شرکت موبیل (‏Mobil‏) کمپانی آمریکایی است که در نوامبر سال 1999 با شرکت اکسان (‏Exxon‏) ترکیب شد. شركت نفتی ‏اکسان موبیل (‏Exxonmobil‏)‏‎ ‎یکی از بزرگ ترین شركت های نفتی جهان است که مرکز آن در شمال شهر ایروینگ در ‏تگزاس می‌باشد. کالاهای تولید شده توسط اکسان موبیل (‏Exxonmobil‏) با سه برند موبیل (‏Mobil‏)، ‏اکسان (‏Exxon‏) و اسو (‏Esso‏) عرضه می‌شوند.‏ روغن موتور موبیل و روغن صنعتی موبیل جز پر فروشترین محصولات تولیدی این شرکت است.

تاریخچه شرکت موبیل Mobil

بنیانگذار شرکت نفتی اکسان موبیل جان راکفلر (‏John D. Rockefeller‏) بود.‏ شرکت اکسان ‌موبیل در واقع نسل جدیدی از کمپانی نفتی استاندارد اویل می‌باشد. اکسان ‌موبیل در سال ۱۹۹۹، با ادغام دو شرکت بزرگ نفتی آمریکایی اکسان و موبیل تأسیس شد. در واقع اکسان با نام استاندارد اویل نیوجرسی و موبیل نیز استاندارد اویل نیویورک شناخته می‌شدند. که امروزه با نام اکسان موبیل شناخته می شود. شرکت اکسان‌موبیل بر پایه میزان درآمد سالانه یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه روغن صنعتی شناخته می‌شود.

شرکت موبیل (در اصل شرکت نفت استاندارد نیویورک و سپس شرکت نفت سوکونی وکیوم) یک شرکت نفتی آمریکایی بود که در سال 1999 با اکسون ادغام شد و اکسون موبیل را تشکیل داد. قبل از ادغام با اکسون، موبیل یکی از هفت خواهری بود که از اواسط دهه 1940 تا دهه 1970 بر صنعت نفت جهانی تسلط داشت. موبیل به عنوان یکی از 34 شرکت اصلی که پس از فروپاشی استاندارد اویل منحل شد، در ابتدا به عنوان شرکت استاندارد اویل نیویورک (Socony) شناخته می‌شد. موبیل خود را به عنوان اولین شرکتی که پرداخت در پمپ را معرفی کرده است می‌داند، همچنین اولین شرکتی که دستگاه پرداخت موبایلی را معرفی کرد که امروزه به نام Speedpass شناخته می‌شود.

امروز، موبیل به عنوان یک نام تجاری در شرکت ترکیبی، همچنان یک پمپ بنزین است که گاهی اوقات با فروشگاه خود یا در حال اجرا همراه است. نام تجاری Mobil در درجه اول برای بازاریابی روغن موتور مانند Mobil 1 استفاده می‌شود. مقر سابق موبیل در شهرستان فیرفکس، ویرجینیا ، تا سال 2015 به عنوان مقر پایین دستی اکسون موبیل مورد استفاده قرار می‌گرفت تا زمانی که اکسون موبیل کارکنان را در یک پردیس شرکتی جدید در اسپرینگ، تگزاس ادغام کرد.

در سال ۲۰۱۲ این شرکت در رتبه نخست از بزرگترین شرکت‌های جهان با در نظر گرفتن ارزش سهام قرار گرفت. اکسان‌ موبیل یکی از بیشترین ذخایر نفتی را دارد. در سال ۲۰۰۷ ذخایر نفتی اکسان‌ موبیل معادل ۷۲ میلیارد بشکه برآورد شد.
۳۷ پالایشگاه نفت این شرکت در ۲۱ کشور مستقر می‌باشند. اکسان ‌موبیل با ظرفیت پالایش روزانه ۶٫۳ میلیون بشکه نفت بیشترین توانایی را در پالایش نفت و تولید فرآورده‌های نفتی و انواع روانکار و روغن در جهان دارا می‌باشد. در فهرست شش کمپانی بزرگ نفتی جهان، که با نام سوپرمیجر شناخته می‌شوند اکسان ‌موبیل رتبه اول را دارا می‌باشد.

موبیل (به انگلیسی: Mobil) شرکت نفتی آمریکایی است که در سال ۱۹۱۱ در پی تفکیک کمپانی استاندارد اویل، به ۳۳ شرکت محلی، تحت نام استاندارد اویل نیویورک، تأسیس شد، که پس از مدتی، به سوکونی تغییر نام داد. سپس در سال ۱۹۲۰ این شرکت با نام تجاری موبیل اویل ثبت گردید.

