شرکت اف آ گ (FAG) در سال 1905 در برلین ثبت شده است. این برند متعلق به گروه Schaeffler می باشد و مخفف Fischers Aktien-Gesellschaft است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بلبرینگ، رولبرینگ و گریس در سراسر دنیا می باشد.

 

حوزه فعالیت FAG

اف آ گ (FAG) برندی است با بیش از صد سال قدمت و پیشگام در تولید بلبرینگِ صنایع خودروسازی ، ماشین آلات ، هواپیمایی و هوا فضا، تمام عملیات مربوط به كیفیت ، مانند سنگ زنی و صیقل كاری رینگهای داخلی و خارجیِ بلبرینگهای غلتكی در محل كارخانه انجام می شود. بخش اعظم مونتاژ نیز در خطوط تولید تمام اتوماتیك انجام می گردد. این امر به این معناست كه می توان مطمئن بود تمامی محصولات این شركت از بالاترین استانداردهای كیفیت برخوردارند. شركت اف آ گ (FAG) حتی در بخش هوا فضا از این نیز فراتر رفته و تمامی مراحل تولید هر بلبرینگ ثبت و بایگانی می شود. میزان فروش این گروه در سال 2013 ، حدود 11 میلیارد و 200 میلیون یورو بوده است.

 

محصولات FAG

کمپانی FAG طیف وسیعی از بلبرینگ و رولبرینگ انواع خودرو و ماشین آلات گوناگون مانند رولبرینگهای غلتكی مخروطی ، استوانه ای ، بشكه ای و كروی یك و دو ردیفه ، بلبرینگهای گیربكس، پینیون ، چرخ، بلبرینگ های شیار عمیق چند نقطه ای و تماس زاویه ای و بسیاری دیگر از انواع بلبرینگ و رولبرینگ در اندازه های مختلف را تولید می کند. از دیگر محصولات مهم این شركت می توان گریس نسوز را نام برد.

 

تاریخ کمپانی FAG

در سال 1883 فریدریش فیشر یک خورد کننده ساچمه را طراحی کرد. این دستگاه اجازه می داد تا ساچمه های فولادی برای اولین بار – و در حجم زیاد – در حالت کاملا گرد قرار بگیرند. او با این فناوری پایه و اساس کل صنعت بلبرینگ های عناصر نورد را پایه گذاری کرد. بنابراین، داستان موفقیت آمیز جهانی بیرینگ های ساچمه کروی در شواینفورت آلمان آغاز شد. بعد ها، در سال 1883، رسما تأسیس FAG اعلام شد.

شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می تواند محصولات تولید شرکت اف آ گ (FAG) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

تماس با روانکار کارو

5/5 - (1 امتیاز)