شرکت Nyco فرانسوی تولید کننده انواع روانکار و استرهای سنتزی جهت استفاده در صنایع هوایی، نظامی و مصارف صنعتی است که در سال 1929 تاسیس شد. در سال 1957 Nyco به تولید روانکار هوایی بر پایه استر رو آورد و اولین تاییدیه روغن موتور توربین هوایی خود را از وزارت دفاع فرانسه دریافت کرد. شرکت Nyco امروزه در بیش از 90 کشور در جهان فعال است و محصولات روغن صنعتی خود را با نام تجاری Nyco عرضه می‌کند.

این شرکت تنها تولید کننده اروپایی روان کننده‌های هوانوردی و متخصص در توسعه ذخایر پایه استر مصنوعی NYCO یک شرکت مستقل و خصوصی فرانسوی است که متخصص در توسعه و ساخت روان‌کننده‌های با کارایی بالا و پایه‌های استر مصنوعی برای هوانوردی، دفاع، صنعت و خودرو است. تحقیقات در مرکز فعالیت های ما قرار دارد تا راه حل‌های متناسب با مشتریان خود را توسعه دهیم و نیازهای بیشتری را برآورده کنیم.

تاریخچه شرکت NYCO

نایکو در سال 1929 در سنت دنيس فرانسه تاسیس شد و نام آن برگرفته از یک شركت آمريكايی است كه در ابتدا در حوزه چرم فعالیت داشت. در سال 1957، نایکو به روانكارهای هواپیمایی مبتنیر در استر علاقه‌مند شد و متعاقباً نخستین تأییدیه خود را از وزارت دفاع فرانسه برای روغن توربین TURBONYCOIL 13 موتور Snecma ATAR دریافت كرد.

در اوایل دهه هفتاد قرن بیستم، NYCO شروع به تولید روان کننده‌های تجهیزات اتحاد جماهیر شوروی کرد و به تقویت حضور خود در بازارهای اروپای شرقی پرداخت. در همان دوره، NYCO فعالیت‌های خود را در زمینه استرهای مصنوعی و روان کننده‌های فرموله شده برای کاربردهای خودرو و صنعتی گسترش داد.

نمایندگی شرکت نایکو NYCO

شرکت اویل کارو با بیش از ده ها سال سابقه و تجربه در زمینه پخش و توزیع انواع روغن‌های صنعتی و تمامی محصولات مورد نیاز شرکت و کارخانجات معتبر نفتی در دنیا در حال فعالیت می‌باشد و توانسته امتیازات ویژه‌ای در این زمینه و نسبت به سایر رقبای خود کسب کند.

شرکت اویل کارو از بزرگترین و حرفه‌ای ترین مرکز تامین و پخش سایر محصولات اصل و اورجینال صنعتی و روانکاوهای صنعتی مورد نیاز برای صنایع بزرگ، کارخانجات و شرکت‌های معتبر نفتی می‌باشد.

تیم حرفه‌ای  و متخصص مشاوره خرید اویل کارو توسط مدیران و مهندسین صنایع در راستای خدمت رسانی بیشتر به مشتریان خود، مشاوره جامع و کامل به صورت رایگان ارائه می‌دهد و آنها را به سمت خرید بهترین محصولات صنعتی و روانکارهای صنعتی سوق می‌دهد.

شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت نایکو (NYCO) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

 

وب سايت رسمی شرکت Nyco 
تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی نایکو Nyco

5/5 - (8 امتیاز)