در اکتبر سال 1954 سه تاجر با سرمایه 3000 دلار اولین محصول STP را در سنت جوزف، معرفی کردند. از نظر علمیاین شرکت با نفت، که به عنوان STP شناخته می‌شود ، با یک محصول شروع شد، تصفیه روغن STP. این به روغن موتور اتومبیل کمک کرد در برابر نازک شدن در دماها و فشارهای بالا مقاومت کند. چارلز دوایت (دكتر) لیجت، جیم هیل و رابرت دهارت شبانه عملیات بسته بندی روغن STP را در گاراژ حیاط خلوت شروع كردند و آن را در صندوق عقب اتومبیل‌های خود قرار داده و در سفرهای شغلی و تفریحی خود به فروش رساندند. در سال 1960 به دلیل رشد روز افزون شرکت، شرکت STP توانست اولین تصفیه گاز را تولید کند. در سال 1961 نام تجاری STP  توسط شرکت Studebaker-Packard خریداری شد. شرکت STP با سرمایه گذاری در مسابفات اتوموبیل رانی و استفاده از راننده های قهار، ارزش روغن صنعتی خود را به مدت 60 سال به اثبات رسانده است.

تاریخچه اس تی پی STP

در سال 1963 اندی گراناتولی به عنوان مدیر عامل منصوب شد و از طریق مسابقات اتومبیلرانی و قایقرانی تلاش های بازاریابی برند را افزایش داد. سرانجام ، STP با حمایت از تیم مسابقه اتومبیلرانی ایندی اتومبیل، با حضور ماریو آندرتی، برنده 1969 Indianapolis 500 بود. توزیع محصول STP شروع به رشد کرد و به زودی محصولات STP در بیش از 200،000 جایگاه بنزین در سراسر ایالات متحده آمریکا در دسترس بودند. تا پایان سال 1966 فروش به بیش از 40 میلیون دلار صعود کرد.

در سال 1969 STP به یک شرکت دولتی تبدیل شد و سهام با نماد “STP” در بورس اوراق بهادار آمریکا رفت. STP از تیم مسابقه اتومبیلرانی ایندی اتومبیل خود، ماریو آندریتی، حمایت مالی کرد.

روغن STP

روغن موتور پس از مدتی استفاده دچار واکنش‌های شیمیایی می‌شود و این فرآیند می‌تواند به موتور خودرو آسیب برساند. پس از مدتی روغن موتور رقیق شده و تبخیر می‌شود. اگر روغن موتور تبخیر شود، حجم روغن موتور کاهش می‌یابد، روغن کاری به درستی انجام نمی‌شود و موتور خودرو آسیب جدی می‌بیند.

اما در هنگام استفاده از افزودنی‌های روغن موجود در بازار، روغن کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کند و از حالت عادی خود خارج نمی‌شود. افزودنی STP یک افزودنی با غلظت روغن است که در فصول گرم سال روانکاری بیشتری را فراهم می‌کند و تبخیر روغن موتور را به هر دلیلی کاهش می‌دهد.

انواع افزودنی روغن موتور STP

  • مواد افزودنی برای تمیز کردن ناخالصی‌ها در موتور خودرو
  • افزودنی‌های ضد سایش
  • مواد افزودنی ضد رسوب
  • افزودنی‌های ویسکوزیته
  • افزودنی‌های کاهنده سایش
  • افزودنی‌هایی برای کاهش مصرف بنزین
  • مواد افزودنی ضد خوردگی

روغن اس تی پی STP

در برخی خودروها به دلیل استفاده نادرست از روغن موتور برای روانکاری اجزای داخلی خودرو، موتور، گیربکس و دیفرانسیل در اثر نشتی و گل و لای و سوراخ های ریز آسیب می‌بینند. همچنین می‌توانید با استفاده از افزودنی روغن موتور استحکام را کامل کنید و از آسیب جدی جلوگیری کنید. بستگی به نوع ساخت دارد.

این افزودنی روغن موتور به دو صورت عمل می‌کند:

  • مقداری از این روغن‌ها باید قبل از پرکردن روغن موتور در موتور ریخته شود تا ابتدا رسوبات آن خارج شده و سپس با رسوبات آن تخلیه شود. پس از تخلیه روغن شستشو، روغن موتور داخل موتور ریخته می‌شود.
  • مورد بعدی این است که مقداری از این روغن‌ها با روغن موتور مخلوط شده و داخل موتور می‌‍ریزند.

نمایندگی شرکت اس تی پی STP

شرکت اویل کارو با بیش از ده ها سال سابقه و تجربه در زمینه پخش و توزیع انواع روغن های صنعتی و تمامی محصولات مورد نیاز شرکت و کارخانجات معتبر نفتی در دنیا در حال فعالیت می باشد و توانسته امتیازات ویژه‌ای در این زمینه نسبت به سایر رقبای خود کسب کند.

شرکت اویل کارو از بزرگترین و حرفه‌ای ترین مرکز تامین و پخش سایر محصولات اصل و اورجینال صنعتی و روانکاوهای صنعتی مورد نیاز برای صنایع بزرگ، کارخانجات و شرکت های معتبر نفتی می‌باشد.

تیم حرفه ای و متخصص مشاوره خرید اویل کارو توسط مدیران و مهندسین صنایع در راستای خدمت رسانی بیشتر به مشتریان خود، مشاوره جامع و کامل به صورت رایگان ارائه می‌دهد و آنها را به سمت خرید بهترین محصولات صنعتی و روانکاوهای صنعتی سوق می‌دهد شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می تواند محصولات تولید شرکت اس تی پی (STP) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی STP

5/5 - (12 امتیاز)