اعتماد به نفس، کیفیت، خدمات، شایستگی در 100 سال گذشته فناوری و تقاضا برای ابزارهای هوا و موتورهای هوایی تغییر کرده است. وزن کم، اندازه کوچک، عملکرد بالا، ارگونومی، لرزش و سطح صدا، عملیات غیر روانکاری آنچنان مهم نبود که امروز باشد. اما در آن زمان، “کیفیت و خدمات” خواسته های اصلی بود. منسمن دیماگ mannesmann demag این جنبه ها را به طور مداوم بهبود داده و گسترش داده است.

به دلیل شبکه فروش گسترده آن ها در سراسر جهان ، شما همیشه می توانید با یک شخص باری پشتیبانی تماس مستقیم داشته باشید. اگر در برنامه گسترده محصولات آن ها راه حل مناسبی پیدا نکردید ، با ان ها تماس بگیرید. توسعه راه حل های ویژه به دلخواه مشتری بخشی از تجارت روزمره این شرکت است.

قطعات یا ماشین آلات تولید شده ، که برای خدمات پس از فروش یا تقاضای جایگزینی لازم هستند ، در انبار لوازم یدکی مدرن این شرکت ذخیره می شوند. بیش از 30000 قطعه لوازم یدکی مختلف در مساحت بیش از 700 مترمربع موجود دارند. پس مهمترین قطعات پوشیدنی و نگهداری در دسترس هستند.
منسمن دیماگ mannesmann demag برای گسترش برنامه ابزار هوای صنعتی ، یک برنامه هوای فشرده برای خودروهای خاص برای مشتریان خاص ارائه داده است.

اعتماد به نفس و خدمات
این احساس خوبی برای مشتریان آن ها است که همیشه می توانند به این شرکت اعتماد کنند. این به طور کلی به این معنی است: خدمات و دسترسی به کالا تضمین شده است.
در صورت لزوم آن ها در دسترس هستند و از تحویل قطعات جدید یا قطعات یدکی ظرف 24 ساعت اطمینان حاصل می کنند – و این تقریباً در سراسر جهان است.

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت منسمن دیماگ (mannesmann demag) می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.mannesmann-demag.com

تماس با روانکار کارو

5/5 - (5 امتیاز)