شرکت کاسترول (به انگلیسی‎:‎‏ ‏Castrol‏) برند جهانی روغن موتور، روغن دنده و روغن صنعتی می‌باشد که در صنایع مختلف و خودرو کاربرد فراوان دارد. محصولات شرکت کاسترول طیف وسیعی از‎ ‎روغن، ‏گریس روانکار های صنعتی را دربر می‌گیرد. شرکت ‎کاسترول بخشی از گروه شرکت‌های ‏بی پی (‏BP‏) است‏‎. که در سال 2000 با بی پی ادغام شد.
شرکت کاسترول در سال 1899 با نام شرکت نفتی ویکفیلد توسط چارلز ویکفیلد تاسیس شد. سپس با تحقیق بر روی روغن کرچک (castor oil) و استفاده از آن در روان کننده‌های این شرکت برند تجاری کاسترول متولد شد. در سال 1966 شرکت ‏نفتی انگلیسی بورما (‏Burmah‏) کاسترول را خریداری کرد و با نام ‏Burmah-Castrol‏ به فعالیت ادامه داد. سپس در ‏سال 2000 شرکت نفتی بی پی ‏Burmah-Castrol را خرید. امروزه کاسترول از زیرمجموعه های شرکت بی پی می‌باشد که پرفروش ترین محصول آن روغن موتور کاسترول است.

کاسترول یک شرکت نفتی بریتانیایی است که روانکارهای صنعتی و خودرو را به بازار عرضه می‌کند و طیف وسیعی از روغن، گریس و محصولات مشابه را برای اکثر کاربردهای روانکاری ارائه می‌دهد. نام Castrol در ابتدا فقط نام تجاری روغن موتورهای شرکت بود، اما زمانی که نام محصول بیشتر از نام اصلی شرکت CC Wakefield شناخته شد، سرانجام نام خود را به Castrol تغییر داد. از سال 2000، Castrol Limited یکی از زیرمجموعه های BP است که این شرکت را به مبلغ 4.7 ​​میلیارد دلار خریداری کرد.

روانکارهای شرکت کاسترول برای خودروها و موتور سیکلت ها به دلیل عملکرد و کیفیت بالا مورد اعتماد تولید کنندگان، رانندگان و سواران هستند. شرکت کاسترول همچنین روان کننده هایی را برای بسیاری از کاربردهای دیگر در زمین، دریا و هوا می سازد.

روغن کاسترول اصل

برای تشخیص محصولات اصل شرکت Castrol، بهتر است از منابع معتبر و مجاز استفاده کنید و از خرید از فروشگاه‌ها و فروشندگان معتبر و مجاز مانند شرکت اویل کارو استفاده کنید. در ادامه، چند نکته برای شناسایی محصولات اصل شرکت Castrol را می‌توان ذکر کرد:

  1. بررسی بسته‌بندی: بسته‌بندی محصول باید مطابق با استانداردهای شرکت Castrol باشد و شامل تصاویر، برچسب‌ها و اطلاعات محصول باشد. همچنین باید در تاریخ انقضای محصول توجه کنید.
  2. بررسی شماره سریال: محصولات اصل شرکت Castrol دارای شماره سریال منحصر به فرد هستند که می‌تواند در صفحات اینترنتی شرکت Castrol بررسی شود.
  3. بررسی لوگوی شرکت: لوگوی شرکت Castrol باید روی بسته‌بندی محصول و خود محصول واضح و دقیق باشد.
  4. بررسی قیمت: محصولات اصل شرکت Castrol باید با قیمت مناسبی عرضه شوند. باید از قیمت ناهماهنگ با بازار و قیمت بسیار پایین برای محصولات بزرگترین شرکت‌های روغن‌های موتور خودداری کنید.
  5. دریافت محصول از منابع معتبر: برای خرید محصولات شرکت Castrol، بهتر است از فروشگاه‌ها و فروشندگان معتبر و مجاز استفاده کنید و از خرید از فروشگاه‌های ناشناس خودداری کنید.

در کل، برای اطمینان از خرید محصولات اصل شرکت Castrol، بهتر است از منابع معتبر و مجاز استفاده کنید و از خرید از فروشگاه‌ها و فروشندگان ناشناس خودداری کنید.

