روغن بیتزر

فن آوری های تبرید و تهویه مطبوع عناصر کلیدی دنیای ما هستند. گروه BITZER 86 سال است که با محصولات و خدمات نوآورانه مشارکت داشته است. محصولات ما دمای بهینه را در اتوبوس‌ها، قطارها و ساختمان‌ها حفظ می‌کنند و اطمینان می‌دهند که غذا همیشه تازه باقی می‌ماند. کمال و دقت عملیات ما را شکل می دهد – و کارایی و پایداری طرز تفکر ما را شکل می دهد. ما با مهارت های تخصصی و اشتیاق فراوان، توسعه فناوری کمپرسور را ارتقا می دهیم و از این طریق مسئولیت خود را به عنوان یک رهبر بازار انجام می دهیم.

 

خرید روغن بیتزر

مشتریان ما برای چندین دهه BITZER را با کیفیت، قابلیت اطمینان و عمر طولانی مرتبط می دانند. تغییر انتظارات و رقابت جهانی، بهبود مستمر همه محصولات، خدمات، فرآیندها و رویه‌ها را ضروری می‌سازد. به همین دلیل است که ما با تامین کنندگان حرفه ای و قابل اعتمادی کار می کنیم که فناوری ها و مواد جدید، ایده های نوآورانه و آگاهی قوی آنها از کیفیت و هزینه ها به بهینه سازی مداوم محصولات ما کمک می کند.

 

روغن بیتزر آلمان

در BITZER، خرید و تدارکات نقش کلیدی در موفقیت شرکت دارند، به همین دلیل است که خدمات تامین کنندگان ما بسیار مهم است.

ما این همکاری را به عنوان یک مشارکت استراتژیک می بینیم و به طور مداوم برای بهبود زنجیره های لجستیک و در نتیجه دستیابی به اهداف مرتبط با کیفیت و هزینه با هم کار می کنیم. افزایش تقاضاها و الزامات نیز چهره همکاری در زنجیره تامین را تغییر می دهد. ما به تامین کنندگان خود بهترین پشتیبانی ممکن را با انتقال دانش و ارتباطات باز ارائه می دهیم.

 

شرکت بیتزر

به عنوان یک شرکت بین المللی، ما همچنین برای یک رویکرد بین المللی در میان تامین کنندگان خود ارزش قائل هستیم. ما انتظار داریم استانداردهای با کیفیت بالا، قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری، تمایل به سرمایه گذاری در نوآوری، توسعه و تخصص سیستم، انطباق با تمام مقررات، به ویژه از نظر ایمنی محل کار، حفاظت از محیط زیست و استفاده پایدار از انرژی و منابع.

در ازای آن، ما به شرکای خود یک رابطه تجاری بلندمدت، یک رویکرد حرفه ای برای همکاری، توسعه فعال تامین کننده، گشودگی به تامین کنندگان جدید و اصول مذاکره منصفانه و شفاف را پیشنهاد می کنیم.

شما نمی توانید محصولات ما را در هر کجا ببینید. اما شما می توانید آنها را در همه جا احساس کنید.

نمایندگی فروش بیتزر

شرکت اویل کارو یکی از اولین و پر تجربه‌ترین نمایتدگی‌های شرکت بیتزر می باشد که با ده ها سال تجربه   در زمینه ی ارائه انوع روغن‌ها و کمپرسورهای صنعتی در ارائه خدمت رسانی به مشتریان خود و تامین نیازهای افراد می‌کوشد. شرکت اویل کارو با فراهم آوردن محصولات اصل و کاملا اورجینال آرامش خاطر را برای متقاضیان خود به ارمغان می آورد.

 

 

سایت رسمی شرکت بیتزر

www.bitzer.com

5/5 - (6 امتیاز)