شرکت توتال، روغن توتال ‏(Total Oil)‏ مستقر در کشور فرانسه می‌باشد، که در زمینه تولید انرژی، پالایش فرآورده های نفتی، استخراج نفت و گاز و تولید‌کننده انواع محصولات روانکار، روغن موتور توتال و روغن صنعتی با برندهای توتال و الف فعال می‌باشد. شرکت توتال Total فرانسه یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان است. توتال بعد از شل بزرگترین شرکت نفتی اروپا نیز می‌باشد. مرکز شرکت توتال Total در شهر پاریس است‏ اما شرکت توتال امروزه در اکثر کشورهای جهان فعال می‌باشد‎.‎‏ همچنین سهام توتال در بازار بورس نیویورک نیز معامله می‌شود.

شرکت توتال قدمت همکاری طولانی با کشور ایران را دارد. توتال به جز فعالیت در استخراج و اکتشاف نفت و گاز در ایران، با نام روغن توتال در بازار ایران آشنا می‌باشد. روغن توتال یکی از پرطرفدارترین روغن صنعتی و روغن موتور درایران است. روغن توتال در مصارف صنعتی و خودرو استفاده می‌شود. شرکت توتال ( Total Oil Company) در کنار شرکت‌های اکسان موبیل، شل، بریتیش پترولیوم، شورون و کونوکو ‏‏فیلیپس یکی از شش شرکت بزرگ فعال در حوزه های نفت و گاز دنیا است.‏ شرکت توتال Total همچنین یکی از بزرگترین تولید کنندگان انرژی و استخراج نفت و گاز در جهان است. شرکت توتال Total همچنین بزرگترین توزیع کننده سوخت در فرانسه می‌باشد.

Total Energies SE یک شرکت چندملیتی یکپارچه نفت و گاز فرانسوی است که در سال 1924 تأسیس شد و یکی از هفت شرکت بزرگ نفتی است. تجارت آن کل زنجیره نفت و گاز، از اکتشاف و تولید نفت خام و گاز طبیعی گرفته تا تولید برق، حمل و نقل، پالایش، بازاریابی فرآورده های نفتی و تجارت بین المللی نفت خام و محصولات را پوشش می‌دهد. Total Energies همچنین یک تولید کننده مواد شیمیایی در مقیاس بزرگ است.

Total Energies دفتر مرکزی خود را در Tour Total در منطقه La Défense در Courbevoie در غرب پاریس دارد. این شرکت جزئی از شاخص بورس یورو Stoxx 50 است.  در سال 2020 فوربس جهانی 2000 به عنوان بیست و نهمین شرکت بزرگ عمومی در جهان، و همچنین به عنوان بیست و پنجمین شرکت بزرگ از هر نوع در Fortune Global 500 رتبه بندی شد.  مانند سایر شرکت های سوخت فسیلی، Total Energies دارای تاریخچه پیچیده ای از اثرات زیست محیطی و اجتماعی، از جمله بحث های متعدد است. بر اساس گزارش CDP Carbon Majors در سال 2017، این شرکت یکی از 100 شرکت برتر تولید کننده انتشار کربن در سطح جهان بود که مسئول 0.9٪ از انتشار جهانی از سال 1998 تا 2015 بود.

تاریخچه شرکت توتال Total

اگر بخواهیم کوتاه در مورد تاریخچه شرکت توتال صحبت کنیم، در سال ۱۹۲۴ بعد از جنگ جهانی اول نخست وزیر فرانسه از شراکت با شرکت ‏رویال داچ شل مخالفت کرد تا مقدمات تاسیس شرکت نفتی کاملا فرانسوی فراهم شود. سپس با کمک 90 بانک، شرکت توتال را در 28 مارس 1924 ‏با نام شرکت نفت فرانسه تأسیس کرد. در سال ۱۹۸۵ نام آن را به ‏شرکت توتال نفت فرانسه یا ‏Total CFP تغییر دادند. ‏سپس در زمستان سال ۱۹۹۰ میلادب بعد از ادغام با شرکت پتروفینا، نام آن شرکت توتال فینا تغییر کرد.

