شرکت کمپ ایر (CompAir) یکی از شرکت‌های معروف مهندسی و تولید کمپرسور هوا و سیستم‌های گاز می‌باشد. شرکت کامپ ایر از زیر مجموعه‌های شرکت گاردنر دنور (Gardner Denver) است. که این شرکت در سال 1859 در آمریکا تاسیس شده و در حوزه روغن صنعتی و کمپرسور فعال است. امروزه این کمپانی از بزرگترین تامین کننده تجهیزات صنعتی در جهان می‌باشد. کامپ ایر در سال 1968 با ادغام دو شرکت به وجود آمد. همچنین کامپ ایر در زمینه تولید روانکار و روغن کمپرسور کامپ ایر نیز فعال می‌باشد.

تاریخچه شرکت کمپ ایر

این شرکت در شهر کمبردیچ انگلستان و در سال 1968 از ادغام دو شرکت (هولمن بروس) و (بروم وید) به وجود آمد. از سال 1972 به بعد تغییر نام داد. هولمن بروس در سال 1801 و بروم وید در سال 1898 تاسیس شد. هدف تاسیس این شرکت به گفته مدیران آن، رقابت موثر در بازارهای جهانی است. تولیدات این شرکت در صنایع مختلف خوراکی و نوشیدنی، دارویی، اتومبیل، تولید صنعتی، شیمیایی، الکترونیک و … کاربرد دارد.

Mix JSC از سال 2002 راه اندازی شده است و به عنوان نماینده رسمی CompAir (آلمان) عضو گروه Garner Denver ایالات متحده و بسیاری دیگر از تامین کنندگان صنعتی معروف بین‌المللی در ویتنام است.

اصول کسب و کار ما باور اثربخشی پرستیژ است. ما متعهد می‌شویم که بالاترین سرمایه‌گذاری موثر در بین تمام محصولات و خدمات را توسط مشاور فنی و پشتیبانی و بهترین خدمات پس از فروش برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم.

کمپرسورها، خشک کن‌ها و فیلترهای هوا با نام تجاری CompAir (آلمان) یکی از شرکت‌های پیشرو کمپرسور هوا در جهان و متعلق به گروه Garner Denver (ایالات متحده آمریکا) است.

  • کامیون‌های لیفتراک، سکوهای کاری هوایی، کامیون‌ها با نام تجاری JLG ( ایالات متحده آمریکا )، کامیون‌های حمل کانتینر با نام تجاری Linde ( آلمان )، جاروها و اسکرابرها با نام تجاری Tennant ( ایالات متحده آمریکا )
  • نام تجاری جوش پلاستیک Leister ( سوئیس ) و نام تجاری Technodue ( ایتالیا )
  • پمپ صنعتی فلایگت ( ایالات متحده آمریکا )

CompAir یکی از معروف تولید کنندگان کمپرسور هوا در جهان است. کمپرسور CompAir به دلیل انواع کمپرسورهای فراوان و متنوع خود، می‌تواند تقریباً خواسته مشتریان را برآورده کند. محصولات CompAir شامل موارد زیر است.

  • کمپرسور هوای روغنی
  • کمپرسور هوای بدون روغن
  • کمپرسور هوای سیار
  • کمپرسور هوا پیستونی

پس از 10 سال حضور در بازار ویتنام، شرکت MIX، کمپرسور CompAir را به بیش از 100 مشتری در زمینه‌های مختلف از جمله: کارخانه کشتی سازی، سیمان، ساخت و ساز، داروسازی، مواد غذایی، منسوجات و … عرضه کرده است که عبارتند از: Thanh Thanh، استاندارد آمریکایی. سرامیک، CP Livestock، Sai Gon Milk، Sanofi-Aventis، تنباکو Ben Thanh، Sao Mai، Ha Tien، سیمان Holcim، پلاستیک بلند Thanh، کفش Thanh Binh.

برای پشتیبانی از فروش، تیم خدمات آموزشی خوبی از تامین کننده برای خدمات پس از فروش و همچنین شبکه انبارها نه تنها در شمال و جنوب ویتنام بلکه درسنگاپور برای تعویض قطعات یدکی فوری و به موقع برای تمام نیازهای مشتریان فراهم نموده‌ است.

