تاریخچه شرکت TOP 1 Oil

در سال 1979 توسط ویلیام “بیل” رایان تاسیس شد، شرکت TOP 1 Oil Products، ایالات متحده آمریکا طیف وسیعی از روان کننده های مصنوعی و معمولی، گریس ها، مایعات خودرو و محصولات مراقبت از خودرو را تولید و توزیع می کند. TOP 1 که توسط مصرف کنندگان، متخصصان تجارت و مسابقه‌دهنده‌ها به دلیل روان‌کننده‌های باکیفیت ما شناخته می‌شود، محصولات ما را در بیش از 50 کشور به فروش می‌رساند و می‌فروشد.

با تمرکز ما بر کیفیت و نوآوری، محصولات TOP 1 توسط تاییدیه‌ها و گواهی‌های چندین تولیدکننده تجهیزات اصلی خودرو (OEMs) و Fédération Internationale de Motocyclisme (FIM) پشتیبانی می‌شوند. روغن موتورهای ما نیز دارای مجوز از موسسه نفت آمریکا (API) و سازمان استانداردهای خودرو ژاپن (JASO) هستند. در طول تاریخ شرکت خود، ما مفتخریم که اسپانسر بسیاری از مسابقات اتومبیلرانی و موتور سیکلت و تیم های مسابقه ای، از جمله موتورسیکلت استریم لاینر TOP 1 ACK ATTACK، که رکورد جهانی گینس را به عنوان سریع ترین موتورسیکلت جهان دارد، حمایت می کنیم.

 

موسس شرکت نفت TOP 1 Oil

ویلیام ای. رایان که خانواده، دوستان و همکاران تجاری خود را به نام “بیل” می شناسند، در سال 1979 شرکت TOP 1 فرآورده های نفتی را تاسیس کرد. بیل در سال 1917 در شیکاگو به دنیا آمد و زندگی بی وقفه ای داشت که شامل خدمت به کشورمان در جهان بود. جنگ دوم، تربیت 13 فرزند و راه اندازی و راه اندازی بسیاری از مشاغل. موفقیت بیل ناشی از نگرش مثبت، طبیعت قابل اعتماد و روحیه کارآفرینی او بود. ترکیب این ویژگی ها به او کمک کرد تا TOP 1 را در سن 62 سالگی شروع کند و برندی بسازد که امروزه در بیش از 50 کشور در سراسر جهان فروخته می شود. در حالی که بیل بر این باور بود که برچسب زدن محصولاتش به عنوان “ساخت ایالات متحده آمریکا” برای قرار گرفتن در TOP 1 به عنوان یک برند برتر مهم است، او همچنین کیفیت را با استفاده از بهترین مواد خام تضمین کرد. امروز، میراث بیل توسط فرزندان و نوه‌های او که تجارت TOP 1 را اداره و مدیریت می‌کنند، ادامه می‌یابد.

 

درباره ما

 در Every Drop of Top1 داستانی وجود دارد، داستان یک همکاری منحصر به فرد بین دو مرد از پیشینه ها، فرهنگ ها و نسل های کاملاً متفاوت. به طور جداگانه آنها ظاهراً هیچ وجه اشتراکی نداشتند اما با هم پیوندی مبتنی بر اعتماد، اشتیاق به کیفیت و حس ماجراجویی داشتند. ما یک شرکت خانوادگی هستیم که به برند، محصولاتمان، و به ویژه افرادی که با آنها تجارت می کنیم، علاقه زیادی داریم. جوهر تاپ 1 مردم هستند. ما همه افرادی را که در کسب و کار خود درگیر هستند به عنوان بخشی از خانواده برتر 1 مشاهده می کنیم.

کیفیت…

ما می‌توانیم محصولاتی را ارائه دهیم که از کم‌هزینه‌ترین تامین‌کننده می‌آیند، اما این کار را نمی‌کنیم… ما فقط مواد خام با بالاترین کیفیت را تهیه می‌کنیم. ما بیش از 40 سال برای توسعه و فرموله کردن روان کننده های نوآورانه با کیفیت بالا سرمایه گذاری کرده ایم. این راه ماست

 

الهام…

الهام ما از کسانی است که چالش ها را پذیرفته اند، به دنبال پتانسیل بی حد و حصر و موانع پیشرفت هستند.

 

خانه ما…

ما مفتخریم که یک برند آمریکایی هستیم که دفتر مرکزی آن در ایالت بزرگ کالیفرنیا است.  کالیفرنیا به عنوان مکان نوآوری و اکتشاف شناخته می شود. نه تنها برای کسانی که در کسب و کار و سرگرمی فعالیت می کنند، بلکه در مراقبت از محیط زیست نیز. Top 1 سبک زندگی کالیفرنیا را زندگی می کند و تنفس می کند و مسئولیت ما این است که بخشی از کالیفرنیا را برای همه مشتریان خود در سراسر جهان بیاوریم.