پیام روغن کاسترول

روغن کاسترول اینجاست تا به هر راننده، موتورسوار و هر صنعت روی زمین خدمت کند. ما این کار را از طریق نمایندگی‌های فروش انجام می‌دهیم. این بدان معناست که روغن‌ها، روان‌کننده‌ها، مایعات و گریس‌ها را با کارایی بالا برای هر کاربردی که می‌توانید تصور کنید، چه مصنوعی و چه معمولی ایجاد کنید. ما همچنین می‌دانیم که شما نیاز دارید که هر قسمت از دنیای خود به آرامی کار کند، بنابراین هر قسمت از ماشین یا موتور سیکلت شما، پله برقی در مرکز خرید محلی شما، آسانسور در دفتر شما و حتی خط تولیدی که یخچال شما را ساخته است را روغن کاری می‌کنیم.

روغن موتور کاسترول

روغن موتور کاسترول

روغن موتور کاسترول با مولکول های مغناطیسی هوشمند می‌تواند به قطعات فلزی موتور بچسبد و از قطعات ماشین در برابر سایش و خوردگی محافظت کند، عمر سیستم را افزایش داده و هزینه ها را کاهش دهد. خوردگی و سوزش در دستگاه آمترا زمانی اتفاق می افتد که موتور داغ است و برای مدت طولانی کار می‌کند و هنگامی که سیستم خاموش و متوقف می‌شود، روغن موتور از سطوح حساس در تماس با آنها جدا می‌شود و به باک باز می‌گردد و در صورت تشخیص، خارج می‌شود. در معرض فرسودگی سیستم روغن موتور کاسترول توانسته است تا حدودی به رفع این مشکل کمک کند و لایه روغن کاسترول مانند آهنربا به سطوح سمت راست می‌چسبد و با تامین یک لایه روغن از سطوح فلزی در تماس با سایر سطوح فلزی محافظت می‌کند و از خرابی جلوگیری می‌کند. در سیستم روغن موتور کاسترول برای استفاده در وانت های سبک، خودروهای بنزینی، خودروهای CNG، خودروهای LPG و سایر خودروهای 4×4 و غیره طراحی شده است.

خرید روغن کاسترول

کاسترول از برندهای زیرمجموعه کمپانی بی پی می‌باشد. بی پی از کاسترول برای عرضه انواع روغن صنعتی کاسترول، روغن موتور کاسترول و روغن موتور دریایی کاسترول استفاده می‌کند. روغن صنعتی کاسترول از محبوبترین و پرمصرفترین انواع روغن صنعتی در جهان است. روغن صنعتی کاسترول در صنایع مختلف نظیر تولید سیمان، کشتیرانی، پتروشیمی، تولید برق، خودروسازی، مواد غذایی، دارویی و … استفاده می‌شود. روغن صنعتی کاسترول شامل انواع مختلفی از روغن می‌باشد که برای مصرف در صنایع مختلف با نام کاسترول عرضه می‌شود. از انواع روغن صنعتی کاسترول می‌توان به روغن کمپرسور کاسترول، روغن دنده صنعتی کاسترول، روغن توربین کاسترول، روغن انتقال حرارت کاسترول، روغن تراش کاسترول، روغن ضد آتش کاسترول و… اشاره کرد. همچنین شرکت کاسترول تولیدکننده انواع روغن موتور کاسترول، روغن موتور دریایی کاسترول و گریس کاسترول نیز می‌باشد.

قبل از خرید روغن کاسترول یا خرید گریس کاسترول اطلاعات تولیدکننده دستگاه را مطالعه کنید تا روغن متناسب با نیاز خود و گرید مناسب استفاده کنید. با خرید روغن صنعتی کاسترول مناسب از صدمات احتمالی به دستگاه خود جلوگیری کنید. می‌توانید برای خرید مطمئن با مشاورین ما صحبت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید محصولات پرفروش کاسترول

روغن کاسترول ایرکول پی دی Castrol Aircol PD 68

روغن کمپرسور هوا کاسترول کاسترول ایرکل PD 68 یک روغن کمپرسور هوا بر پایه روغن معدنی و مواد افزودنی ویژه است که برای استفاده در انواع کمپرسورها در دماهای مختلف کاری طراحی شده است. روغن کمپرسور هوا کاسترول برای میل لنگ، سیلندر پیستونی، کمپرسورهای قرقره و کمپرسورهای دوار استفاده می شود. مزایای آن عبارتند از خاصیت ضد سایش قابلیت جدا شدن از آب خطر تشکیل امولسیون را کاهش دهید خواص ضد خوردگی و ضد خوردگی است.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره فروش روغن کاسترول با ما تماس بگیرید. ما شما را در تمامی مراحل فروش روغن کاسترول و مصرف و نگهداری از انواع روغن و گریس کاسترول راهنمایی می‌کنیم.

