شرکت تگزاکو (به انگلیسی‎:‎‏ ‏Texaco‏) برند آمریکایی انواع روغن موتور، روغن صنعتی و سوخت می‌باشد. شرکت تگزاکو از زیر مجموعه‌های شرکت شورون است. این کمپانی همچنین دارای روغن موتور با نام تجاری “هاوولاین” می‌باشد. تکزاکو یک شرکت مستقل در صنایع نفت و گاز بود، تا اینکه در سال ۲۰۰۱ پالایشگاه‌ها و کلیه بخش عملیات تصفیه آن، با کمپانی شورون ادغام شد. در همان سال، بسیاری از جایگاه‌های پمپ بنزین تکزاکو نیز، به شرکت نفت شل، شعبه رویال داچ شل، در ایالات متحده، واگذار گردید.

این کمپانی در سال ۱۹۰۱ تحت نام شرکت نفت تگزاس، فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت، در بیومونت تگزاس، توسط جوزف اس. کولینان، توماس جی. دونگوئه، والتر بنونا شارپ و آرنولد شلات تأسیس شد.

تاریحچه شرکت تگزاکو Texaco

پس از کشف نفت، در اسپیندل‌تاپ، تکزاکو برای سال‌ها، تنها شرکت فروشنده بنزین و گازوئیل تحت همان نام تجاری، در تمام ۵۰ ایالت، آمریکا و همچنین کانادا بود.ساختمان مرکزی شرکت تگزاکو Texaco، تا پیش از ادغام با شورون در هریسون، نیویورک قرار داشت. در حال حاضر تگزاکو Texaco تولید بنزین خود را، با مشارکت تکرون (به انگلیسی: Techron) به فروش می‌رساند. شرکت تکرون، توسط شورون توسعه یافت و در سال ۲۰۰۵ به تکزاکو پیوست شد. نام تجاری تکزاکو در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و غرب آفریقا شناخته شده‌ است. این کمپانی در اروپا نیز حضوری پر رنگ دارد، به عنوان مثال؛ در کشور انگلستان، در حدود ۱۱۰۰ جایگاه پمپ بنزین، با نام تجاری تکزاکو وجود دارد.

تگزاکو در سال 1902 پس از کشف نفت در ایالت تگزاس در شهر بومانت تگزاس آمریکا با نام شرکت سوخت ‏تگزاس (‏Texas Fuel Company‏) تاسیس شد. پرچم دار محصولات شرکت تگزاکو بنزین تولیدی آن است که با ادیتیو تکرون عرضه می‌شود.

روغن تگزاکو Texaco

از انواع تگزاکو Texaco که تاکنون تولید شده است می‌توان به روغن صنعتی، روغن گرمایشی و روغن موتور اشاره کرد. انواع روغن‌های تکساکو در مدل‌های مختلف موجود است و تاکنون مدل‌های زیادی از این روغن‌ها برای فروش به نمایندگی‌ها ارائه و عرضه شده است.

در نمایندگی فروش محصولات شرکت نفت تگزاکو Texaco با توجه به مسئولیتی که این گروه از فروشندگان در قبال خریدار دارند، توجه زیادی به کیفیت محصول می‌شود و تنها محصولاتی هستند که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و تمامی استانداردهای روز دنیا را پاس کرده باشند. نمایندگی فروش شرکت تگزاکو Texaco به دلیل رعایت استانداردها و کیفیت محصول توانست فروش بالایی را به ثبت برساند.

خرید روغن تگزاکو Texaco

اگر کیفیت و قیمت برای شما مهم است، باید محصولات شرکت نفت تگزاکو Texaco را از نمایندگی‌های فروش خریداری کنید. خرید محصولات شرکت تگزاکو Texaco از نمایندگی‌ها این امکان را به شما می‌دهد که تعداد زیادی از محصولات مدل مورد نظر خود را خریداری کنید که در خرده فروشی‌ها موجود نمی‌باشد.

فروش فرآورده‌های نفتی تگزاکو Texaco در ایران توسط نمایندگی‌ها محدودیت‌های عرضه را ایجاد کرده است زیرا تعداد نمایندگی‌ها نسبت به فروشگاه‌ها کمتر است. گروه روانکار کارو نماینده فروش محصولات شرکت تگزاکو Texaco می‌باشد، بنابراین در فروش محصولات شرکت نفت تگزاکو Texaco محدودیتی ندارد و می‌توانید تمامی محصولات مورد نیاز خود را به بدون محدودیت خریداری کنید.

نمایندگی شرکت تگزاکو Texaco

نمایندگی فروش شرکت اویل کارو برای فروش محصولات شرکت تگزاکو Texaco به دلیل مسئولیتی که در قبال مشتری دارند به کیفیت محصولات توجه زیادی کرده و تنها محصولاتی در این نمایندگی عرضه می‌شوند که بالاترین کیفیت ممکن را دارند و تمام استاندارد‌های روز دنیا را به سرانجام رسانده‌اند نمایندگی فروش محصولات شرکت نفت تگزاکو Texaco به دلیل کیفیت و رعایت استاندارد‌های جهانی فروش بالایی را نیز به نام خود ثبت کرده است. جهت خرید و سفارش کالا می‌توانید با مشاورین و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت تگزاکو (TEXACO) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

 

وب سايت رسمی شرکت تگزاکو  Texaco 
تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی تگزاکو Texaco

5/5 - (7 امتیاز)