شرکت ریول Reavell در سال 2000 با شروع تجارت از نمایندگی مکانیکی، ابزار برای نفت و گاز، پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه برق تاسیس شد. با تجربه 20 ساله و شهرت روزافزون در صنعت، آن ها میتوانند طرح های شما را با کیفیت بالا و پشتیبانی مشتری ارائه دهند. این شرکت 5000 کارمند در 2 مکان استخدام کرده است، دفتر مرکزی فروش و مهندسی ما در بانکوک و کارخانه تولید 2500 متر مربع ما در رایونگ است. با استانداردهای کیفیت بالا و سطح خدماتشان کارکنان آن ها می توانند نیازهای شما و تقاضای روزافزون صنعت را برآورده کنند. آن ها نماینده شرکتهایی هستند که منابع شناخته شده و ترجیحی در بازار جهانی دارند. تیم آن ها برای ارائه اطلاعات به روزرسانی ، آخرین فن آوری و پشتیبانی خدمات برای مشتریان مهم آموزش دیده است. هدف آن ها جلب رضایت هر مشتری از نظر محصولات و خدمات با کیفیت است. “هرگز در کیفیت محصول و خدمات سازش نکنید”.

 

کارگاه ریول Reavell در رایونگ

کارگاه آن ها در رایونگ در سال 2013 و در سال 2019 با فضای کاری حدود 2500 متر مربع راه اندازی شد. آن ها خدمات تعمیرات را برای کلیه محصولات عرضه شده به مشتریان مانند دامنه خدمات ساخت ماشین، پردازش سیستم کنترل، پردازش قطعات، مونتاژ و آزمایش فراهم کرده اند.

 

بررسی اجمالی مهندسی

شرکت ریول Reavell روغن و گاز، با تخصص مهندسین ابزار، مکانیک، برق و نرم افزار، از نظر کیفیت و اعتماد در محصولات مهندسی بسیار مطمئن است و تمام کارهای طراحی مطابق با گواهینامه ISO 9001 انجام می شود. با استفاده از جدیدترین نرم افزار CAD، طراحی سیستم مطابق با نیاز و مشخصات مشتری است.

شرکت تامین روانکار کارو بزرگترین توزیع کننده روغن صنعتی و نماینده شرکت های بزرگ نفتی در خدمت شما هست.

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت ریول (Reavell)  میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.multiphase-og.com

تماس با روانکار کارو

5/5 - (5 امتیاز)