شرکت مولیدوال (Molyduval) یک شرکت مستقل آلمانی می باشد که تولید کننده انواع گریس و روغن های صنعتی با بیش از 50 سال سابقه می باشد.

 

محصولات شرکت مولیدوال Molyduval

محصولات مولیدوال در صنایع مختلفی کاربرد دارد مانند: راه آهن، ساخت شیشه، غذا و داروسازی، پلاستیک، منسوجات، فلزکاری و کار با فلز، حمل و نقل، اتومبیل،کشاورزی و جنگل داری.

روغن صنعتی موتور مولیدوال برایانواع مختلط با موتورهای دیزلی و بنزینی، توربو شارژ و همچنین برای استفاده در موتور های انواع خودرو سنگین و خودرو های ساختمانی مناسب است. این روغن ها برای بارهای بسیار بالا طراحی شده است.

گریس درجه حرارت بالا مصنوعی PEGASUS UA2nd برای روغن کاری غلتک با فشار دما و یاطاقان که برای استفاده در یک محدوده دمای بسیار گسترده تولید شده است. دارای دوام طولانی، محافظ در برابر اکسیداسیون و خوردگی است.

MOLYDUVAL Rabilub XEC 100 نوعی روغن سازگار با محیط زیست است که از روغنهای گیاهی به همراه ترکیبات طبیعی برای بهبود عملکرد زنجیرها در هنگام اصطکاک ساخته شده است.

MOLUDUVAL Ciric BE 1K گریس مخصوص بوش برای چکش پنوماتیک و هیدرولیک ، افزایش طول عمر و محافظت در برابر سایش بسیار عالی ،حتی در دمای حداکثر 1100 درجه سانتی گراد است.

MOLYDUVAL TANYALUS A 100 یک روغن روان کننده مصنوعی برای طیف گسترده ای از کاربرد ها در زمینه روغن کاری دنده است که پایداری مناسب در دمای پایین و محافظت بسیار بالا در برابر سایش از ویژگی های این محصول است.

Sekorex M4600 مایع زنجیره ای نیمه مصنوعی است که دارای ویژگی های مثل محافظت در برابر سایش مقاومت در برابر آب است و به همین خاطر مناسب برای بسیاری از انواع زنجیرها ، یاتاقان ها ، چرخ دنده ها و سطوح کشویی است.

فروکسین DLM گریس سخت و چسبنده ای است برای محافظت در برابر خوردگی که برای طناب های نقاله و زنجیرها در کار خشن استفاده می شود.

روغن دنده Soraja GM روغن روان کننده زنجیر یاتاقان و اتصالات در کل بخش صنایع مواد غذایی است.

روغن دنده Soraja GG روغن جدید بر پایه پلی گلیکول و با ضریب اصکاک بسیار پایین است.

روغن های روان کننده مبتنی بر پلی آلفااُلین مصنوعی برای چرخ دنده ها ، زنجیر ها ، سیستم های هیدرولیک در صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارد.

Soraja VE روغن های پمپ خلا براساس استرها است که در درجه های مختلف ویسکوزیته قابل استفاده است.

Soraja VA روغن های پمپ خلا براساس PAO است که در درجه های مختلف ویسکوزیته قابل استفاده است.

شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می تواند محصولات تولید شرکت مولیدوال (MOLYDUVAL) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت مولیدوال میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.molyduval.com

تماس با روانکار کارو

4.9/5 - (11 امتیاز)