کلوبر (به انگلیسی: ‏‎ Kluber،به آلمانی: ‏Klüber‏) شرکت آلمانی است که مرکز آن در شهر مونیخ ‏‏(‏Munich‏) آلمان واقع شده است. شرکت کلوبر تولید کننده انواع روانساز تخصصی، روغن صنعتی و گریس تخصصی برای استفاده در انواع صنایع می‌باشد.‏ شرکت کلوبر طیف وسیعی از روغن و گریس‌های صنعتی را تولید می‌کند که به حدود 2000 مدل روانکار تخصصی می‌رسد. بنیان گذار کلوبر kluber تئودور کلوبر (‏Theodor Klüber‏) بود که در سال 1929 با تولید روغن معدنی آغاز به فعالیت ‏کرد.‏ از سال 1950 شرکت کلوبر kluber به تولید روغن صنعتی، گریس و روانکارهای تخصصی رو آورد. نام قدیم شرکت کلوبر Klüber Lubrication München KG بود که در سال 2012 به نام Klüber Lubrication München SE & Co. KG تغییر یافت.

کلوبر kluber روغن صنعتی و روانکارهای خود را برای صنایعی چون راه آهن, خودرو سازی، پردازش و ساخت شیشه، پالت و کاغذ، پلاستیک و لاستیک، معادن، نفت و گاز، سیمان، نساجی، دریایی، غذایی و دارویی تولید کرده است. و مهمتر از همه در ارتباط با گریس‌ها انواع روغن‌ها و گریس‌ها را در صنایع کمپروسور، یاتاقان ساده، زنجیر ها، دنده ها، دریچه و اتصالات،  چرخ های دنده و .. را به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. این شرکت توانسته است با سابقه‌ای در حدود ۸۰ سال در حوزه‌ی تجهیزات آزمایشگاهی و و روغن ها و روانکارهای صنعتی از تامین کنده های اصلی گریس در جهان باشد.

شرکت کلوبر علاوه بر تولید محصول به کیفیت آن نیز دقت می‌کند تا محیط زیست را حفظ کند زیرا محصول بی‌کیفیت به محیط زیست ضرر می‌رساند. به همین علت است که کلوبر تلاش می‌کند تمامی تولیدات خود را بر انرژی‌های تجدید پذیر ارائه دهد تا از انتشار گازهای گلخانه‌ای و زباله جلوگیری کند.

تاریخچه کلوبر Kluber

تاریخچه تاسیس کارخانه روان کننده کلوبر تقریبا به یک قرن پیش در مونیخ آلمان در سال 1929 باز می‌گردد. تئودور کلوبر فعالیت خود را در سال 1938 با تولید روغن‌های معدنی آغاز کرد و پس از آن در سال 1950 این شرکت توسعه و تولید روان کننده‌های صنعتی را آغاز کرد.

سرانجام با توسعه و تولید روان کننده‌های تخصصی، این کارخانه نام تجاری خود را به Klüber Lubrication تغییر داد و در سال 1966 موفق شد به عضویت گروه Freudenberg Weinheim درآید. کلوبر آلمان به لطف تجربیات علمی و عملی خود در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به یکی از تولیدکنندگان اصلی روان کننده ها (گریس ها و روغن ها) تبدیل شده و امروزه شاهد حضور بیش از 2 هزار محصول این کارخانه محبوب آلمانی در چندین بخش هستیم. . ما برای اکثر این محصولات هزینه می‌کنیم. شرکت اویل کارو نماینده فروش انواع گریس‌های کلوبر می‌باشد.

کلوبر محصولات مرغوبی را به مشتریان ارائه می‌دهد و همچنین استانداردهای مختلف را رعایت می‌کنند تا بتوانند استانداردها و گواهینامه‌های مختلف را دریافت کنند که البته موفق شده اند همچون استانداردهای ISO 9001 ,ISO 1401 ,TS 16949 و… را دریافت کنند.
همچنین این شرکت در حوزه دارو غذا نیز موفق شده است تا گواهینامه ISO21469 را دریافت کنند. بهترین گریس‌ها را میتوان گریس کلوبر دانست که در عرضه گریس این شرکت در دنیا پیشتاز شده است.
دقت داشته باشید که باید در امر انتخاب روغن و گریس ها به سراغ برندهای معتبر و مشهور در دنیا بروید و از برندهای نامعتبری که به دستگاه های شما ضرر می‌رسانند استفاده نکنید.