در سال ۱۹۹۹ شرکت موبیل، توسط شرکت نفتی اکسون خریداری شد و با ادغام این دو شرکت، کمپانی اکسون‌موبیل شکل گرفت. امروزه شبکه‌ای از جایگاه‌های پمپ بنزین اکسون‌موبیل، کماکان با نام تجاری موبیل فعالیت می‌نمایند. ساختمان مرکزی سابق شرکت موبیل، در فرفکس، ویرجینیا، در حال حاضر به عنوان دفتر مرکزی بخش پایین‌دستی اکسون‌موبیل استفاده می‌شود.

اکسان‌موبیل (به انگلیسی: ExxonMobil) شرکت نفت و گاز آمریکایی و دومین شرکت نفتی بزرگ جهان است، که دفتر مرکزی آن، در شمال شهر ایروینگ، تگزاس قرار دارد.

کمپانی اکسان‌موبیل، هم‌اکنون به‌عنوان دومین شرکت بزرگ جهان بر پایه میزان درآمد سالانه، شناخته می‌شود. در سال ۲۰۱۲ این شرکت، در فهرست فوربز جهانی ۲۰۰۰، در رتبه نخست از بزرگترین کمپانی‌های جهان قرار گرفت. در سال ۲۰۰۷ ذخایر نفتی اکسان‌موبیل؛ معادل ۷۲ میلیارد بشکه، برآورد شد. با توجه به تعداد ۳۷ پالایشگاه نفت این شرکت، که در ۲۱ کشور مستقر می‌باشند، اکسان‌موبیل با ظرفیت پالایش روزانه ۶٫۳ میلیون بشکه نفت، بزرگترین پالایشگر جهان، محسوب می‌شود.

در فهرست شش کمپانی برتر نفتی جهان، که به نام «سوپرمیجر» طبقه‌بندی می‌شوند، اکسان‌موبیل، رتبه نخست را، به خود اختصاص داده است.محصولات تولید شده توسط شرکت اکسان‌موبیل، با سه برند «موبیل»، «اکسان» و «اسو» عرضه می‌شوند. بنیان‌گذار این شرکت نفتی، جان دیویس راکفلر بود.

برخی از محصولات پرفروش موبیل Mobil

شما می‌توانید در انتهای همین صفحه تمامی محصولات مهم شرکت موبیل را مشاهده کنید. اما در اینجا به چند مورد از محصولات پُرفروش شرکت موبیل اشاره می‌کنیم.

  1. موبیل راروس 424
  2. موبیل راروس 425
  3. موبیل راروس 426
  4. موبیل راروس 427
  5. موبیل راروس 429
  6. موبیل راروس 827
  7. موبیل راروس 829
  8. موبیل واکترا نو 1
روغن موبیل

خرید روغن موبیل Mobil

شرکت موبیل یکی از بزرگترین شرکت‌های نفتی جهان تولید کننده روغن و گریس صنعتی می‌باشد. شرکت اکسان موبیل از برند تجاری موبیل برای عرضه انواع روغن صنعتی موبیل، روغن موتور موبیل، روغن موتور دریایی موبیل و گریس موبیل استفاده می‌کند. روغن صنعتی موبیل یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین انواع روغن صنعتی در جهان است. که با بهترین نوع روغن پایه تولید می‌شود. روغن صنعتی موبیل در صنایع گوناگون نظیر پتروشیمی، صنعت برق، معادن، مواد دارویی، خوراکی، سیمان و … استفاده می‌شود. از انواع روغن صنعتی موبیل می توان به روغن کمپرسور موبیل، روغن دنده موبیل، روغن توربین موبیل، روغن انتقال حرارت موبیل، روغن ترانس موبیل، روغن تراش موبیل، روغن هیدرولیک ضد آتش موبیل، روغن سیلیکون موبیل و… اشاره کرد.

همچنین شرکت موبیل تولید کننده انواع روغن موتور موبیل، روغن موتور دریایی موبیل و گریس موبیل نیز می‌باشد. قبل از خرید روغن موبیل یا خرید گریس موبیل اطلاعات فنی دستگاه خود را مطالعه کنید تا روغن متناسب با نیاز دستگاه و گرید مناسب استفاده کنید. با خرید روغن صنعتی موبیل از عملکرد عالی دستگاه خود مطمئن شوید. روغن موبیل بالاترین کیفیت را در انواع روغن‌های صنعتی دارا می‌باشد و باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.