شرکت فینا به دلیل فعالیت در تولید انواع روغن توانست توانایی توتال را در زمینه تولید روغن موتور و روغن صنعتی توتال افزایش دهد. سپس در سال ۱۹۹۹ میلادی با ادغام با ‏شرکت الف آکوتین نام آن را به شرکت توتال فینا الف تغییر دادند. که امروزه توتال همچنان با استفاده از برند الف، روغن الف (Elf Oil) را تولید و در بعضی از کشورها عرضه می‌کند. در سال ۲۰۰۳ با آخرین تغییر در نام آن و مختصر کردن اسم آن به شرکت توتال تغییر کرد.‏
شرکت توتال total به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ نفتی جهان و اروپا شناخته می‌شود. شرکت توتال بیش از صد هزار پرسنل در کشورهای مختلف جهان در اختیار دارد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت توتال total و روغن توتال می‌توانید مطالب زیر را مطالعه کنید. تا با محصولات شرکت توتال بیشتر آشنا شوید.

روغن توتال

خرید روغن توتال Total

روغن های صنعتی تولید شده توسط شرکت توتال انواع گسترده ای دارند. قبل از خرید روغن توتال توصیه های سازنده دستگاه خود را مطالعه کنید و روغن Total مناسب برای دستگاه خود را انتخاب کنید. هرگز بدون داشتن اطلاعات کافی از روغن توتال مورد نیاز اقدام به خرید نکنید. انواع روغن توتال خصوصیات متفاوتی دارند که برای استفاده در فضاهای مختلف و دستگاه های گوناگون طراحی و تولید شده‌اند. با خرید روغن توتال اشتباه و مصرف نادرست می‌توانید به دستگاه خود صدمات جبران ناپذیری وارد کنید. روغن توتال با استانداردها و ویسکوزیته متفاوت تولید می‌شود. استانداردهای روغن صنعتی توتال مشخص کننده نوع روغن می‌باشد. شاید لازم باشد در آب و هوای متفاوت از روغن توتال با ویسکوزیته گرید کمتر یا بیشتر استفاده کنید. قبل از خرید Total اطلاعات کافی از روغن مورد نیاز را به دست بیاورید.

خرید گریس توتال Total

گریس توتال با پایه های متفاوتی تولید می‌شوند. پیش از خرید گریس توتال از NLGI گرید گریس و پایه گریس مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. گریس توتال با گرید پایین قابلیت گریس کاری به صورت پاششی را دارند. در صنایع دارویی و غذایی از گریس توتال خوراکی استفاده کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد گریس توتال با مشاورین اویل کارو تماس بگیرید.

فروش روغن توتال Total | فروش گریس توتال Total

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص روغن توتال یا گریس توتال با مشاورین اویل کارو تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را در کلیه مراحل خرید، حمل، نگهداری و مصرف روغن توتال و گریس توتال راهنمایی می‌کنند. فروش روغن صنعتی توتال با ارائه ضمانت نامه کتبی و اطلاعات فنی روغن صنعتی توتال مورد نظر انجام می‌گردد.

انگیزه‌ها و ارزش‌های شرکت توتال فرانسه

انگیزه‌ها و ارزش‌های شرکت total فرانسه شامل چندین موضوع است که این شرکت به آن‌ها توجه ویژه دارد و بر آن‌ها عمل می‌کند. برخی از انگیزه‌ها و ارزش‌های شرکت توتال عبارتند از:

  1. پایبندی به ارزش‌های اخلاقی و مسئولیت اجتماعی: شرکت توتال باور دارد که مسئولیت اجتماعی و پایبندی به ارزش‌های اخلاقی در توسعه کسب و کار بسیار مهم است و برای این منظور، در تمام فعالیت‌های خود به این اصول عمل می‌کند.
  2. ایجاد محصولات مرغوب و نوآورانه: شرکت توتال به دنبال ایجاد محصولاتی است که به مشتریان آن‌ها راحتی، کارایی و بهبود زندگی بخشند. برای این منظور، شرکت توتال در تحقیق و توسعه محصولات نفتی و گازی و فناوری‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌کند.
  3. حفاظت از محیط زیست: شرکت توتال به مسائل مربوط به محیط زیست و تغییرات اقلیمی توجه زیادی دارد و در این راستا، برای کاهش اثرات زیان‌بار فعالیت‌های نفتی و گازی خود، از فناوری‌های جدید و روش‌های پایدار استفاده می‌کند.
  4. ایجاد فرصت‌های شغلی: شرکت توتال در تمام کشورهایی که در آن‌ها فعالیت دارد، سعی می‌کند به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان و افراد محلی کمک کند و این موضوع را به عنوان یکی از اولویت‌های خود در نظر دارد.
  5. ارتقای سلامت، ایمنی و بهداشت: شرکت توتال برای ارتقای سلامت، ایمنی و بهداشت در محیط کار و جامعه، از روش‌ها و فناوری‌های مدرن استفاده می‌کند و به کارمندان خود آموزش‌های لازم را در این راستا ارائه می‌دهد.

