مقالات

بلبرینگ کشاورزی و تراکتور فرگوسون و رومانی

بلبرینگ کشاورزی شرکت تامین روانکار کارو

بلبرینگ ها و رولبرینگ ها کاربرد فروانی در صنعت دارند گزاف نیست اگر بگوییم چرخ محرک صنعت با چرخش بلبرینگ ها و رولبرینگ ها می چرخد ، یکی از کاربرد های بلبرینگ در صنعت کشاورزی و تراکتور و لوازم یدکی کشاورزی میباشد و بعلت کاربرد گسترده این بلبرینگ ها تحت عنوان بلبـرینـگ کشـــاورزی و تراکتور اطلاق میشوند. در بلیرینگ کشاورزی استفاده از روانکار مناسب بسیار حائز اهمیت است می‌توانید برای خرید بهترین روانکار اصل و درجه یک به نمایندگی شرکت nynas مراجعه نمایید.

که در این مقاله قصد داریم بلبرینگ هایی که مصرف کشاورزی دارند و بلبرینگ تراکتور فرگوسون و رومانی را با هم بررسی کنیــم .

بلبرینگ تراکتور فرگوسون و رومانی

بلبرینگ های مصرفی در تراکتور فرگوسون و رومانی به شرح زیر است :

بلبرینگ چرخ جلو کوچک

بلبرینگ چرخ جلو بزرگ

بلبرینگ چرخ عقب

بلبرینگ کلاج

بلبرینگ واتر پمپ

بلبرینگ انتهای میل لنگ

بلبرینگ دیسک

بلبرینگ چرخ جلو رومانی کوچک

بلبرینگ چرخ جلو رومانی بزرگ

 

بلبرینگ کشاورزی اس کا اف SKF

بلبرینگ های کشاورزی اس کا اف SKF به توجه به نیاز دستگاه های کشاورزی ساخته شده است از جمله این استاندارد ها میتوان به کاردر دمای بالا ، بارهای مختلف و محیط های خورنده اشاره کرد .

یکی دیگر از قابلیت های بلبرینگ اس کا اف SKF  که مصرف کشـــاورزی دارند ، دارا بودن اب بند مناسب برای جلوگیری از ورود آلودگی به داخل بیرینگ میباشد .

 

انتخاب بلبرینگ کشاورزی مناسب

همانطور که اشاره شد بلبرینگ های که در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار میگرند چون طیف وسیعی از بلبرینگ های ماشین آلات کشاورزی و تراکتــور ها و انواع کمباین ها را شامل می شوند تحت عنوان بلبـرینـگ کشـــاورزی اطلاق میشود .

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید بلبـرینـگ کشـــاورزی  را ارائه دهیم :

بلبرینگ های کشــاورزی چون همواره تحت بار های مختلف و نسبتـــاً سنگین هستند و معمولاً در محیط های آلوده کار میکنند ، باید دارای کیفت خوب و بالا و آب بند های قوی باشند . لذا توصیه می شود بلبرینگ های با کیفیت ژاپنی و اس کا اف و رومانی مانند (SKF , NACHI , KOYO , URB , NTN , …)  استفاده شود .

بلبرینگ کشاورزی دسته دوم یا استوک

همانطور که در بالا به آن اشاره شد بلبـرینـگ کشـــاورزی و بلبرینگ تراکتور فرگوسون و رومانی مورد استفاده باید کیفیت خوب و بالایی داشته باشد لذا مسئله‌ایی که در اینجا مطرح میشود این است که قیمت بلبرینگ ها نسبت به سایر برند های کیفیت پایین تر گران تر میباشند ؟! لذا درست است کیفیت بلبرینگ اس کا اف ، بلبرینگ رومانی و بلبرینگ ژاپنی بالا است اما گاهی این زیاد بودن قیمت به صرفه نیست لذا از طرفی بلبرینگ های چینی موجود در بازار نیز کیفیت مورد نظر را ندارند در این شرایط توصیه ما استفاده از بلبرینگ ها استوک یا دسته دوم ژاپنی و اس کا اف است

برای آشنایی با بلبرینگ ماشینی و بلبرینگ خودرو و شماره فنی آنها روی لینک کلیک کنید.

4.9/5 - (51 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید