شرکت کلتری coltri در دهه 1960 برای پاسخ به درخواست‌های پشتیبانی در دنیای غواصی تاسیس شد. به این ترتیب کارگاه‌های روغن صنعتی خود را برای ایجاد تولید کمپرسورهای فشار بالا ساخت ایتالیا برای تنفس هوا تشکیل داد. کلتری آنها را در ایتالیا ایجاد کرده، جایی که مستقیماً همه فرآیندها، از ایده تا مونتاژ را کنترل می‌کند. تمایل کمپانی کلتری به نوآوری به آنها این امکان را داده است که در غواصی متوقف نشوند. آنها با استفاده از همین دیدگاه، پیشنهاد را با محصولاتی که به گازهای فنی و سایر زمینه‌های کاربردی اختصاص داده شده است، گسترش داده کیفیت گرا بدون مصالحه، معمولی ساخت ایتالیا. کارلو کولتری و پدرش جوزپه برای اولین بار یک کمپرسور هوای تنفسی با فشار بالا ساختند تا سیلندرهایی را که در طول غواصی خود در دریاچه گاردا استفاده می‌کردند پُر کند.

ثبات شرکت کلتری

تکامل دائمی در طراحی و ساخت به هسته اصلی تبدیل شده است. 60 سال توسعه به ما اجازه داد برای ایجاد ماشین آلات که اکنون آنها نقطه نظر را نشان می دهند مرجع بخش در جهان باشد. این تمایل به تحقیق و توسعه به ما این امکان را داده است که از کاربران مدرن‌ترین گزینه‌های فنی به قهرمانان پیشرفت فناوری این بخش تبدیل شویم. ما از تمام مدرن ترین ابزارها، مانند ربات‌ها و ماشین ابزارهای کنترل عددی برای ایجاد محصولات قابل اعتماد، کارآمد و طولانی مدت استفاده می‌کنیم.

کیفیت ساخت کلتری

هر یک از اجزای واحدهای پمپاژ در کارگاه‌های کمپرسور کولتری طراحی و ساخته شده و حاصل مطالعه دقیق و آزمایشات متعدد می‌باشد. ما تمام کمپرسورهای خود را به طور کامل در بخش تولید خود مطابق با استانداردهای کیفی دقیق مونتاژ می‌کنیم. ما از ماشین‌هایی با دقت فنی فوق‌العاده مانند ZEISS استفاده می‌کنیم که نقش اساسی در اندازه‌شناسی ابعادی دارد. این به ما اجازه می‌دهد تا ویژگی های هندسی قطعات را تشخیص دهیم و رفتار آنها را در حین استفاده به عنوان اجزای مجموعه های پیچیده تر پیش بینی کنیم.

ما دوست داریم خودمان را تسهیل کننده ببینیم. ما ماشین‌های خود را ایجاد می کنیم تا راحت تر خود را آزمایش کنید، بر محدودیت ها غلبه کنید و امکانات جدید را تصور کنید. خواه این یک فعالیت سرگرمی، برنامه صنعتی یا پشتیبانی از فعالیت های واکنش اضطراری باشد، کمپرسورهای Coltri اینجا هستند تا نوار را بالاتر ببرند. به شما اجازه می‌دهد به چیزهای ناشناخته برسید.

روغن کلتری

مهمترین کاربرد روغن های کلتری استفاده از این روغن ها برای ماشین ها و دستگاه های مختلف است. همانطور که می‌دانید بسیاری از این ماشین آلات مورد استفاده در صنایع مختلف دارای گیربکس هایی هستند که از روغن های صنعتی برای جلوگیری از آسیب دیدن این گیربکس ها در هنگام کار با ماشین آلات استفاده می‌کنند. امروزه روغن های توربین نیز در صنایع مختلف بسیار محبوب هستند، زیرا می‌توانند به عنوان روان کننده عمل کنند و عملکرد توربین را تا حد زیادی بهبود بخشند. نکته مهمی که باعث استفاده از روغن صنعتی کلتری در ماشین آلات می شود این است که این روغن‌ها فرایند جداسازی روغن از آب و بخار را به خوبی ممکن می‌سازند.

روغن های صنعتی نه تنها در ماشین ها و چرخ دنده های صنعتی بزرگ، بلکه برای بسیاری از اهداف دیگر نیز استفاده می‌شوند. موارد دیگری مانند روغن های چرب به طور گسترده‌ای برای جلوگیری از چسبیدن مواد اولیه محصولات صنعتی استفاده می‌شود. به طور مشابه، کاربرد دیگری ممکن است به استفاده بیولوژیکی افراد مرتبط با ساخت و ساز اشاره داشته باشد که عمدتاً با هدف کاهش اصطکاک و کمک به مکانیسم برای کار بهتر و کارآمدتر است. هنگام خرید روغن صنعتی این امکان را دارید که با پرداخت هزینه یک محصول به چندین هدف دست یابید. با توجه به قیمت پایین روغن هیدرولیک و روغن های صنعتی نسبت به سایر موقعیت ها و همچنین کیفیت و کارایی بالای این روغن ها مورد استقبال قرار می گیرد.

نمایندگی فروش کلتری در ایران

شرکت اویل کارو با سوابق درخشان و کارآمد، در حوزه توزیع و پخش سایر محصولات صنعتی Coltri، گریس های فوق تخصصی، ملزومات نفت و گاز و پتروشیمی و تامین کننده ی روغن های خاص صنعتی و کمپرسورهای فشار بالای شرکت کلتری به سایر کارخانجات و صنایع و شرکت های نفتی در حال فعالیت می‌باشد. اویل کارو نماینده انحصاری شرکت کلتری می‌باشد و محصولات این شرکت را در کوتاه‌ترین بازه زمانی برایتان ارسال خواهد کرد.

وب سايت رسمی شرکت Coltri

https://coltri.com/en

تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی کلتری

5/5 - (112 امتیاز)