روغن موبیل اصل

طبیعی است که به دنبال راهی برای انتخاب روغن موتور مناسب خود باشید. از آنجایی که تمامی تولیدکنندگان روغن موتور محصولات خود را در طیف بسیار وسیعی عرضه می‌کنند، انتخاب و خرید بدون آگاهی بسیار دشوار خواهد بود. به همین دلیل ابتدا باید با معیارهای انتخاب روغن موتور مناسب آشنا شوید و سپس به سراغ خرید روغن موتور بروید. روغن موتور موبیل به روش های مختلفی تولید می‌شود و افراد می‌توانند انواع روغن موتور مورد نیاز خود را با برند موبیل از نمایندگی رسمی آن گروه تامین روانکار کارو تهیه کنند.
به طور کلی روغن موتور برای انواع خودروها از فرآورده های نفتی تولید می‌شود. اما مواد اولیه برای تولید روغن و ساختار شیمیایی آن متفاوت است. این مشکل یکی از عوامل موثر بر کیفیت و عملکرد روغن موتور است. هر چه ساختار شیمیایی بهتر تغییر کند و ناخالصی های روغن در طول فرآیند تولید بیشتر حذف شود، روغن موتور بهتر است. مشخص است که پایه روغن موتور عامل موثری در طول عمر روغن ها و زمان کار آنها در موتور است.

فروش روغن موبیل Mobil

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره خرید روغن موبیل با ما تماس بگیرید. ما شما را در تمامی مراحل خرید روغن موبیل صنعتی و نحوه نگهداری از انوع روغن و گریس موبیل راهنمایی می‌کنیم.

شرکت موبیل با داشتن شبکه توزیع گسترده، محصولات خود را در سراسر جهان به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این شبکه توزیع شامل تأمین نفت خام، تولید محصولات نفتی و گازی، توزیع محصولات، فروش و پشتیبانی از مشتریان است. شرکت موبیل در بیش از ۲۰۰ کشور جهان فعالیت دارد و با داشتن شرکای تجاری و مجوزهای لازم، محصولات خود را در سراسر جهان به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شبکه توزیع شرکت موبیل شامل مراکز توزیع، پایانه‌های حمل و نقل، پمپ‌بنزین‌ها، فروشگاه‌های طبقه‌بندی شده و سایر امکانات است. همچنین، شرکت موبیل در توسعه فن‌آوری‌های جدید برای بهبود فرآیندهای توزیع و کاهش هزینه‌ها نیز فعالیت می‌کند.

به طور کلی، شبکه توزیع گسترده شرکت موبیل در سراسر جهان، به شرکت امکان می‌دهد تا محصولات خود را به صورت گسترده در سراسر جهان به مشتریان خود ارائه دهد و در عین حال از فناوری‌های پیشرفته و بهینه‌سازی فرآیندهای توزیع استفاده کند.

گریس موبیل Mobil

گریس موبیل، یک نوع گریس صنعتی است که توسط شرکت موبیل تولید می‌شود. این گریس برای استفاده در ماشین‌آلات صنعتی مختلف از جمله بلبرینگ‌ها، شفت‌ها و دیگر قطعات مکانیکی به منظور کاهش سایش و سایر خرابی‌های ناشی از اصطکاک طراحی شده است. این گریس با استفاده از روغن پایه با کیفیت بالا و افزودنی‌های خاص فرموله شده است و در دماهای مختلف عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. همچنین، گریس موبیل در برابر آب، خوردگی و خوردگی الکتروشیمیایی مقاومت خوبی دارد. محصولات گریس موبیل در مدل‌ها و بسته‌های مختلفی در دسترس هستند که بسته به نیاز شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

روغن موتور موبیل Mobil

روغن موبیل یکی از معروف ترین و آشناترین محصولات این شرکت در جهان و ایران می‌باشد. این محصول به دلیل دارا بودن کیفیت عالی و طیف وسیعی از محصولات محبوبیت بیشتری دارد. اویل کارو نیز یکی از نمایندگان مورد اعتماد موبیل در ایران است که تمامی محصولات موبیل را در بازار عرضه می‌کند. به عبارت دیگر می‌توان گفت این روغن را می‌توان بهترین و متنوع ترین روغن تصور کرد. علاوه بر این، روغن موتور دیزل موبیل نیز متنوع است.

