شرکت ساسول Sasol یک شرکت شیمیایی و انرژی یکپارچه بین المللی است که از فناوری‌ها و تخصص 31270 نفر که در 31 کشور جهان در زمینه روغن صنعتی کار می‌کنند، بهره می‌برد. مدل عملیاتی مبتنی بر زنجیره ارزش جدید Sasol در سال 2014 به مرحله اجرا درآمد. به همین منظور، گروه Sasol اکنون در دو واحد تجاری بالادستی، سه قطب عملیاتی منطقه‌ای و چهار واحد تجاری استراتژیک مشترك مشتری، با پشتیبانی مناسب سازماندهی شده است. ساسول در سال 1950 در آفریقای جنوبی تأسیس شد و این شرکت یکی از بزرگترین سرمایه گذاران کشور در پروژه‌های سرمایه، توسعه مهارت و تحقیقات و توسعه فن‌آوری هست. این شرکت در JSE در آفریقای جنوبی و در بورس اوراق بهادار نیویورک در ایالات متحده ذکر شده است.

Sasol Limited یک شرکت یکپارچه انرژی و شیمیایی مستقر در سندتون، آفریقای جنوبی است. این شرکت در سال 1950 در ساسولبورگ، آفریقای جنوبی تشکیل شد و بر اساس فرآیندهایی ساخته شد که برای اولین بار توسط شیمیدانان و مهندسان آلمانی در اوایل دهه 1900 توسعه یافت. امروزه ساسول فناوری‌هایی از جمله فناوری‌های سوخت مصنوعی را توسعه داده و تجاری می‌کند و سوخت‌های مایع، مواد شیمیایی و الکتریسیته مختلف تولید می‌کند.

همه چیز درباره شرکت ساسول SASOL

Sasol در بورس اوراق بهادار ژوهانسبورگ (JSE: SOL) و بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE: SSL) فهرست شده است. سهامداران عمده عبارتند از صندوق بازنشستگی کارکنان دولت آفریقای جنوبی، شرکت توسعه صنعتی از آفریقای جنوبی محدود (IDC)، مشاور سرمایه گذاری آلن گری، مدیران صندوق تاج گذاری، نود و یک و دیگران. ساسول 30100 کارمند در سراسر جهان دارد و در 33 کشور فعالیت دارد. این بزرگترین شرکت مالیاتی در آفریقای جنوبی و هفتمین شرکت بزرگ استخراج زغال سنگ در جهان است. آفریقای جنوبی دارای ذخایر بزرگ زغال سنگ است که به دلیل محتوای بالای خاکستر بادی، ارزش تجاری پایینی داشت.

اگر بتوان از این زغال سنگ برای تولید نفت مصنوعی، بنزین و سوخت دیزل استفاده کرد، شاید منافع قابل توجهی برای آفریقای جنوبی داشته باشد. در دهه 1920، دانشمندان آفریقای جنوبی شروع به بررسی امکان استفاده از زغال سنگ به عنوان منبع سوخت مایع کردند. این کار توسط PN Lategan که برای انجمن صاحبان زغال سنگ Transvaal کار می‌کرد، پیشگام بود. او پایان نامه دکترای خود را از کالج امپریال علوم لندن در مورد کربن سازی زغال سنگ آفریقای جنوبی در دمای پایین به پایان رساند.. در سال 1927، کاغذ سفیدی از دولت منتشر شد که در آن فرآیندهای مختلف نفت از زغال سنگ که در خارج از کشور استفاده می‌شد و پتانسیل آنها برای آفریقای جنوبی توصیف می‌شد. در دهه 1930 دانشمند جوانی به نام اتین روسو مدرک کارشناسی ارشد علوم را از دانشگاه استلنبوش دریافت کرد. پایان نامه وی با عنوان “محتوای گوگرد زغال سنگ و شیل های نفتی” بود. روسو اولین مدیر عامل ساسول شد. پس از جنگ جهانی دوم، آنگوال حقوق روش استفاده از فرآیند فیشر-تروپش را خریداری کرد که توسط MW Kellogg Limited ثبت شده بود، و در سال 1950، ساسول به طور رسمی به عنوان شرکت زغال سنگ، نفت و گاز آفریقای جنوبی (از آفریقای جنوبی) ثبت شد. نام فعلی مشتق شده است: S uid- Afrikaanse S teenkool-، Ol ie-en Gasmaatskappy )، یک شرکت دولتی. راه اندازی سایت Sasol 1 برای تولید synfuels در سال 1954 آغاز شد. ساخت سایت Sasol 2 در سال 1980 تکمیل شد و سایت Sasol 3 در سال 1982 راه اندازی شد. خانه مزرعه Zevenfontein به عنوان اولین دفاتر ساسول خدمت می کرد و هنوز در حال اجرا است.