همان طور که در ابتدا گفتیم یکی از محصول های تولیدی کاسترول روغن موتور است و این شرکت محصول های مختلف دیگری چون سرد کننده موتور؛ گریس، پاک کننده و واکس ها را تولید می‌کند اما، از بین تمام محصول های تولیدی شرکت کاسترول، روغن موتور آن محبوبیت جهانی دارد. تا جایی که در بیشتر دنیا کاسترول مترادف روغن موتور است!
محصول روغن موتور این شرکت برای ماشین های سواری، ماشین ها سنگین و همچنین موارد صنعتی و موتور سیکلت تولید می‌شود. در واقع روغن تولید شده توسط شرکت کاسترول خود زیر بخش های متعدد و زیادی دارد.

روغن صنعتی کاسترول نیز بسیار محبوب است. روغن صنعتی کاسترول نیز با توجه به انواع متعددی که دارد در صنایع مختلفی چون: خودور سازی، پتروشیمی، مواد غذایی، صنعت دارو، سیمان و تولید برق و صنعت کشتیرانی استفاده می‌شود.

خرید اینترنتی روغن کاسترول

شما می‌توانید روغن کاسترول را به صورت آنلاین از فروشگاه‌ اینترنتی اویل کارو سفارش دهید. برای این منظور، می‌توانید در سایت‌ ما محصولات روغن کاسترول را جستجو کنید و پس از انتخاب محصول، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و محصول را به آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی روغن کاسترول یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌های خرید این محصول است. با استفاده از این روش، می‌توانید به سادگی و در هر زمانی که بخواهید، روغن کاسترول را خریداری کنید. در سایت ما، محصولات مختلف روغن کاسترول شامل روغن موتور، روغن دنده، روغن ترمز و… در بسته‌بندی‌های مختلفی موجود است و شما می‌توانید بسته به نیاز خود، محصول مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید از قیمت‌ها و شرایط خرید مختلف محصولات روغن کاسترول اطلاعات دقیقی کسب کنید و با مقایسه آن‌ها، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

روغن کاسترول اصل

روغن کاسترول اصل و تقلبی

در بازار، روغن های تقلبی با نام کاسترول فراوان است. همین امر سبب شده است مصرف کنندگان روغن های تقلبی را با نام این برند بخرند و در نتیجه از کیفیت آن ناراضی شوند. برای تشخیص روغن موتور کاسترول اصل راه های متعددی وجود دارد به عنوان نمونه: شما می‌توانید به هولوگرام ظرف روغن توجه کنید. همچنین دقت کنید ظرف دارای ضرب خوردگی نباشد. اما با وجود تمام این ترفند ها، باز احتمال این که از روغن تقلبی به نام کاسترول استفاده کنید زیاد است. بنابر این راه چاره چیست؟

خرید از عاملیت مجاز، راهی مطمئن

نمایندگی شرکت کاسترول

بهترین راه چاره برای خرید روغن های کاسترول اصل این است که، از عاملیت های آن در ایران خرید خود را انجام دهید. کاسترول دارای عاملیت های متعدد است. شما می‌توانید روغن کاسترول اصل را از مرکز پخش و تامین شرکت معتبر روانکار اویل کارو خریداری کنید. شرکت اویل کارو  با سالیان متمادی تجربه ی وسیع و گرانبها در این زمینه، رقیب سرسخت سایر مراکز پخش محصولات اصلی و اورجینال کاسترول می‌باشد.  این بازرگانی با فعالیت های گسترده و حرفه‌ای توسط برترین مدیران و مهندسین صنایع موفق شده است که عاملیت شرکت کاسترول را کسب کند. در نتیجه با خرید از این شرکت دغدغه اصل یا تقلبی بودن روغن کاسترول را نخواهید داشت و با اطمینان خرید می‌کنید.

وب سايت شرکت کاسترول , Castrol: 
تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی کاسترول

5/5 - (115 امتیاز)