پارکر دومنیک parker domnick طیف وسیعی از راه حل های فیلتراسیون و جداسازی را ارائه می دهد که برای تأمین نیازهای مشتریان جهانی از طریق تمرکز اختصاصی بر بخشهای اصلی بازار طراحی شده اند.

این بخش که در سایتهای تولیدی در انگلستان، ایتالیا، آلمان، هلند و جمهوری چک کار می‌کند، فیلترها و خشک کنهای فشرده هوا  گاز، خنک کننده های فرایند خنک کنندگی، محصولات مدیریت میعانات، دستگاه های تصفیه هوا، نیتروژن، طراحی، تولید به بازار عرضه می‌کند. برای بسیاری از بازارها، صنایع و برنامه های متنوع که خلوص گاز و هوای فشرده، کیفیت محصول، برتری تکنولوژیکی و پشتیبانی جهانی مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است.

محصولات و سیستم های پارکر دومنیک parker domnick ترکیبی منحصر به فرد از نوآوری و تعالی در سخت ترین برنامه ها را ارائه می دهند و به مهندسان کمک می کنند تا بهره وری و عملکرد تولید خود را به حداکثر برسانند و با ارائه ارزش واقعی و ماندگار به هر مشتری ارائه دهند.

پارکر دومنیک parker domnick مبتکر اصلی تصفیه هوای فشرده بود و فناوری مدرنی را توسعه داد که امروزه نیز معیار آن است. برای بیش از 50 سال، parker domnick GSFE همچنان در تدوین استانداردهای بین المللی آزمایش هوای فشرده و فیلتر نقش مهمی داشته و به کار نزدیک در مورد استانداردهای جدید با نهادهای حاکم مانند انجمن هوای فشرده انگلیس (BCAS) ، استانداردهای بین المللی ادامه می دهد.

هدف parker domnick تسلط بر بازارهای منتخب ما است، با هدف انتخاب شماره یک تامین کننده محصولات تصفیه هوا  گاز فشرده و ژنراتورهای تولید گاز در محل.

دستیابی به این نکات مهم، با جذب بهترین تیم ها و توسعه مشتاقانه مردم، فناوری و محصولات برای کمک به ما در حد انتظار مشتری، آوردن محصولات، خدمات و راه حل های جدید به بازار راحت تر میکند. ما به روابط نزدیک با مشتریان خود اعتقاد داریم و تلاش می کنیم، ما را به عنوان شریک جهانی خود برای محصولات و خدمات تصفیه هوای فشرده انتخاب کنیم.

تماس با روانکار کارو

5/5 - (2 امتیاز)