کمپانی تولید روغن CPI یک بخش از شرکت Lubrizol است، این شرکت رهبر جهان در تولید روغن صنعتی و روغن کمپرسور سنتتیک است. روغن سی پی آی بالاترین قابلیت‌های تولید و منابع فنی را به خدمت گرفته و روان کننده‌هایی با انعطاف پذیری بالا و قابلیت پاسخگویی به یک سازمان خدمات گرا را تولید می‌کند.

سی پی آی با ۴۰ سال سابقه تولید روانکارهای صنعتی در سطح بالای استانداردهای جهانی، توانسته در پیشرفت صنایع بزرگی در جهان نقش مهمی ایفا کند.

تاریخچه شرکت Lubrizol و روغن CPI

در سال ۲۰۱۴ ما یک تغییر هویت برند را آغاز کردیم تا دقیقاً بدانیم که چگونه برند و محصولات ما توسط مشتریان و مردم به طور یکسان درک می‌شوند. در نتیجه این ابتکار تصمیم گرفته شد تا نام خود را به CPI Fluid Engineering (روانکارهای مهندسی CPI ) تغییر دهیم تا بهتر مشخص نماییم چه کسی هستیم و محصولاتی که تولید می‌کنیم چیست.

مهندسی سیالات همان کاری است که ما انجام می‌دهیم و کاری که همیشه انجام داده‌ایم. برای احترام به مشتریانمان ما نام جدید خود را انتخاب کردیم به این دلیل که این نشان دهنده قول جدی ما برای ارائه راه حل های سیال هدفمند برای مشتریان امروز و آینده است. هدف CPI حفظ نام تجاری قوی در صنعت روانکاری است. این شرکت بر اساس سالها تخصص فنی، پشتیبانی از مشتریان و تولید روانکارهای با بهره وری بالا ساخته شده است.

این شرکت با بیش از ۳۵ سال سابقه در توسعه سیستم های روانکاری مصنوعی با کارایی بالا توانایی ارائه روانکارهای مناسب با نیازهای مشتریان ما را داراست و صاحب یکی از بزرگترین خطوط تولید روغن سنتیتک در جهان است. ما در شرکت تامین روانکار کارو نماینده رسمی و وارد کننده روغن های سی پی آی (CPI) هستیم.

در ماه نوامبر سال ۲۰۰۷ شرکت Lubrizol کمپانی خنک سازی گریس Croda International Plc را خریداری کرد. محصولات به دست آمده در مهندسی سیالات CPI یکپارچه شده و شامل نام تجاری روغن Emkarate می‌باشد.

شرکت CPI

انواع روغن سی پی آی CPI

ویژگی‌ها و مزایای روغن CPI

  • روغن CPI  به دلیل رقیق شدن جزئی با هیدروکربن‌ها در هیدروکربن ها نامحلول است.
  • این روغن روانکاری منحصر به فردی دارد و باعث بهبود راندمان و کاهش هزینه‌های عملیاتی می‌شود.
  • روغن CPI از نظر اکسیداسیون پایدار بوده و به همین دلیل عمر سیستم را افزایش می‌دهد.
  • این روغن دارای شاخص ویسکوزیته بالایی است. این بدان معناست که در طیف وسیعی از دماها شاهد تغییرات بسیار جزئی در ویسکوزیته خواهید بود.

خرید روغن CPI

گروه تامین روانکار کارو وارد کننده رسمی روغن CPI در ایران می‌باشد. این شرکت مفتخر است به منظور سهولت خرید برای مصرف کنندگان ایرانی این محصولات با کیفیت را در اسرع وقت در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهد. شما می توانید به راحتی روغن CPI و صدها روغن صنعتی دیگر را سفارش دهید.

کافی است با شماره‌های موجود در سایت، تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند تا تا برای خرید روغن CPI و محصولات دیگر به شما مشاوره بدهیم.

نمایندگی شرکت CPI

شرکت اویل کارو برای فروش محصولات شرکت CPI به دلیل مسئولیتی که در قبال مشتری دارند به کیفیت محصولات توجه زیادی کرده و تنها محصولاتی در این نمایندگی عرضه می‌شوند که بالاترین کیفیت ممکن را دارند و تمام استاندارد‌های روز دنیا را به سرانجام رسانده‌اند نمایندگی فروش محصولات شرکت نفت CPI به دلیل کیفیت و رعایت استاندارد‌های جهانی، فروش بالایی را نیز به نام خود ثبت کرده است. جهت خرید و سفارش کالا می‌توانید با مشاورین و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی CPI

5/5 - (108 امتیاز)