روغن ساسول

روغن ساسول SASOL

همانطور که گفته شد ساسول وارد عرصه روانکارها و فرآورده‌های نفتی شده و محصولات با کیفیتی در این زمینه تولید و ارائه کرده است، انواع روغن‌های صنعتی، گریس ها، روان کننده‌ها و …. آنها در این شرکت بین المللی هستند. عمر طولانی، کیفیت تولید خوب، عملکرد خوب و قیمت مناسب از مهم ترین ویژگی‌های روغن صنعتی ساسول است.

روغن ساسول یکی از معتبرترین و فعال‌ترین برندها در زمینه تولید و فروش روان کننده‌ها و روغن‌های صنعتی می‌باشد. شرکت ما در این مجموعه در آفریقای جنوبی قرار دارد و محصولات خود را به طور مستقیم در بیش از 32 کشور جهان تولید کرده است، تعداد کارکنان این مجموعه بیش از 32000 نفر در اقصی نقاط جهان می‌باشد.

گروه تامین روانکار کارو با سابقه طولانی در زمینه واردات و عرضه روانکارهای صنعتی، نمایندگی بین المللی این شرکت را در اختیار گرفت و از این رو قادریم طیف وسیعی از محصولات تولیدی این شرکت را به مشتریان خود ارائه دهیم. برای اطلاع بیشتر از قیمت روغن موتور ساسول و سفارش محصولات می‌توانید با کارشناسان فروش ما در گروه ارتباطات اویل کارو تماس حاصل فرمایید.

این شرکت اخیراً اولین کارخانه گاز به مایع خود را در خارج از آفریقای جنوبی در دوحه قطر افتتاح کرد و در حال مذاکره با چین در مورد قابلیت انتقال زغال به مایع در چین است. نفت ساسول در زمینه تولید، فرآوری و فروش سوخت و روغن صنعتی فعالیت دارد. در این صنعت، ساسول سوخت‌ها و روغن‌های مناسبی را ارائه می‌کند که فرآیند تولید دقیق را طی می‌کنند. همچنین نفت سفید، الکل سوختی و نفت سفید تولید می کند.

از سوخت تا مواد شیمیایی ساسول SASOL

Sasol متعهد به بهبود عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست خود است.قیمت سوخت مستقیماً با قیمت نفت مرتبط است، بنابراین در معرض نوسانات بالقوه است. با توجه به اینکه ساسول فقط سوخت تولید می‌کرد، این بدان معنا بود که سودآوری آن عمدتاً توسط نیروهای اقتصاد کلان خارجی که هیچ کنترلی بر آنها نداشت کنترل می‌شد. چگونه ساسول کمتر در معرض قیمت نفت است؟ پاسخ درست در مقابل آنها بود، در گنجینه مواد شیمیایی که در فرآیند فیشر-تروپش تولید شده بودند. ارزش مواد شیمیایی در هر تن محصول بیشتر از سوخت است.

در دهه 1960 آمونیاک، استایرن و بوتادین به اولین واسطه‌های شیمیایی فروخته شده توسط ساسول تبدیل شدند. سپس از آمونیاک برای تولید کود استفاده شد. تا سال 1964، ساسول یک بازیگر اصلی در بازار کودهای نیتروژن دار بود. این محدوده محصول در دهه 1980 بیشتر شد و شامل کودهای مبتنی بر فسفات و پتاسیم شد. ساسول در حال حاضر طیف گسترده ای از کودها و مواد منفجره را به بازارهای محلی و بین المللی می فروشد و در فناوری نیترات آمونیوم کم چگالی خود یک رهبر جهانی است.