روغن هیدرولیک موبیل Mobil

روغن هیدرولیک نیز یکی از محصولات با کیفیت موبیل است و کاربردهای فراوانی دارد. اساساً روغن های هیدرولیک دو عملکرد را همزمان انجام می‌دهند. اولین وظیفه آن روانکاری و دومین کار انتقال نیرو است. انتقال نیرو از طریق شلنگ امکان پذیر است.

اکسون موبیل دارای 37 پالایشگاه نفت در حدود 21 کشور است. و روزانه بیش از 6.3 میلیون بشکه نفت خام جهان را تامین می کند. اکسون موبیل در بین 6 شرکت بزرگ نفتی جهان در رتبه اول قرار دارد.

فرآورده های سوختی و فرآورده های نفتی و همچنین روغن های تولیدی این شرکت در سراسر جهان با نام های اگزان، موبیل و ایسو شناخته می‌شوند. اکسون موبیل همواره پیشرو در نوآوری و نوآوری بوده و تلاش کرده است تا محصولات خود را متناسب با نیازهای بازار جهانی و تامین انرژی مورد نیاز صنعت پتروشیمی طراحی کند.

روغن موبیل Mobil

این شرکت یکی از شرکت های با سابقه در صنعت  نفت جهان است و تمامی محصولات موبیل در اکثر نقاط جهان موجود می‌باشد. این بدان معناست که در سراسر جهان به عنوان دومین شرکتی که در تجارت نفت فعالیت می‌کند و بازارهای جهانی نفت را کنترل می‌کند، شناخته می‌شود. در حال حاضر این شرکت به عنوان یک برند بزرگ در زمینه نفت، انواع روغن ها و روان کننده ها فعالیت می‌کند. برند این شرکت با استفاده از آخرین فناوری توانست نیاز تمامی مصرف کنندگان در سراسر جهان را در زمینه روغن و روانکار برطرف کند.

تعمیر و نگهداری عالی خودرو با روغن موتور مناسب شروع می‌شود. روغن‌های موتور Mobil 1، Mobil Super و Mobil هر بار که در جاده هستید عملکرد، محافظت و آرامش خاطر را ارائه می‌دهند. فرقی نمی‌کند ماشین، کامیون یا موتورسیکلت داشته باشید، روغن‌های موتور با کیفیت بالا، فیلترهای روغن، روغن‌های گیربکس، روغن‌های دنده، گریس‌ها و سایر روان‌کننده‌های ما می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین استفاده را از وسیله نقلیه خود ببرید.

فعالیت‌های شرکت موبیل Mobil

تلاش‌های این شرکت شامل موارد زیر است:

  • صنعت پتروشیمی
  • کشف و تولید نفت خام
  • تولید بنزین و گازوئیل
  • برای تولید آروماتیک، پازین ها و الفین ها
  • تولید روغن های فنی و شیمیایی و پالایش نفت

دلایل موفقیت این شرکت بسیار زیاد است، از جمله این که از متخصصان ماهر استفاده می‌کند. برای ارائه و توزیع محصولات خود از یک تیم قدرتمند و یک تیم خرید مجرب استفاده می‌کند.

مشتریان این شرکت در سراسر جهان محصولات عالی را خریداری می‌کنند و از حمایت قوی این شرکت برخوردار می‌شوند. مشتریان وفادار اکسون موبیل شامل انواع شرکت‌های بازرگانی نفت در سراسر جهان در صنایعی مانند صنایع غذایی و دارویی، تولید فلزات، متالورژی، صنایع هوایی و دریایی، خودروسازی، کشاورزی، نساجی، فولاد و صنایع نظامی می‌باشد.

نمایندگی شرکت موبیل Mobil

شرکت اویل کارو با ده ها سال تجربه در خشان در زمینه ارائه انواع روغن‌های صنعتی و سایر محصولات شرکت موبیل و دیگر شرکت‌های نفتی معتبر جهان در حال خدمت رسانی است. این شرکت از بزرگترین مراکز تامین و پخش سایر محصولات و روانکاوهای صنعتی مورد نیاز بزرگترین صنایع، کارخانجات و شرکت های بزرگ و معتبر می‌باشد.

تیم مشاوره خرید این شرکت در راستای خدمت رسانی بیشتر به مشتریان خود، مشاوره جامع و کامل به صورت رایگان را توسط برترین مدیران و مهندسین صنایع ارائه می‌دهد و آنان را برای خرید بهترین محصولات و روانکارهای صنعتی یاری می‌دهد تا انتخابی هر چه بهتر و مناسب تر داشته باشند.

رضایت شما، سرمایه ماست

وب سايت رسمی شرکت موبیل , Mobil
تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی موبیل

5/5 - (132 امتیاز)