خرید گریس کلوبر

گریس کلوبر کجا تولید می‌شود؟ روان کننده کلوبر را از کجا بخریم؟ چگونه در نمایندگی گریس کلوبر خرید کنیم؟ آنها از جمله سوالات متداول هستند که بسیاری از مصرف کنندگان روان کننده‌ها (گریس ها و روغن ها) به دنبال پاسخ برای آنها هستند، اجازه دهید در مورد کارخانه هایی صحبت کنیم که بیشترین روان کننده ها و روغن ها را در جهان با نام تجاری Kluber تولید می‌کنند. در کشور عزیزمان ایران شما می‌توانید محصولات کلوبر را از نمایندگی کلوبر، شرکت اویل کارو تهیه کنید. مشاورین ما بهترین راهنمایی را برای خرید به شما ارائه خواهند داد.

فروش گریس کلوبر Kluber

گریس کلوبر (Kluber Grease) یکی از محصولات شرکت Klüber Lubrication می‌باشد که در زمینه تولید روغن‌ها و گریس‌های صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت، در سال 1929 تأسیس شده و از آن زمان به بررسی و تحقیق در زمینه چربی‌های صنعتی و تولید محصولات با کیفیت و مطابق با نیازهای مشتریان پرداخته است.

در خصوص خرید گریس کلوبر، شما می‌توانید از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر و فروشگاه‌های اینترنتی صنعتی، مانند www.oilkaro.com این محصول را تهیه و خریداری کنید.

همچنین، شرکت Klüber Lubrication در بسیاری از کشورها دفاتر فروش و نمایندگی‌های خود را دارد. اویل کارو تنها نماینده رسمی شرکت کلوبر در ایران است. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان اویل کارو، گریس کلوبر را خریداری کنید. قبل از خرید گریس کلوبر، بهتر است با مهندسان و کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت کنید تا نوع و مدل مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کنید و از اصالت و کیفیت محصول مطمئن شوید. همچنین، بهتر است دستورالعمل‌های تولیدکننده را به دقت مطالعه کرده و به طور دوره‌ای، گریس مورد استفاده را تعویض کنید.

انواع محصولات کلوبر kluber

  • انواع گریس ها
  • اسپری‌های روان کننده
  • روانکاری سطح فلزی
  • واکس‌های روان کننده
  • روانکارهای صنعتی و انواع آن
  • مهارکننده‌ی خوردگی

کلوبر یک شرکت آلمانی است، این شرکت به انگلیسی kluber و به آلمانی Klüber که جز بزرگ‌ترین تولیدکنندگان روانسازهای مختلف تخصصی، گریس و روغن صنعتی می‌باشد که در صنایع متفاوتی می‌توان از آنها استفاده کرد. این شرکت روغن‌ها و گریس‌های صنعتی مختلفی را تولید می‌کند که می‌تواند گفت حدودا دو هزار مدل از روانکارهای تخصصی را تولید می‌کند.
تولید روغن صنعتی، روانکارهای تخصصی و گریس ها توسط شرکت کلوبر از سال ۱۹۵۰ شروع شده است و البته تئودور کلوبر بنیان گذار این شرکت با تولید روغن معدنی در سال ۱۹۲۹ فعالیت خود را آغاز نمود.