به طور کلی، شرکت توتال به ارزش‌های اخلاقی، مسئولیت اجتماعی، پایبندی به محیط زیست، ایجاد محصولات مرغوب و نوآورانه، ایجاد فرصت‌های شغلی و ارتقای سلامت، ایمنی و بهداشت توجه دارد و در تمام فعالیت‌های خود، به این اصول عمل می‌کند. توتال (Total) یک شرکت بزرگ نفتی و شیمیایی فرانسوی است که در زمینه تولید و توزیع محصولات نفتی و شیمیایی فعالیت دارد. شرکت توتال انواع محصولات روغن صنعتی با برند Total تولید می‌کند که برای استفاده در ماشین‌آلات صنعتی، خودروها و سایر دستگاه‌های صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات شامل روغن‌های صنعتی مختلفی مانند روغن‌های هیدرولیک، روغن‌های گیربکس، روغن‌های گازپیما، روغن‌های کمپرسور و غیره می‌شود. روغن‌های صنعتی توتال با استفاده از روغن پایه با کیفیت بالا و افزودنی‌های خاص طراحی شده‌اند و دارای خصوصیاتی مانند پایداری حرارتی، پایداری شیمیایی، مقاومت در برابر سایش و خوردگی و... هستند. همچنین، محصولات روغن صنعتی توتال در مدل‌ها و بسته‌های مختلفی در دسترس هستند که بسته به نیاز شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

روغن موتور توتال

روغن موتور توتال Total

  • روغن توتال 5000 روغن توتال با پایه مینرال و گرید 20W-50 مناسب برای موتورهای بنزینی با API SL
  • روغن توتال 7000 روغن توتال با پایه نیمه سنتتیک و گرید 10W-40 و API SL برای استفاده در موتورهای بنزینی
  • روغن توتال 9000روغن توتال تمام سنتتیک با گرید 5W-40 برای استفاده در خودروهای روز با API ُSN

روغن دنده توتال ای پی Total EP-B 80W-90

یکی دیگر از محصولاتی که از کمپانی توتال در اویل کارو به شما پیشنهاد می‌شود روغن توتال برند 80W90 ساخت امارات می‌باشد که از گروه روانکار کارو (اویل کارو) با قیمت مناسب می‌توانید تهیه کنید. این روغن اسپیدباکس را می‌توان در انواع خودروهای توصیه شده توسط این استانداردها و دستورالعمل ها استفاده کرد.

درجه ویسکوزیته و ضعف یا سختی این روغن گیربکس مورد استفاده برای خودروهای هندباکس 80W90 می‌باشد. یعنی در زمستان ویسکوزیته این روغن به 80 و در تابستان به 90 می‌رسد.از نظر سطح کیفی بین المللی API کیفیت این روغن گیربکس GL5 می‌باشد.
با توجه به این سطح از کیفیت و حساسیت روغن دنده، استفاده از این روغن دنده برای خودروهای مختلفی که از این نوع روغن استفاده می‌کنند توصیه و مناسب می‌باشد. سالها تجربه در زمینه روانکارها ما را بر آن داشته است که این روغن دنده را برای انواع خودروهایی که از این استانداردها استفاده می‌کنند توصیه کنیم. با توجه به اینکه روغن گیربکس هر دو سال یا هر 60000 کیلومتر نیاز به تعویض کامل دارد، بهتر است برای وسیله نقلیه خود از این روغن استفاده کنید.

این محصول در بسته بندی های یک لیتری ارائه می‌شود. اکثر خودروهای داخلی و خارجی از دو لیتر روغن دنده دستی استفاده می‌کنند که با خرید دو عدد از این محصول می‌توانید روغن گیربکس خودروی خود را تعویض کنید. بسته بندی این محصول پلاستیکی است و روی جلد آن علاوه بر عبارت 80W90 حجم یک لیتر و نماد انتقال دستی نشان توتال می‌باشد.