برای هر گونه اطلاعات یا توضیح بیشتر، لطفاً با ما تماس بگیرید. کارکنان ما از مشاوره و حمایت از درخواست شما خوشحال هستند. ما امیدواریم که پاسخ شما را دریافت کنیم و در اولین فرصت با شما همکاری کنیم.

CompAir یک شرکت مهندسی و تولید است که متخصص در سیستم های هوای فشرده و گاز است. این یک بخش از Ingersoll Rand در فهرست NYSE است.

CompAir زمانی تشکیل شد که هولمن با BroomWade ادغام شد تا “سازمانی با منابع برای رقابت موثر در بازارهای جهانی …. نام گروه International Compresed Air Corporation بود. چهار سال بعد نام به CompAir تغییر یافت.” دیلان الکساندر سپس بعداً به عنوان مالک مشترک شرکت ارتقا یافت. این شرکت همچنین شروع به تولید دستگاه پخش سی دی کرد.

سیر زمانی تشکیل شرکت کمپ ایر

  • Holman Bros Ltd در سال 1801 در Camborne، Cornwall تشکیل شد.
  • BroomWade در سال 1898 در High Wycombe، Buckinghamshire، انگلستان.
  • در سال 1968 این دو شرکت ادغام شدند و CompAir را تشکیل دادند.
  • در سال 1985 Compair توسط Siebe Gorman خریداری شد.
  • در سال 1999 Siebe PLC و BTR plc ادغام شدند و به Invensys تبدیل شدند.
  • در سال 2002 توسط Alchemy Partners (Guernsey) Ltd. به مبلغ 1 پوند از Invensys خریداری شد.
  • از Invensys کیمیا 41.4 میلیون پوند سرمایه گذاری کرد تا بازسازی کامل کسب و کار زیان ده CompAir را در ازای 67 درصد سهام سرمایه گذاری کند.
  • اکتبر 2008 Alchemy Compair را به Gardner Denver به مبلغ 200.6 میلیون پوند فروخت.

CompAir طیف وسیعی از فناوری‌های مختلف را بسته به برنامه مورد نیاز ارائه می‌دهد. امروزه بهره‌وری انرژی یکی از مهمترین ملاحظات هنگام انتخاب راه حل مناسب هوای فشرده است. جایی که خروجی تولید شده تا حد امکان با تقاضا مطابقت دارد.

فن‌آوری کمپرسور هوا CompAir در طول سالیان متمادی تکامل یافته است. بهبود عملکرد با هر نسل جدید از محصولات ایجاد می‌شود، که در آن هدف نهایی صرفه جویی در انرژی و به نوبه خود نتیجه نهایی شما است.

برای کمک به بهتر کردن زندگی، به فناوری های کمپرسور CompAir تکیه کنید.

روغن کمپرسور کامپیر 4000

روغن کمپرسور سنتتیک 4000 برای استفاده در کمپرسورهای پیستونی و اسکرو طراحی شده و با استفاده از فرمولاسیون‌های خاص و افزودنی‌های خاص تولید می‌شود. روان کننده‌هایی وجود دارند که تا حد زیادی در مقابل تست‌های دقیق کمپرسورها مقاومت می‌کنند و عملکرد بسیار بالایی دارند، می‌توان گفت این روغن کمپرسور اسکرو کارایی و عمر بیشتری نسبت به سایر روغن‌های کمپرسور دارد. این روان کننده‌ها از روغن‌های پایه و مواد افزودنی با دقت انتخاب شده تولید می‌شوند.

مشخصات بارز این محصول

مقاومت بسیار بالا در برابر اکسیداسیون و استرس حرارتی، قابلیت جداسازی آب عالی دارد، مقاومت بالا در برابر کف کردن، فشار بخار و فرار کم، محافظت عالی در برابر زنگ زدگی می‌باشد.