کیفیت…

محصولات ما بیش از یک راه حل روان کننده نشان دهنده راه بهتری برای درمان وسیله نقلیه و ماشین آلات ارزشمند شما هستند. ما به عنوان پیشگام در روانکارهای مصنوعی، محافظت بیشتری از خودرو، کامیون، موتور سیکلت، اسکوتر و غیره شما ارائه کرده ایم. محصولات ما بازارها را از قیمت آگاهانه به آگاهی از کیفیت تغییر می دهند.

 

رنگ های ما…

رنگ های ما فقط در مورد طراحی نیستند… آنها در معنای خود برای برند و مردم آن مهم هستند.

زرد = انرژی / قرمز = اشتیاق / سفید = خلوص / آبی = کیفیت

 

سفر…

سفر ما در مورد چیزهایی است که هر روز به ارمغان می آورد و چگونه ما به عنوان یک خانواده از امروز بهترین استفاده را می کنیم. ما پیروزی هایمان را جشن می گیریم، از شکست هایمان درس می گیریم و قدر همه داشته هایمان را می دانیم.

 

مراقبت های برتر

ما معتقدیم که همه باید در بهبود جهان نقش داشته باشند. به همین دلیل است که ما سهم خود را با تخصیص بخشی از سود خود برای ایجاد تفاوت و تشویق همه اعضای خانواده TOP 1 خود برای ایجاد تغییرات مثبت در جوامع محلی خود انجام می دهیم. ما تلاش های مسئولیت اجتماعی خود را بر سه حوزه زیر متمرکز می کنیم.

 

تحصیلات

ما به سرمایه گذاری روی فرزندانمان برای آینده ای روشن تر اعتقاد داریم. به عنوان مثال، توزیع‌کننده ما در کامبوج از برنامه‌ای حمایت می‌کند که لوازم مدرسه را به دانش‌آموزان در مناطق روستایی توسعه‌نیافته اهدا می‌کند.

 

تاثیرات زیست محیطی

ما به توسعه روان کننده هایی معتقدیم که کارایی بیشتری را برای خودروها در سراسر جهان به ارمغان می آورند. ما همچنین قوطی های کامپوزیتی سازگار با محیط زیست را ارائه می دهیم که به طور موثرتری نسبت به ظروف پلاستیکی پرمصرف بازیافت می شوند.

 

توسعه اقتصادی

ما به کمک به شکستن چرخه فقر دوران کودکی معتقدیم. ما حامی شرکتی قدیمی برنامه پیش از تولد بی خانمان ها (HPP)، یک سازمان غیرانتفاعی برنده جوایز هستیم که به خانواده ها کمک می کند تا زندگی خود را تغییر دهند.

 

ایجاد یک تفاوت. امروز.

ما عمیقاً به سیاره ای که همه ما مشترک هستیم اهمیت می دهیم.  صنعت ما و محصولاتی که می فروشیم به ندرت برای محیط زیست مثبت تلقی می شوند. ما بر این باوریم که پایداری با داشتن تمایل به نوآوری در محصولاتمان به روش هایی که دنیای ما را بهبود می بخشد شروع می شود. به طور خاص، ما می دانیم که مصرف انرژی عامل اصلی افزایش گازهای گلخانه ای در سراسر جهان است، بنابراین ما تمام تلاش خود را برای توسعه محصولاتی انجام می دهیم که به کاهش مصرف انرژی کمک می کند. با ادامه نوآوری و اطمینان از ماندگاری طولانی‌تر محصولات و کارآمدتر کردن موتورها، تأثیر مثبتی بر دنیایی که همه به اشتراک داریم می‌گذاریم.

 

نمایندگی شرکت TOP 1 Oil

شرکت اویل کارو یکی از اولین و پر تجربه ترین نمایتدگی های شرکت TOP 1 Oil می باشد که با ده ها سال تجربه ی درخشان در زمینه ی ارائه انوع روغن های صنعتی در خدمت رسانی به مشتریان خود می کوشد. که با فراهم آوردن محصولات اصل و کاملا اورجینال آرامش را برای متقاضیان خود به ارمغان می آورد. این شرکت در زمینه های گسترده از جمله عرضه ی انواع رولبرینگ و بلبرینگ نیز فعالیت داشته و مشاوره ی رایگان در زمینه ی خرید هرگونه های روغن ها و قطعات صنعتی، به مشتریان خود نیز ارائه می دهد.

www.top 1.com

5/5 - (1 امتیاز)