دفتر مرکزی بوگی boge در شهر بیله فلد آلمان است، یک شرکت خانوادگی است که اصل رشد خود را که مدیون حفظ  ارزش مشتری مداری است. هدف آنها برای آینده ادامه استفاده از استراتژی های پایدار و بلند مدت و عملکرد عالی به عنوان یک اصل مهم همیشه در دسترس برای مشتریان می‌باشد. BOGE مخفف مهندسی هوشمند، راه حل‌های آینده نگرانه و کیفیت است،  این شرکت در آلمان بنا شده است و در زمینه تولید روغن صنعتی فعالیت دارند.

تاریخچه شرکت بوگه BOGE

BOGE بیش از 110 سال خدمت را در شهر بیله فلد آلمان برای این کشور انجام می‌دهد.

این شرکت نسل چهارم که با موفقیت تاسیس شده تاریخچه‌ای پرحادثه را در بر دارد. کتاب BOGE داستان کاملی از این شرکت خانوادگی را از زمان تأسیس آن در سال 1907 – زمان کایسریخ (امپراتوری آلمان) – تا به امروز نشان می‌دهد. این کتاب در کنار شجاعت و جاه طلبی بنیانگذار آن، اهداف مشترک چهار نسل را مورد بحث قرار می‌دهد: حفظ ارزش‌های اصلی شرکت و رشد آن متناسب با زمان. این کتاب که توسط نویسنده یورگن بوشنفلد از “Verlag für Regionalgeschichte” (خانه انتشاراتی تاریخ منطقه ای) در بیلفلد ایجاد شده است، همچنین دارای دیدگاه‌های جالب توجهی در مورد تغییر صنعت فلز و مهندسی مکانیک بیله فلد است.

اتو بوژ این شرکت را در سال 1907 تأسیس کرد و با فروش دربهای مختلف که برادرش در آن زمان تولید می‌کرد، شروع به کار کرد. به دنبال جنگ جهانی اول، اوتو به سرعت کمپانی خود را به تولید ابزارهای ویژه‌ای برای صنعت خودرو و موتور در آن زمان تبدیل کرد. سرانجام، BOGE به یک تولید کننده متخصص کمپرسورها و لوازم خانگی هوای فشرده تبدیل شد – و امروزه یک شرکت پیشرو در جهان در این بخش است.

نمایندگی شرکت بوگه BOGE

شرکت اویل کارو یکی از اولین و پر تجربه‌ترین نمایندگی‌های شرکت بوگه BOGE می‌باشد که با ده ها سال تجربه درخشان در زمینه ارائه انوع روغن‌های صنعتی در خدمت رسانی به مشتریان خود می‌کوشد. که با فراهم آوردن محصولات اصل و کاملا اورجینال آرامش را برای متقاضیان خود به ارمغان می‌آورد.

برای مشاهده سایت اصلی این شرکت  لینک زیر را کلیک کنید

www.boge.com

تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی BOGE

4.9/5 - (13 امتیاز)