borsig بورسیگ، که در سال 1804 در برسلاو متولد شد، در دروازه های وقت برلین کارخانه ریخته گری آهن ایجاد کرد. اولین انتخاب موفقیت آمیز در 22 ژوئیه نقطه شروع شرکت بود. هیچ کس پیش بینی نمی کرد چه چیزی باید دنبال شود. آنچه که BORSIG تولید می کند در ابتدا آسان است: پیچ ها و صندلی های راه آهن برای راه آهن و موتورهای بخار. انقلاب صنعتی خواستار وسایل حمل و نقل شد و BORSIG آنها را ساخت. اولین لوکوموتیو بخار در سال 1841 کف شرکت در Chausseestraße را ترک کرد: “Borsig 1″، سه محور با محور محرک. دستیابی به موفقیت و دریافت سفارشات ایالتی صورت گرفت. در نمایشگاه صنعتی برلین در سال 1844، BORSIG اولین لوکوموتیو داخلی را ارائه داد. لوکوموتیو به یک محصول انبوه تبدیل می شود بیش از 1000 نفر در اواخر دهه 40 در قرن 19 برای BORSIG کار می کردند و این بعدا به حدود 6000 نفر افزایش یافت. BORSIG به معنای دستاوردهای اجتماعی بود و در سطح بالایی در حال پیشرفت بود. آلبرت بورسیگ ، پسر ، در سال 1854 ریاست آن را بر عهده گرفت. این شرکت رشد کرد و به دومین تولید کننده بزرگ لوکوموتیو در جهان تبدیل شد. تطبیق پذیری با نزدیک شدن به پایان قرن، کمپرسورهای پیستونی، پمپ ها و دیگهای بخار، لوله ها و دستگاه های خنک کننده به دامنه محصول اضافه شدند. BORSIG در حال گسترش بود. انگلیس ، کشوری که لوکوموتیو بخار در آن متولد شد، از BORSIG خریداری شد.

 تاریخچه بورسیگ borsig

1950: آغاز جدید در سال 1956 ، به Salzgitter AG فروخته شد و ده سال بعد دوباره به GmbH تبدیل شد.

1970: خصوصی سازی Deutsche Babcock AG در سال 1970 BORSIG را تصاحب کرد و BORSIG دوباره در مالکیت خصوصی بود. برخی مناطق تولیدی قطع و مناطق جدیدی خریداری شد.

2002: آغاز تازه ای دیگر در سال 2002 ، شرکت مادر ورشکسته شد. BORSIG ، که سودآور بود و کتابهای سفارش کاملی داشت ، مجبور شد آن را دنبال کند. با این وجود ، ادامه یافت. در همان سال ، BORSIG GmbH مجدداً در برلین-تگل تاسیس شد ، اگرچه تعداد پرسنل کمتری داشت. پس از تصاحب مدیریت و سرمایه خود AG ، BORSIG دوباره رشد کرد. این شرکت سبد محصولات فناوری غشا را گسترش داد ، دوباره وارد فن آوری دیگ بخار و نیروگاه شد و کارهای مشابه مهندسی Zwickau را با کمپرسور پیستون و فن خریداری کرد. گروه فعلی BORSIG در سال 2006 ایجاد شد و دو سال بعد توسط گروه KNM مالزی مالک شد. در سال 2009 ، BORSIG یک تولید کننده شیرآلات کمپرسور فلنسبورگ خریداری کرد. در همان زمان ، BORSIG موقعیت خود را به طور فزاینده ای در سطح بین المللی آغاز کرد و دو شعبه در مالزی تأسیس کرد.

2012: 175 سال BORSIG. تعداد کمی از شرکت ها می توانند به چنین سابقه شطرنجی طولانی و بیش از همه نگاه کنند. امروز ، BORSIG به همان جایی که شروع کرده است برگشته است – درست در بالا و درست در جلو. ما رهبران بازار بین المللی در زمینه مخازن تحت فشار و مبدلهای حرارتی هستیم و در لبه برنده فناوری هستیم. سنت همراه با قدرت نوآوری – این فرمولی است که اکنون مانند گذشته کار می کند. همچنین ، بیش از همه ، بیش از 600 نفر از کارکنان امروز بدهی به تاریخ خود دارند – در هر کاری که انجام می دهند.

برای مشاهده سایت اصلی لینک زیر را کلیک کنید :

www.borsig.de/en/company

تماس با روانکار کارو

5/5 - (5 امتیاز)