شرکت اینگرسولرند (Ingersoll-Rand plc) شرکت آمریکایی ایرلندی است که در سال 1905 از ترکیب دو شرکت Ingersoll-Sergeant Drill و Rand Drill به وجود آمد. میزان درآمد این شرکت در سال 2015، 13.3 میلیارد دلار ثبت شده است. امروزه اینگرسولرند Ingersoll Rand با بیش از 60000 کارمند، فعالیت خود را در سراسر جهان توسعه داده است و به یک شرکت بین المللی تبدیل شده است. فعالیت اصلی آن تولید روغن صنعتی و ارائه راهکارهای صنعتی، تولید انواع کمپرسور و روغن کمپرسور می‌باشد. این شرکت در دوبلین ایرلند قرار دارد و ادارات ایالات متحده خود را در دیویدسن، کارولینای‌شمالی مستقر کرده‌است. این شرکت دارای سابقه طولانی در تولید موتورهای دیزل لوکوموتیو است.این برند ( Ingersoll Rand ) متعلق به شرکت اینگرسولرند آمریکا می‌باشد. این شرکت یک تولیدکننده‌ی تجهیزات و ابزارآلات بادی می‌باشد مانند آچار بکس بادی، پیچ‌گوشتی بادی، فرز بادی، پولیش بادی و… می‌باشد. برند اینگرسولرند یکی از سه تولیدکننده‌ی برتر در این تولیدات صنعتی است. رقیب اصلی آن در کل جهان شرکت اطلس کوپکو می‌باشد. این شرکت بیش از ۵۰ سال سابقه ی درخشان در تولیدات و عرضه‌ی محصولات در جهان را دارد. در سال‌های اخیر این شرکت به تولید ابزار برقی و شارژی نیز پرداخته است.

روغن اینگرسولرند

در بین روغن های کمپرسور، برخی از آنها به صورت مصنوعی ساخته می‌شوند. این نوع روغن‌ها بر پایه پلی آلفاولفین‌ها و پلی آلکالن گلیکول‌ها ساخته شده‌اند و برای روانکاری کمپرسورهای هوا که در دماهای بالا و در شرایط سخت کار می‌کنند طراحی شده‌اند.

این روغن‌ها در برابر اکسیداسیون و زنگ زدگی مقاوم بوده و همچنین دارای شاخص ویسکوزیته بالایی هستند. باید بدانید که این روغن‌ها به بهینه سازی راندمان کمپرسورها و البته افزایش چشمگیر زمان تعویض روغن کمک می‌کنند و حتی گاهی کارایی این روغن‌ها به هشت هزار ساعت کارکرد نیز می‌رسد. از آنجایی که این روغن‌ها خاصیت ضد گرفتگی دارند، باعث افزایش عمر فیلتر و افزایش عمر فیلتر می‌شوند.

خرید روغن اینگرسولرند

روانکار کارو وارد کننده اصلی روغن اینگرسولرند Ingersoll Rand می‌باشد. این روغن و صدها روغن صنعتی دیگر را می‌توانید به راحتی سفارش دهید. کافیست با ما تماس بگیرید و کارشناسان ما به شما کمک می‌کنند تا مناسب ترین روغن را برای تجهیزات خود انتخاب کرده و آن را سفارش دهید.

نمایندگی شرکت اینگرسولرند Ingersoll Rand

گروه تامین روانکار کارو با سالها تجربه در امر واردات کالاهای صنعتی به رفع تامین نیازها در رفع تمامی محصولات صنعتی اعم از تامین روانکارهای صنعتی و مرغوب و گریس‌های تخصصی و ملزومات نفت و گاز به سایر پتروشیمی ها و کارخانجات بزرگ نفتی وصنایع معتبر پرداخته است.
این شرکت به واسطه توزیع کالاهای مرغوب و اصل تولیدات شرکت‌های معتبر نفتی جهان، در لیست بزرگترین و معتبرترین نمایندگی‌های کل کشور قرار دارد. ازاین پس می‌توانید برای خرید محصولات مورد نیاز خود جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت اینگرسولرند (Ingersoll Rand) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

وب سايت رسمی شرکت اینگرسولرند Ingersoll Rand
تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی اینگرسولرند

5/5 - (101 امتیاز)