مقالات

بلبرینگ و رولبرینگ تیمکن Timken

بلبرینگ و رولبرینگ تیمکن Timken

بلبرینگ و رولبرینگ تیمکن ساخت شرکت آمریکایی Timken میباشند که یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید بیرینگ ( بلبرینگ و رولبرینگ ) میباشد که هم اکنون در 28 کشور دنیا در حال فعالیت می باشد. روانکارها یکی عوامل موثر در نحوه‌ی عملکرد بلبرینگ Tiimken می‌باشند می‌توانید برای تهیه جنس مرغوب و با کیفیت آن به شرکت sepahan مراجعه نمایید.

تاریخچه شرکت تیمکن Timken

تاریخچه احداث شرکت بلبرینگ تیمکن Timken به سال 1898 برمیگرد که آقای هنری تیمکن طرح تولید رولبرینگ مخروطی را داد و شرکت Timken تحت عنوان The Timken Roller Bearing Axle Company را در ایالت اوهایو راه اندازی کرد .

در سال 1917 شرکت  Timken تصمیم گرفت برای بهبود جنس اسیل مورد استفاده در بیرینگ ( بلبرینگ و رولبرینگ ) های تولیدی خودش خط تولید استیل را برای خودش انحصاری کند .

در سال 2014 طی   تصمیم شرکت Timken  بخش تولید بلبرینگ تیمکن از بخش تولید استیل آن جدا شد که در حال حاضر شرکت Timken فقط به بیرینگ تولید میکند و شرکت TimkenSteel بخش تولید استیل را عهده دار است .

شرکت British Timken

شرکت British Timken در سال 1937 در شهر آستون کشور انگلستان راه اندازی شد و کار خود را با تولید رولبرینگ مخروطی و بلبرینگ آغاز کرد و تا سال 2002 در حدود 400 کارمند در این شرکت مشغول به فعالیت بوده اند و در سال 2002 سایت تولید British Timken در کشور انگلستان بسته شد و به کشور هلند انتقال یافت.

دامنه فعالیت شرکت Timken

شرکت مهندسی TIMKEN تولیـــد کننده انواع بیرینگ ها ، چرخدنده ، زنجیر ، سیستم کوپلینگ و روانکاری میباشد و در زمینه تعمیر و نگهداری نیز فعال میباشد .

بلبرینگ تیمکن TIMKEN در بازار بلبرینگ ایران

بلبــرینگ تیــمکن TIMKEN در کشور ما جزو بلبرینگ‌های مرغوب و با کیفیت میباشد ، البته در بازار بلبرینگ کشورمان TIMKEN را بیشتر بخاطر رولبرینگ تیمکن میشناسند که کیفیت بسیار عالی دارد .

رولبرینگ های تیمکن در سایز ها و اندازه های مختلف تولید میشوند و دامنه آنها تقریباً از قطر داخلی 10 میلیمتر شروع شده و گاهاً تا 500 میلمتر هم میرسد .

خرید بلبرینگ تیمکن 

همانطور که اشاره شد بلبرینگ TIMKEN بسیار مرغوب هستند  و چون بسیاری از دستگاه های صنعتی ما مانند سنگ شکن ها ، دستگاهای حفاری و راهسازی ساخت کشور آمریکا میباشند،از طرفی که کشور ما روابط بازرگانی با کشور آمریکا ندارد واردات بلبــرینگ تیمــکن با چالش های فراوان همراه است لذا یک دو سه صنعت در جهت برطرف کرد این نیاز با شرکت های معتبر واردکننده همکاری دارد و شما میتوانید بلبرینگ تیمکن اصلی خود را با بهترین قیمت از ما تهیه کنید .

برای آشنایی با بلبرینگ URB رومانی روی لینک کلیک کنید.

امتیازدهی به post

دیدگاهتان را بنویسید