گروه صنایع گاردنر دنور Gadner denver یکی از قدیمی ترین ارائه دهندگان محصولات فشرده سازی هوا و خلا هوا است. از آغاز ​​، به عنوان یک تجارت کوچک واقع در قلب ایالات متحده مشغول به فعالیت است. فعالیت های این شرکت مبتنی بر این شعار است: رضایت شما هدف نهایی ماست.

 

تاریخچه شرکت گاردنر دنور gardner denver

  • 1859: رابرت گاردنر اولین کنترل سرعت موثر برای موتورهای بخار را اختراع می کند ، که به عنوان فرماندار Flyball شناخته می شود. بنا نهادن شرکت فرماندار گاردنر در کوینسی ، ایلینوی ، ایالات متحده آمریکا ، در سواحل می سی سی پی.
  • 1900: با رونق روغن و آزمایش “کالسکه های بدون اسب” در اواخر قرن ، گاردنر تمرکز محصول خود را تغییر داده و شروع به تولید کمپرسورهای عمودی با سرعت بالا برای استفاده در پمپ بنزین هایی می کند که در حال رونق بازار خودرو هستند. در اوایل قرن 20 ، کمپرسورها در استخراج مواد معدنی گرانبها و ساخت پروژه های بزرگ زیربنایی مانند سدها ، تونل ها و بزرگراه ها نیز استفاده می شوند.
  • 1903: به عنوان بخشی از خرید در سال 2004 شرکت nash_elmo ، Elmo بخشی از Gardner Denver می شود و به زودی با متخصص فن آوری خلا uum Rietschle ، که در سال 2005 خریداری شد ، پیوست وتبدیل به شرکت Elmo Rietschle شد.
  • 1908: شرکت ویتگ که در سال 1885 در آلمان تاسیس شد ، توسط گاردنر دنور خریداری شد.
  • 1950: به عنوان بخشی از خرید شرکت شرکت Rietschle و تجارت معروف راه حل های سیستم آن بخشی از Gardner Denver شدند و به زودی با متخصص دمنده کانال جانبی Elmo که در گذشته خریداری شد ، پیوستند تا تبدیل به Elmo Rietschle شوند.
  • 1959: از جمله فعالیت های جدید گاردنر دنور می توان به شرکت (CycloBlower Company (1959 ، تولید کننده دمنده های مارپیچ مارپیچ اشاره کرد.
  • 1960: شرکت معتبر drum ، در بردفورد انگلستان که در سال 1892 تاسیس شد ، توسط Gardner Denver ، Inc در این سال خریداری شد. امروز ، مجموعه های Drum بخشی از کمپرسورها و دمنده های مورد استفاده در حمل و نقل تلفن همراه از راه حل های حمل و نقل Gardner Denver هستند. مجموعه drum محصولات بارگیری و تخلیه کالاهای فله خشک و مایع را در بازار گسترده ای بهینه می کند.
  • 1968: CompAir از ادغام دو شرکت تاریخ سرشار انگلیسی ، BroomWade و Holman ، هر دو در تجارت هوای فشرده از اوایل قرن نوزدهم خارج می شود. با گذشت سالها ، CompAir با خرید شرکت تولید کننده کمپرسور فشار قوی Reavell (تاسیس در سال 1898) ، Hydrovane (متخصص فن آوری پره و تأسیس در سال 1952) ، کارشناس هوای تنفسی ماکو (تاسیس در سال 1952) و سایر محصولات ، نمونه کارهای خود را رشد می دهد. از اوایل سال 1994 ، CompAir تولید خود را در چین از طریق سرمایه گذاری مشترک در شانگهای آغاز کرد. CompAir و تمام مارک های معروف صنعت آن توسط Gardner Denver، Inc خریداری شده است.
  • 1990: خریدهای کلیدی طی دو دهه گذشته شامل موارد زیر است: (Wittig (1998 مستقر در آلمان( تولید کننده مشهور کمپرسورهای پره ای دوار و پمپ های خلا uum. Champion )تولید کننده ایالات متحده (1998) ( ارائه دهنده کمپرسورهای رفت و برگشتی با اسب بخار کمتر). Belliss & Morcom ( سازنده مشهور کمپرسورهای هوای فشار قوی رفت و برگشتی که برای کاربردهای متفاوت استفاده می شود ، از جمله. دمیدن بطری PET و امروزه یک بخش اصلی از راه حل های فشار بالا Gardner Denver است.) Drum ، Webster Drives و Air Drive ( امروز بخشی از مجموعه محصولات راه حل های حمل و نقل Gardner Denver است.) Elmo  ( ارائه دهنده برجسته دمنده های کانال جانبی ، و همچنین متخصص فن آوری خلا ) Ri Rietschle ؛ Bottarini  ( بسته بندی کننده ایتالیایی کمپرسورهای پیچ پیچ و متقابل ارزان قیمت ) CompAir ( خانواده آن از مارک های کمپرسور پیشرو ) Robuschi( تولید کننده دمنده ها و پمپ های خلا-در ایتالیا ، استفاده شده در تصفیه فاضلاب و بسیاری از صنایع دیگر.
  • 2000: از طریق خریدهای کلیدی و رشد آلی ، گاردنر دنور از تولید کننده کمپرسورها ، دمنده ها و پمپ های مستقر در ایالات متحده با حدود 160 میلیون دلار فروش سالانه در اوایل دهه 1990 به یک پیشرو در جهان در زمینه فن آوری هوای فشرده و خلا uum تبدیل می شود. این شرکت در بیش از 30 کشور جهان فعالیت دارد و درآمد سالانه آن بیش از 1.6 میلیارد دلار تا سال 2006 گزارش شده است.
  • 2004: در حومه شانگهای ، این شرکت تدارکات و انبارهای جدیدی را برای بسته بندی کمپرسورها و دمنده ها برای طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی باز می کند.

شرکت تامین روانکار کارو تامین کننده بزرگ روغن صنعتی و نماینده معتبر کمپانی های بزرگ نفتی.

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت گاردنر دنور (Gadner denver) میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.gardnerdenver.com

5/5 - (101 امتیاز)