با استخراج مواد شیمیایی از تخته سنگ فیشر تروپش خود همراه با عملکرد پایین دستی و تأسیسات تولید مواد شیمیایی هدفمند، ساسول از یک شرکت سوخت آفریقای جنوبی به یک شرکت بین المللی انرژی و مواد شیمیایی با بیش از 200 محصول شیمیایی در حال فروش در سراسر جهان تبدیل شد. برخی از محصولات اصلی تولید شده عبارتند از: گازوئیل، بنزین، نفتا، نفت سفید (سوخت جت)، گاز مایع نفتی (LPG)، الفین ها، الکل ها، پلیمرها، حلال ها، سورفاکتانت ها (الکل های شوینده و مواد شیمیایی میدان نفتی)، … مونومرهاآمونیاک، متانول، فنول های مختلف، گوگرد، پارافین روشن کننده، قیر، آکریلات ها و نفت کوره.

این محصولات در فرآیند تولید بسیاری از محصولات روزمره تولید شده در سراسر جهان استفاده می‌شوند و به نفع زندگی میلیون ها نفر در سراسر جهان هستند. آنها شامل چسب های ذوب داغ، محصولات خودرو، پوشش های ریزتراشه، جوهر چاپ، رنگ های خانگی و صنعتی، تلفن های همرا، تخته های مدار، سوخت های حمل و نقل، دیسک های فشرده، لیزرهای پزشکی، کرم های ضد آفتاب، عطرها هستند.و بطری های پلاستیکی می‌باشد.

در آفریقای جنوبی، مشاغل شیمیایی در زنجیره ارزشی فیشر تروپش ادغام شده‌اند. در خارج از آفریقای جنوبی، این شرکت مشاغل شیمیایی را بر اساس ادغام عقب مانده در مواد اولیه و یا موقعیت‌های بازار رقابتی به عنوان مثال در اروپا، آسیا و ایالات متحده انجام می‌دهد.

ساسول دارای عملیات اکتشاف، توسعه، تولید، بازاریابی و فروش در 31 کشور در سراسر جهان است، از جمله آفریقای جنوبی، بقیه آفریقا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه (آسیای غربی)، روسیه، آسیای جنوب شرقی، آسیای شرقی و اقیانوسیه می‌باشد. ساختار گروه ساسول در دو واحد تجاری بالادستی، سه مرکز عملیاتی منطقه ای و چهار واحد تجاری استراتژیک با مشتری سازماندهی شده است.

واحدهای تجاری عملیاتی ساسول SASOL

واحدهای تجاری عملیاتی شامل بخش معدن و اکتشاف و تولید فعالیت‌های نفت و گاز است که بر تامین خوراک متمرکز است. Sasol Mining دارای شش معدن زغال سنگ است که خوراک مجتمع‌های Secunda (Sasol Synfuels) و Sasolburg (Sasolburg Operations) در آفریقای جنوبی را تامین می‌کند. در حالی که زغال سنگ عرضه شده به Sasol Synfuels عمدتا به عنوان خوراک گازی سازی استفاده می‌شود، مقداری برای تولید برق استفاده می‌شود. زغال سنگ عرضه شده به عملیات Sasolburg برای تولید برق و بخار استفاده می‌شود. زغال سنگ همچنین از کارخانه صادرات Twistdraai به مشتریان بین المللی تولید برق صادر می‌شود.

Sasol Exploration and Production International (SEPI) منافع بالادستی گروه در اکتشاف و تولید نفت و گاز در موزامبیک، آفریقای جنوبی، کانادا، گابن و استرالیا را توسعه و مدیریت می‌کند.

نمایندگی شرکت ساسول SASOL

گروه تخصصی شرکت تامین روانکار کارو، با بیش از سالها تجربه درخشان و موفق در زمینه تامین نیازهای صنایع بزرگ و کارخانجات و پتروشیمی‌های معتبر و معروف اعم از تامین روغن‌های خاص صنعتی، گریس های تخصصی، ملزومات نفت و گازو و پتروشیمی از شرکت ساسول می‌باشد.

کلیه محصولات ارائه شده با کیفیت و اصل می‌باشد این محصولات دارای پروانه اعتبار از شرکت‌های سازنده نیز است. به طور مستقیم از انبار شرکت‌های نفتی سفارش و تحویل گرفت می‌شود. شما می‌توانید در خصوص خرید محصول مورد نیاز خود جهت مشاوره با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. تیم متخصص مشاوره ما در هر زمان در دسترس است تا شما را در خرید بهترین محصول یاری نماید. شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت ساسول (SASOL) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت (SASOL)میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.sasol.com

تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی ساسول

5/5 - (17 امتیاز)