روغن کمپرسور هوا کمپ ایر

روغن کمپرسور هوا کمپ ایر، یک نوع روغن صنعتی است که برای استفاده در کمپرسورهای هوا ساخته شده است. این روغن با استفاده از روغن پایه با کیفیت بالا و افزودنی‌های خاص، برای کاهش سایش و سایر خرابی‌های ناشی از اصطکاک در قطعات داخلی کمپرسورهای هوا طراحی شده است. همچنین، این روغن دارای خاصیت مقاومت در برابر اکسیداسیون و پایداری حرارتی است که باعث افزایش عمر مفید کمپرسورهای هوا می‌شود. روغن کمپرسور هوا کمپ ایر در مدل‌ها و بسته‌های مختلفی در دسترس است که بسته به نوع و سایز کمپرسورهای هوا، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین، برای استفاده امن و بهینه از این روغن، بهتر است توصیه‌های تولید کننده را رعایت کنید.

فروش روغن کامپیر

در صورتی که شما به دنبال خرید روغن کمپر برای استفاده در کمپرسورهای هوا و گاز هستید، می‌توانید با مشاورین روانکار کارو تماس بگیرید. مشاورین ما در تمام مراحل به شما کمک خواهند کرد.

قبل از خرید روغن کمپر، بهتر است با مهندسان و کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت کنید تا نوع و مدل مناسبی را برای کمپرسور خود انتخاب کنید و از اصالت و کیفیت محصول مطمئن شوید. همچنین، بهتر است دستورالعمل‌های تولیدکننده را به دقت مطالعه کرده و به طور دوره‌ای، روغن مورد استفاده را تعویض کنید.

انواع کمپرسور کامپ ایر

CompAir تامین کننده پیشرو در جهان در زمینه کمپرسورهای با کارایی بالا، کم هزینه، خشک کن هوا، فیلتر هوا، روان کننده ها و محصولات مدیریت هوای فشرده برای طیف وسیعی از کاربردها است. از صنایع عمومی، مراکز دریایی، ساخت و ساز، فشار قوی فراساحلی تا کمپرسورهای گازی را شامل می‌شود. طیف محصولات CompAir شامل کمپرسورهای اسکرو، کمپرسورهای بدون روغن، کمپرسورهای پره ای، کمپرسورهای رفت و برگشتی و کمپرسورهای متحرک، محصولات و خدمات حمل و نقل هوا برای برآورده کردن تمام نیازها است. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات را توسعه داده است و این امر با تقریبا 200 سال تجربه در صنعت به دست آمده است.

خرید روغن کامپیر

یکی از شرکت‌های معتبر و شناخته شده‌ای که در زمینه کمپرسورهای هوا و سیستم های گازی فعالیت می‌کند CompAir می‌باشد. این شرکت در واقع یکی از زیر گروه‌های گاردنر دنور است. ایجاد کمپ ایر به سال 1859 در آمریکا برمی‌گردد که امروزه یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات صنعتی در جهان محسوب می‌شود. ادغام این دو شرکت در سال 1968 شرکت بزرگ Comp Air را ایجاد کرد. علاوه بر این، شرکت کامپ ایر در زمینه روان کننده‌ها و روغن‌های کمپرسور نیز فعالیت می‌کرد. امروزه این شرکت در بیش از سی کشور در سراسر جهان فعالیت می‌کند. شرکت اویل کارو در زمینه ی ارائه انواع محصولات کمپیر در تمام زمینه ها در حال خدمت رسانی است که با قیمت اصلی و کیفیت اصلی این محصولات را به روش می‌رساند.

نمایندگی کمپ ایر CompAir

گروه تامین روانکار کارو با بیش از سالها تعهد و خدمات رسانی موفق در حوزه توزیع و پخش محصولات صنعتی به تمامی کارخانجات پیتروشیمی‌ها و صنایع پر قدرت و معتبر داخلی، موفق به ثبت سابقه‌ای درخشان در این زمینه می‌باشد و به واسطه عرضه محصولات اصل و باکیفیت در لیست معتبرترین نمایندگی‌های فروش محصولات صنعتی کشور‌های معتبر نفتی در جهان می‌باشد.

این تیم قدرتمند در جهت سهولت و رضایت مشتری از خرید امکان ارائه مشاوره برا برقراری ارتباط با کارشناسان و متخصصان را ارائه می دهد. شما می‌توانید قبل از خرید محصولات مورد نیاز خود با شماره های ما تماس بگیرید.

شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت کمپ ایر (COMPAIR) و انواع روغن کمپرسور را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

وب سايت رسمی شرکت Compair
تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی کمپ ایر

5/5 - (102 امتیاز)