هیدرووان Hydrovane محصول برتر زندگی یک مهندس است. درک دانیلز، مهندسی از ناتینگهام، انگلستان، بنیانگذار و مخترع هیدرووان Hydrovane در سال 1968 بود. او این کار را به عنوان بزرگ زندگی خود تبدیل کرد.

هدف از شروع این کار، این بود که یک سیستم بهتر از بادگیر آونگ سروو استاندارد توسعه دهد. Hydrovaneو Aries اولین بادگیر در دهه 60 بازار بودند. هیدرووان Hydrovane اولیه توسط هرمان یانسن برای دورگردانی انفرادی خود در سال 1972 مورد استفاده قرار گرفت. کاربران و مصرف کنندگان به دنبال آن رفتند. هیدرووان Hydrovane به دلیل مهندسی هوشمندانه و استحکام خود در انگلیس و اروپا به رسمیت شناخته شد.

در طول سالها 11 مدل مختلف وجود داشته است (به عنوان مثال FDA ، سری 5000 ، سری 1200 – VXA-I و VXA-II) اگرچه تغییرات قابل توجهی در دهه 70 و اوایل دهه 80 در آن رخ داده است.

اینها به مدل VXA-1 / VXA-2 منتهی می شوند که از سال 1986 غالب بوده و امروز نیز توسعه می یابد.

دفتر مرکزی هیدرووان Hydrovane در غرب ونکوور کانادا واقع شده است. ساخت و مونتاژ در نزدیکی ناتینگهام ، انگلیس باقی مانده و واحدها و قطعات از آنجا اعزام می شوند.

هیدرووان Hydrovane به معنای واقعی یک تجارت جهانی است به این دلیل که تمام نیاز مشتریان خود را در سراسر جهان تأمین می کنند.

آن ها افتخار ساختن یک محصول خارق العاده را دارند و وفاداری کاربران و استفاده کنندگان هیدرووان Hydrovane راهی است که که عشق ما را به کاوش در جهان به شگفت انگیزترین روش به اشتراک میگذارند.

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت هیدرووان (Hydrovane)  میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.hydrovane.com

تماس با روانکار کارو

5/5 - (1 امتیاز)