محصولات، راه حل ها و خدماتشان تقریباً کل زنجیره ارزش انرژی را پوشش می دهد. آن ها دانش و فن آوری های نوآورانه دارند. آن ها ایده ها را به واقعیت تبدیل می کنند. این شرکت چرخه های عمر را تمدید می کنند و هزینه های استفاده های صنعتی از سوخت را کاهش می دهند. آنها محصولات ، راه حل ها و خدمات پایدار را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این شرکت برای ساخت و بهره برداری از زیرساخت های شبکه کارآمد با مشتریان خود شریک هستند. آن ها محصولات ، راه حل ها و خدمات دیجیتالی و قابل اعتمادی را برای تقاضای روزافزون برق پایدار ارائه می دهند.

آن ها اقتصاد هیدروژن سبز را شکل می دهند. این شرکت فناوری هایی را توسعه می دهد تا بخشهای اقتصادی خود را با منابع تجدیدپذیر نیرو جفت کند.

این شرکت فناوری ها و خدمات انرژی باد را برای آینده ای پایدار ارائه می دهد.آن ها یکی از تأمین کنندگان راه حل های درون مرزی و برون مرزی در جهان هستند.

زیمنس siemens مصمم است که به عنوان با ارزش ترین شرکت فناوری انرژی در جهان شناخته شود. نمونه کارهایشان تقریباً کل زنجیره ارزش انرژی را پوشش می دهد. آن ها با ملاقات مشتری های خود در جایی که هستند توانمند می شوند. محصولات ، راه حل ها و خدمات نیازهای فردی را برآورده می کنند. از کاهش انتشار CO2 نیروگاه های زغال سنگ گرفته تا ساخت نیروگاه های گازی بسیار کارآمد: آن ها از امروز انرژی فردا را می سازند. آن ها روی آنچه ممکن است تمرکز می کنند.

“انرژی فردا” قطب نمای آن هاست. آینده نگری استراتژیک و چابکی عملیاتی آن ها را در یک دهه تعیین کننده تغییر مبدل می کند.

زیمنس siemens آماده است تا معیار صنعت باشد. این اتفاق یک شبه نخواهد افتاد. با این حال ، این شرکت مصمم است که هدف خود را برآورده کند و به اهداف خود برسد. نمونه کارها و تمرکز بی نظیر این شرکت بر ارزش مشتری قوی ترین تأثیر را در تغییر دنیای انرژی خواهد داشت.

تاریخچه زیمنس siemens

تاریخچه آن ها به 150 سال پیش برمی گردد. در سال 1866 ، ورنر فون زیمنس انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرد و آن را در زندگی روزمره قابل استفاده کرد. او از نوع شجاعت ، رشادت و عزم امروز ما استفاده کرد.

به عنوان یک شرکت مستقل، زیمنس siemens فصل جدیدی از تاریخ فناوری انرژی را گشود. اینگونه است که انرژی فردا را شکل می دهند.

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت زیمنس (siemens)  میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.siemens-energy.com

تماس با روانکار کارو

5/5 - (5 امتیاز)