بیش از 55 سال، sullair بهترین محلول های هوای فشرده را تولید کرده است. آن ها یکی از اولین شرکت هایی هستند که تکنولوژی پیچ دوار را در کمپرسورهای هوا اجرا می کنند و ماشین آلات آن ها به دلیل دوام افسانه ای خود در سراسر جهان مشهور هستند. هرچه صنعت رو به جلو حرکت می کند ، آن ها با افراد با قدرت تر ، نوآوری و کمپرسورهای هوا بیشتر که ساخته شده اند تا ماندگار باشند، در خط مقدم رقابت خواهند کرد.

سول ایر sullair در سال 1965 در میشیگان سیتی ، ایندیانا تاسیس شد و از آن زمان برای خدمات رسانی به مشتریان در هر گوشه جهان گسترش یافته است. این شرکت در شیکاگو دفاتر و امکانات تولیدی در ایالات متحده و چین دارند – همه دارای گواهینامه ISO 9001 برای اطمینان از بالاترین استانداردهای کیفیت در تولید را دارا هستند. علاوه بر این ، تاسیسات sullair Suzhou دارای گواهینامه های ISO 9001 ، ISO 14001 و OHSAS 18001 است.

sullair در ژوئیه 2017 به یک شرکت گروه هیتاچی تبدیل شد و بخشی از نمونه کارهای کمپرسور شرکت تجهیزات تجهیزات صنعتی هیتاچی است.

قابلیت اطمینان
مشتریانی که با سول ایر sullair کار می کنند به ان اعتماد کامل دارند آنها هر روز با اعتماد كامل به تجهیزات خود و همچنین آگاهی از توزیع كنندگان اختصاصی و پرسنل sullair در هر مرحله از راه خود به سر كار می روند.

ماندگاری
کمپرسورهای سول ایر sullair برای مدت طولانی می چرخند و خراب نمی شوند و با طراحی انتهای افسانه ای هوا هدایت می شوند. در کارخانه ها و سایت های شغلی در سراسر جهان ، کمپرسورهای sullair را می بینید که امتحان زمان را پشت سر می گذارند و امروز مانند روز اول به طور مداوم کار می کنند.

کارایی
سول ایر sullair دائماً در حال نوآوری است تا عملکرد کمپرسورهایشان را بهبود بخشد. برای کمپرسورهای ثابت آن ها ، این به معنای بهره وری بیشتر انرژی است. این شامل فن آوری شیر اسپیرال الکترونیکی است که در سری LS آن ها یافت می شود و برای تطبیق نزدیک عرضه و تقاضا طراحی شده است. با توجه به اینکه هزینه های انرژی اغلب به مراتب بیشتر از هزینه های اولیه کمپرسور است . sullair متعهد شده است تا به شما در مدیریت هزینه های عملیاتی خود کمک کند

کیفیت و ارزش
در سول ایر sullair معنای کیفیت روشن است. محصولات و خدمات آن ها ویژگی شرکتشان هستند ، بنابراین این شرکت در تلاش برای بهبود مستمر در تمام زمینه های کسب و کار خود است. آن ها در قبال رضایت مشتری و کیفیت استثنایی در تمام کارهایی که دارند به شما متعهد می شوند.

پایداری
پایداری در سول ایر sullair یک واژه پر سر و صدا نیست. این ستون فقرات تجارت آن ها است. پایداری در sullair به معنای استفاده از فناوری و نوآوری برای افزایش کارایی و بهره وری با تأثیر کمتر بر محیط زیست است.

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت سول ایر (sullair)  میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.america.sullair.com/en

تماس با روانکار کارو

5/5 - (5 امتیاز)