سطح کیفیت نوشته شده GL5. ضمناً در این قسمت مشخصات فنی آن به زبان های مختلف با بارکد و آدرس سایت توتال ارائه می‌شود. توجه داشته باشید تمامی محصولات موجود از "اویل کارو" دارای ضمانت اصل بودن می‌باشد و این محصول اصلی می‌باشد لذا می‌توانید این محصول را با اطمینان خرید کنید.

اطلاعات فنی روغن توتال Total

انواع روغن توتال برای هر مصرفی که تولید شده باشد دارای اطلاعات فنی و شیمیایی مخصوص به خود بوده که توسط شرکت توتال منتشر می‌گردد. با استفاده از جدول اطلاعات فنی روغن توتال می‌توانید به خواص روغن پی برده و در صورت تمایل معادل آن را از تولیدات سایر شرکت های نفتی پیدا کنید. برای دریافت اطلاعات فنی و اطلاعات ایمنی روغن توتال با ما تماس بگیرید تا دیتاشیت و سایر اطلاعات فنی روغن مورد نظر برای شما ارسال گردد.

روغن توتال

روغن توتال Total

برای تضمین بهترین عملکرد روغن موتور، توتال بیش از 45 سال است که مسابقاتی را برگزار می‌کند که محصولات خود را در شرایط سخت آزمایش کند. پس از این سال‌ها، صدها پیروزی و عناوین متعدد قهرمانان جهانی FIA به دست آورده است. توتال در شدیدترین مسیرها و مدارهای شناخته شده برای بشر سوار شده است: سخت‌ترین بیابان‌ها، سریع‌ترین مسیرهای مسابقه و پرپیچ‌وخم‌ترین کوه‌ها. بیشتر روغن‌های موتور از این محیط‌های سخت و رقابتی دوری می‌کنند، اما برای Total Energies، آنها به مکان ایده‌آلی برای اثبات کوارتزها تبدیل شده‌اند.

نمایندگی شرکت توتال Total در ایران

شرکت اویل کارو با بیش از ده ها سال سابقه و تجربه در زمینه ی پخش انواع روغن های صنعتی و سایر محصولات صنعتی شرکت توتال و سایر شرکت های معتبر نفتی در دنیا در حال فعالیت است که توانسته امتیازات ویژه ای با کسب رضایت صنایع مختلف در این خصوص کسب کند. شرکت اویل کارو از بزرگترین و حرفه ای ترین مرکز تامین و پخش سایر محصولات صنعتی و روانکاوهای صنعتی مورد نیاز برای صنایع بزرگ، کارخانجات و شرکت های معتبر نفتی می‌باشد.

شرکت اویل کارو به عنوان نماینده رسمی شرکت توتال فرانسه با افتخار محصولات خود را در زمینه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی، شرکت های معدنی و راه سازی ارائه می‌دهد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش موارد زیر را تضمین خواهد کرد:

  • تضمین کیفیت محصولات عرضه شده با توجه به مشخصات فنی کمپانی Total
  •  وجود سیستم حمل و نقل مطمئن از طریق ایران
  • فروش با قیمت‌های رقابتی برای صنایع
  • داشتن تیم مجرب با دانش فنی لازم جهت ارائه مشاوره فنی
  • تحویل سریع و به موقع کالای سفارش داده شده
  • ارائه حداقل قیمت و تضمین اصالت کالا
  • صداقت و صراحت، احترام به درخواست مصرف کننده
  • سیستم تسطیح پیشرفته و تعویض

تیم مشاوره خرید ما توسط مدیران و مهندسین صنایع در راستای خدمت رسانی بیشتر به مشتریان خود، مشاوره جامع و کامل به صورت رایگان ارائه می‌دهد و مشتریان را برای خرید بهترین محصولات صنعتی و روانکاوهای صنعتی یاری می‌دهد تا افراد را به سمت انتخابی هر چه بهتر و مناسب‌تر سوق دهد.

رضایت شما، سرمایه ماست شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت توتال (TOTAL) را در کمترین بازه زمانی و اورجینال در اختیار شما قرار دهد.

وب سايت رسمی شرکت توتال Total

https://totalenergies.com

تماس با روانکار کارو
5/5 - (125 امتیاز)