ترمومکانیکا termomeccanica ، یک طراح پمپ و کمپرسور است که سابقه اش به سال 1912 برمی گردد ، امروز در میان تولید کنندگان پیشرو و ارائه دهندگان خدمات راه حل های پمپ های گریز از مرکز و کمپرسورها قرار دارد.

زمینه های کاربردی آن ها از نمک زدایی، تولید برق، انتقال آب نفت و گاز و صنعت است.

کل شرکت حول توسعه و ارائه راهکارهای متناسب با نیازهای پروژه های مشتریان و کاربران نهایی ، اعم از اینکه مربوط به محصولات یا خدمات پس از فروش باشد ، می باشد.

در طول تاریخ صد ساله خود ، این شرکت در بازارهای مرجع مختلفی که در آن فعالیت می کند به موقعیت کلیدی دست یافته است و امروزه پمپ ها و کمپرسورهای TM.P در کارخانه های بزرگ سراسر جهان در حال کار هستند.

برای بیش از یک دهه ، ترمومکانیکا termomeccanica سرمایه گذاری های مهمی در زمینه بهبود فناوری و کیفیت محصولات و امکانات تولید خود انجام داده است که شامل برنامه های تحقیقاتی اختصاصی در زمینه هیدرولیک جدید و تجزیه و تحلیل ساختار مواد با همکاری دانشگاه های بزرگ ایتالیا است.

چنین سرمایه گذاری هایی منجر به تبدیل ترمومکانیکا termomeccanica به یک شریک اجتناب ناپذیر برای مشتریان و کاربران نهایی شده است که به دنبال مدیریت مقرون به صرفه و قابل اطمینان در کارخانه های خود هستند.

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت ترمومکانیکا(Termomeccanica)  میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.termomeccanica.com

تماس با روانکار کارو

5/5 - (1 امتیاز)