روغن کلوبر آلمان، یکی از محصولات این شرکت است که برای استفاده در انواع ماشین‌آلات صنعتی مختلف از جمله دستگاه‌های CNC، ماشین‌آلات بسته‌بندی، تجهیزات الکتریکی و… طراحی شده است. این روغن با استفاده از روغن پایه با کیفیت بالا و افزودنی‌های مناسب، عمر طولانی، عملکرد بالا و مقاومت در برابر شرایط سخت کاری را فراهم می‌کند. همچنین، محصولات روغن کلوبر آلمان در مدل‌ها و بسته‌های مختلفی در دسترس هستند که بسته به نیاز شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

قیمت گریس کلوبر kluber

گریس های کلوبر ساخت آلمان یکی از باکیفیت‌ترین برندها در صنعت روانکاری می‌باشد. اصطکاک در تمامی سیستم‌های مکانیکی وجود دارد و برای جلوگیری از ساییدگی قطعات باید از روان کننده‌های مرغوب استفاده کرد که برای این کار گریس کلوبر را توصیه می‌کنیم.

ویژگی‌های بارز Kluber عبارتند از: محافظت موثر و دائمی در برابر سایش و خوردگی و همچنین خطرات ناشی از عوامل شیمیایی و جوی، عمر طولانی به دلیل محافظت مناسب از قطعات و ظرفیت جذب فشار عالی، هزینه های نگهداری کمتر به دلیل افزودنی‌های ضدخوردگی بالاتر از استاندارد که از یاتاقان ها در برابر خرابی زودرس محافظت می‌کند. گریس های کلوبر در اتصالات و یاتاقان های ساده، ماشین های دوک نساجی، چرخ دنده ها، اتصالات پلاستیکی و فلز و غیره استفاده می‌شود.

برای دریافت قیمت همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین قیمت را به شما عزیزان ارائه دهیم.

پرفروش ترین محصولات کلوبر

گریس کلوبر Kluber NBU 15

Kluber NBU 15 یک گریس بسیار باکیفیت است که برای روغن کاری با سرعت بالا قطعات طراحی شده و از نظر حداکثر جذب فشار دارای ویژگی های عملکردی بسیار بالایی است.
این گریس محصول آلمان است و از اسانس، روغن هیدروکربن مصنوعی، صابون کمپلکس باریم و روغن پایه معدنی استفاده می کند که در برابر خوردگی، سایش، اکسیداسیون، عوامل محیطی و رطوبت بسیار مقاوم است.

گریس کلوبر Kluber NBU 12

گریس Kluber NBU 12 یک محصول آلمانی با کیفیت بالا بر پایه روغن پایه معدنی و صابون باریم می‌باشد. این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار سطحی دارد و به همین دلیل محافظت عالی در برابر سایش و خوردگی می باشد. Kluber STABURAGS NBU 12 در برابر عوامل محیطی، رطوبت و آب و همچنین اسیدها و قلیاها بسیار مقاوم است.

گریس کلوبر Kluber Barrita

Kluber Barrierta 55/1 قدیمی ترین گریس با کیفیت برتر در اروپا است که از ترکیب روغن پلی فریک بدون فرمالدئید و مواد خام حاوی سیلیکون برای روانکاری یاتاقان در شرایط عملیاتی شدید ساخته شده است. همچنین برای روانکاری مسافت های طولانی در کاربردهای رایج مانند تسمه نقاله، خنک کننده چرخ بلبرینگ، کالیبراسیون بلبرینگ، یاتاقان‌های فن، یاتاقان‌های زنجیره‌ای فیلم کششی استفاده می‌شود.

فروش محصولات شرکت کلوبر Kluber

شرکت اویل کارو با بیش از سالها تجربه و فعالیت در زمینه توزیع و پخش محصولات شرکت کلوبر در داخل کشور است. فعالیت‌های این شرکت در راستای  تامین روغن‌های خاص صنعتی، فیلتر، گریس‌های تخصصی، روغن هوایی، روغن موتور، روغن خودرو برای سایر کارخانجات و صنایع بزرگ می‌باشد.

شرکت تامین روانکار کارو عرضه کننده محصولات صنعتی اصل و اورجینال کلوبر است این شرکت محصولات صنعتی را به صورت اصل و با ضمانت خدمت مشتریان ارائه می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید روانکارهای صنعتی را سفارش دهید. کافی است با شماره‌های موجود در سایت، تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند تا روغن مناسب و با کیفیت خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت کلوبر (klueber) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

وب سايت رسمی شرکت کلوبر , klueber
تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی کلوبر

5/5 - (102 امتیاز)