روکول ROCOL بخشی از ITW، یک شرکت چند ملیتی آمریکایی با شرکت Fortune 150 است. این شرکت انواع روغن صنعتی پیشرفته تولید و روانه بازار می‌کند. این شرکت دارای گواهینامه مدیریت کیفیت BS EN 9100: 2018 و ISO 9001: 2015 است که نشان دهنده میزان کیفیت و سنجش بالای محصولات شرکت ROCOL است.

اولویت‌های شرکت روکول ROCOL

  • کاهش مداوم در مصرف انرژی
  • حوادث صفر محیطی
  • کاهش مداوم زباله های خطرناک تولید شده
  • کاهش ضایعات ارسال شده به محل دفن زباله

اعتبار روکول ROCOL

از مفهوم و طراحی محصول گرفته تا تخصص فنی و خدمات مشتری، همه عملکردهای ROCOL با دقت در سیستم مدیریت کیفیت معتبر BS EN 9100:2018 و ISO 9001:2015 کنترل می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که ما همچنان به ارائه محصولاتی فراتر از انتظارات شما ادامه می‌دهیم.

هر دسته از هر محصولی که تولید می‌کنیم توسط پرسنل مجرب در آزمایشگاه کنترل کیفیت ما آزمایش می‌شود و تنها زمانی برای استفاده عرضه می‌شود که مطمئن باشیم استانداردهای بالای کیفیت و عملکرد برتر مرتبط با تمام محصولات ROCOL را برآورده می‌کند.

سیاست زیست محیطی شرکت روکول ROCOL

تمرکز ما بر ایجاد برنامه های بهبود عمده است که بر شرکت ما، شرکای تجاری ما و محیط اطراف ما تأثیر می‌گذارد.ما مسئولیت زیست محیطی خود را جدی می‌گیریم و متعهد به بهبود مستمر عملکرد زیست محیطی هستیم. اولویت‌های اصلی ما عبارتند از:

  • کاهش مداوم مصرف انرژی
  • صفر حوادث زیست محیطی
  • کاهش مداوم زباله های خطرناک تولیدی
  • کاهش زباله های ارسالی به محل دفن زباله
  • مسئولیت زیست محیطی و مسئولیت پذیری در تمام سطوح سازمان تعیین می شود و تیم محیط زیست ما سخت تلاش می کند تا اطمینان حاصل شود که همه کارکنان در حمایت از کسب و کار برای دستیابی به این اهداف مشارکت دارند.

نمایندگی شرکت روکول ROCOL

شرکت اویل کارو با سوابق درخشان و کارآمد، در حوزه توزیع و پخش سایر محصولات صنعتی، گریس های فوق تخصصی، ملزومات نفت و گاز و پتروشیمی و تامین کننده روغن‌های خاص صنعتی شرکت نفت روکول به سایر کارخانجات و صنایع و شرکت‌های نفتی در حال فعالیت می‌باشد.

اویل کارو یکی از معتبرترین نمایندگی‌های کشور در توزیع محصولات اصل و اورجینال شرکت ROCOL و سایر شرکت‌های معتبر نفتی در کل جهان می‌باشد. افراد می‌توانند با مشاوره رایگان با برترین متخصصین و مشاورین در این راستا، اقدام به تهیه محصولات مناسب و مورد نیاز خود کنند. شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می‌تواند محصولات تولید شرکت روکول (ROCOL) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

برای دسترسی به سایت اصلی شرکت روکول می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

www.rocol.com

تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی روکولROCOL

4.8/5 - (18 امتیاز)