شرکت والوالین (Valvoline) در گذشته بخشی از شرکت Ashland آمریکا بود که این شرکت فعالیت بخش والوولاین را در سال 2017 جدا کرد تا شرکت Valvoline آخرین قدم برای شناخته شدن به عنوان یک شرکت مستقل تولید کننده روغن موتور در جهان را بردارد. عمده تولیدات شرکت Valvoline را روغن موتور، روغن دنده، گریس و ضد یخ تشکیل می‌دهد. والوالین به وسیله دکتر جان الیس (Dr. John Ellis) تاسیس شد. او در سال 1866 روغن بر پایه نفت را تولید و محصولات خود را در سال 1873 در شهر بینگامتون ایالت نیویورک عرضه کرد. امروزه شرکت Valvoline یکی از بزرگترین تولیدکننده روغن موتور و محصولات مرتبط با روغن صنعتی می‌باشد. روغن موتور Valvoline در بیش از 100 کشور جهان توزیع می‌شود.

هدف شرکت والوالین Valvoline

شرکت نفت Valvoline تا قبل از سال ۲۰۱۷ بخشی از شرکت Ashland محسوب می‌شد. شرکت نفت Valvoline بعد از سال ۲۰۱۷ اعلام استقلال خود را اعلام نمود و امروزه به عنوان یک شرکت کاملا مستقل در حال فعالیت می‌باشد. شرکت نفت Valvoline محصولات زیادی را از ابتدای فعالیت خود به بازار عرضه نموده و به عنوان یکی از شرکت‌های به نام در این صنعت شناخته می‌شود.

از زمان تأسیس، Valvoline دانشمندان آن در حال نوآوری، ایجاد و اختراع مجدد فرمول‌هایی برای روغن‌های موتور مسابقه، مسافت پیموده شده، مصنوعی و بازیافتی بوده‌اند. این تعهد به نوآوری است که در محصولات ما نشان می‌دهد که به حرکت ایمن وسایل نقلیه در جاده‌ها در سراسر جهان کمک می‌کند.

روغن والوالین

خرید روغن والوالین Valvoline

Valvoline Inc. (NYSE: VVV) یک بازاریاب و تامین کننده پیشرو در سراسر جهان روانکارها و خدمات خودرویی با مارک برتر است که در بیش از 140 کشور فروش دارد. والوولاین که در سال 1866 تأسیس شد، بیش از 150 سال را در بر می‌گیرد و در طول این مدت، برند قدرتمندی را در کانال‌های مختلف محصول و خدمات ایجاد کرده است. Valvoline به عنوان برند شماره 3 روغن موتور خودروهای سواری در بازار DIY از نظر حجم رتبه بندی می‌شود. این شرکت تقریباً 1400 مکان روغن‌کاری سریع را تحت پوشش قرار می‌دهد و از نظر تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای شماره 2 در ایالات متحده تحت نام تجاری Valvoline Instant Oil ChangeSM و زنجیره شماره 3 از نظر تعداد فروشگاه‌ها در کانادا تحت Valvoline Great و برند تعویض روغن کانادا می‌باشد. همچنین روان کننده های Valvoline و مواد شیمیایی خودرو را به بازار عرضه می‌کند. از جمله روغن موتور Valvoline High Mileage با فناوری MaxLife برای موتورهای بیش از 75000 مایل است. روغن موتور فول سنتتیک پیشرفته Valvoline، روغن موتور سنگین Valvoline Premium Blue از محصولات این شرکت است.همچنین مایع گیربکس اتوماتیک چند وسیله نقلیه Valvoline و ضد یخ Zerex.

فروش روغن والوالین Valvoline

روغن موتور والوالین تولید کننده و توزیع کننده پیشرو روان کننده‌ها می‌باشد. روان کننده‌های تجاری و صنعتی ممتاز و مواد شیمیایی خودرو. در سال 2016، از نظر تعداد فروشگاه ها و سفرهای ماشینی، سریع ترین رشد زنجیره روان کننده در بازار DIY در بازار است. این شرکت تقریباً 1050 مرکز Valvoline Instant Oil ChangeSM در ایالات متحده را اداره می‌کند. همچنین روان کننده های Valvoline و مواد شیمیایی خودرو می‌فروشد. روان‌کننده های MaxLife طراحی شده برای موتورهای با مسافت پیموده شده بالا روغن موتور مصنوعی SynPower.

انواع روغن والوالین Valvoline

برای بیش از 150 سال Valvoline در لبه پیشرو فناوری روغن موتور بوده است. Valvoline از ساخت روغن موتور X-18 در سال 1939 تا ساخت روغن موتور پرمصرف MaxLife در سال 2000، همواره در تلاش بوده است تا نوآوری کند و روزانه رانندگان و علاقه مندان به خودرو را با روغن موتور و روان کننده‌های موتور با کیفیت عرضه کند.

Valvoline مفتخر است که تنها شرکت روغن موتور بوده است که می‌تواند هر 5 تست بنزین مورد نیاز را برای دسته‌های بنزین API و ILSAC فعلی در آزمایشگاه تست موتور Ashland، کنتاکی ما انجام دهد. این فناوری های پیشرفته تست موتور به Valvoline آزادی و انعطاف بیشتری برای نوآوری می‌دهد. همانطور که ما این تست‌ها را به تست‌های جدید برای نسل بعدی API و مشخصات ILSAC ارتقا می‌دهیم، به سنت دیرینه خود در نوآوری واقعی ادامه می‌دهیم.

هنگامی که مدل T برای اولین بار در سال 1920 به تولید انبوه رسید، هر یک از آنها قبل از خروج از کارخانه با روغن موتور Valvoline  پر می‌شدند. در طول 100 سال گذشته، همانطور که فن آوری موتور تکامل یافته است، فناوری روغن موتور نیز تکامل یافته است، و Valvoline  در تمام راه نوآوری کرده است.

Valvoline  می‌تواند روغن‌های موتور با کیفیت بالا ارائه کند، زیرا ما روغن‌های پایه خود را از خام تصفیه نمی‌کنیم. این به ما این امکان را می دهد که بتوانیم در بازار بهترین روغن های پایه موجود برای روغن موتور و سایر روان کننده ها را جستجو کنیم. این کیفیت در هر بطری که با نام تجاری Valvoline  مشخص شده است، مشهود است.

نمایندگی شرکت والوالین Valvoline

شرکت تامین روانکار کارو سعی در پیشرفت صنایع و پخش و توزیع برترین محصولات صنعتی کلیه شرکت های نفتی برتر در جهان را دارد. در این راستا به تامین تمامی محصولات و کالاهای مورد نیاز کارخانه ها، صنایع و پتروشیمی ها، اعم از روغن های خاص صنعتی، گریس های تخصصی، ملزومات نفت و گاز و پتروشیمی شرکت والوالین را تامین نموده است. مجموعه روانکار کارو به واسطه وفاداری خود به مشتریانش می‌کوشد تا آنان را در تمامی مراحل خرید راهنمایی نماید به همین جهت برای راهنمایی مشتریان خود تیم مجزا و متخصص تشکیل داده است تا به واسطه ی ارتباط با کارشناسان متخصص بهترین محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایند. شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می تواند محصولات تولید شرکت والوالین (Valvoline) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

 

وب سايت شرکت Valvoline 
تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی والوالین Valvoline

5/5 - (16 امتیاز)