکت کمک کرده است. با بیان راه حل‌های روانکاری، روغن BECHEM نه تنها با چالش‌های امروز مواجه می‌شود، بلکه استانداردهای کاربردی و تکنولوژی های روانکاری آینده را نیز فراهم می‌کند. نمونه هایی از محصولات بخم Beruforge 150، Berucoat MC، Berufluid و Unopol AL هستند.

مراکز تولید و پخش بخم Bechem

علاوه بر دفتر مرکزی در هگن، BECHEM دارای دو محل تولید دیگر در آلمان در Gardelegen-Mieste و Kierspe و همچنین در چین، هند و ایالات متحده آمریکا است. شبکه توزیع بخم با ۷۰ سایت تضمین عرضه محصولات شان به همه کشورها در جهان است.

گریس و روغن بخم Bechem

با انواع مختلفی از روان کننده‌های با عملکرد بالا از محصول استاندارد برای برنامه های معمولی تا محصول منحصر به فرد برای مشتری فردی، BECHEM تامین کننده برای همه صنایع، تجارت و تجارت است.

شرکت بخم Bechem هدفش را این طور بیان کرده: “هدف ما این است که مشتریانمان را با محصولات با کیفیت بالا تامین کنیم و به طور همزمان استانداردهای بین المللی معتبر را رعایت کنیم. کیفیت محصولات ما با صدور گواهینامه مطابق با استاندارد خودرو IATF 16949 تایید شده است.

نمایندگی شرکت بخم Bechem

شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت بخم Bechem را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت بخم Bechem می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.bechem.de

تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی بخم

4.8/5 - (66 امتیاز)