شرکت آرال Aral AG نام تجاری تولید کننده روغن موتور آرال و روغن صنعتی آرال می‌باشد. شرکت آرال Aral AG دارای جایگاه‌های سوخت رسانی و پمپ بنزین در اروپا می‌باشد. امروزه عمده فعالیت شرکت آرال در کشورهای آلمان و لوکزامبورگ است. قبلا این برند در اکثر کشورهای مرکز اروپا و اروپای غربی فعال بود. شرکت آرال متعلق به شرکت نفتی بی پی (BP) است. که از برندهای زیر مجموعه شرکت بی پی محسوب می‌شود. نام تجاری آرال در سال 1924 در آلمان معرفی شد و در سال 2001 شرکت بی پی آن را از آن خود کرد. سپس بی پی 650 جایگاه سوخت خود را در آلمان به نام آرال تغییر داد. (Aral AG) مخفف دو کلمه آلمانی Aromaten و Aliphaten است.

Aral AG یک شرکت نفتی آلمانی است که در سال 1898 با نام Westdeutsche Benzol-Verkaufs-Vereinigung GmbH (شرکت بازاریابی بنزن آلمان غربی) تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر تحت مالکیت شرکت بریتانیایی BP پس از خرید آن در سال 2002 است برند پمپ بنزین آرال در آلمان و لوکزامبورگ حضور دارد اما قبلا در اکثر کشورهای اروپای غربی و مرکزی استفاده می‌شد.

خرید روغن صنعتی آرال

برند آرال در سال 1924 معرفی شد و ترکیبی از کلمات آلمانی “Ar omaten” و “Al iphaten” است که به ترتیب به ترکیبات معطر و آلیفاتیک موجود در بنزین اشاره دارد. آرال با حدود 2400 پمپ بنزین در حال فعالیت، رهبر بازار آلمان است.

در 15 ژوئیه 2001 Deutsche BP AG با خرید 51٪ از Veba Öl AG موافقت کرد . این خرید در 1 فوریه 2002 تکمیل شد. نام تجاری آرال حفظ شد و 650 ایستگاه BP در آلمان به “آرال” تغییر نام دادند. شش پمپ بنزین با برند BP در آلمان به کار خود ادامه دادند تا از حقوق این شرکت محافظت کنند. در جاهای دیگر، در لهستان و اتریش، ایستگاه های آرال به ایستگاه‌های BP تبدیل شدند. تغییرات آرال در کشورهای دیگر فروخته شد. شعار آرال “Alles super” است. BP این زنجیره را در سال 2002 به عنوان بخشی از معامله بزرگتر با گروه انرژی آلمان E.ON EONGn.DE خریداری کرد.

انواع روغن آرال

آرال فرآورده‌های نفتی مختلفی را می‌فروشد، علاوه بر بنزین کلاسیک، سوخت دیزل و روان کننده‌ها، گاز طبیعی، گاز مایع نفتی مانند پروپان یا بوتان، هیدروژن مایع و گاز و روغن گرمایشی را نیز میفروشد.

بسیاری از پمپ بنزین‌های آرال نیز اقلام دیگری را با نام فروشگاه رفاهی «آرال استور» به فروش می‌رسانند. در دهه‌های 70 و 80، نام تجاری مورد استفاده اغلب «بوتیک آرال» بود. بسیاری از مغازه‌ها در حال حاضر پتی بیسترو دارند. برخی از ایستگاه‌ها نیز کارواش‌هایی را با نام Ultimate SuperWash ارائه می‌دهند .

برای مشاغل، آرال انواع مختلفی از کارت‌های سوخت را ارائه می‌دهد: Aral CardKomfort برای مشاغل کوچک، Aral CardPlus برای شرکت‌های بزرگتر و Aral CardTruck با خدمات اضافی مرتبط با کامیون.

فروش روغن آرال

روغن‌های موتور اساساً با ویسکوزیته، تأیید یا توصیه سازنده و ساختار شیمیایی پایه آنها قابل تشخیص هستند. معمولاً ویسکوزیته در یک کلاس SAE مشخص می‌شود. در خودروهای سواری مدرن از روغن‌های موتور چند درجه ای استفاده می‌شود که در حالت سرد قادر به نشان دادن ویسکوزیته‌های مختلف هستند. مانند زمانی که خودرو در حالت سرد استارت می‌خورد و در حالت گرم یعنی در دمای کارکرد منظم تا حداکثر بار. این یک مزیت قابل توجه است، زیرا روغن موتور می‌تواند روغن‌کاری سریع موتور را در هنگام استارت سرد با بالاترین جریان‌پذیری ممکن تضمین کند، بنابراین حفاظت کیفی از مصالح را تضمین می‌کند و در عین حال ویسکوزیته بالاتری را در دمای عملیاتی بالا ارائه می‌کند. برای اینکه بتوان روان کننده قابل اعتماد را تحت بارهای سنگین حفظ کرد. گریدهای ویسکوزیته پرکاربرد در خودروها SAE 0W-30 ، 5W-30 و 5W-40 هستند که جایگزین ویسکوزیته غالب 10W-40 شده‌اند.

روغن موتور با ویسکوزیته 0W-30 در مقایسه با روغن موتور 5W-30 در حالت سرد سیال‌تر است و بنابراین می‌تواند موتور را با سرعت بیشتری روغن کاری کند و یک فیلم روان کننده محافظ را سریعتر بسازد. علاوه بر ویسکوزیته، خودروسازان الزامات کیفی روغن موتور را برای استفاده دقیق تر با مشخصات یا به اصطلاح تاییدیه‌های سازنده محدود می‌کنند. مشخصات مشترک توسط مؤسسات مستقل از سازنده ACEA (Association des Constructeurs Européens d’Automobiles)، API (موسسه نفت آمریکا) یا ILSAC (کمیته استانداردسازی و تأیید روانکارهای بین المللی) تعریف شده است.

تولیدکنندگان روانکار می‌توانند محصولات خود را با توجه به طبقات تعریف شده در هر مورد مانند ACEA A3/B4 ، API SN یا ILSAC GF-5، در حالی که سازندگان خودرو تعریف می‌کنند که کدام مشخصات باید برای وسایل نقلیه مختلف رعایت شود. با تعیین مشخصات روغن موتور، می‌توان به طور خاص تشخیص داد که آیا روغن موتور فقط برای موتورهای بنزینی مناسب است یا برای خودروهای با موتورهای دیزلی. در مورد الزامات یک روان کننده که به طور جداگانه توسط سازنده خودرو تعریف شده است، یک مشخصات استاندارد شده با به اصطلاح تایید سازنده یا دستورالعمل های عملیاتی جایگزین می شود.

تاییدیه مستقیماً توسط سازنده خودرو صادر می‌شود. تولیدکنندگان روغن از آن برای تولید محصولاتی استفاده می‌کنند که شرایط فنی چنین تاییدیه‌ای را برآورده می‌کند. برخی از این محصولات سپس توسط سازنده خودرو مجوز گرفته و به طور رسمی تایید می‌شوند (در فروشگاه آنلاین ما، تاییدیه‌های یک روغن موتور در جزئیات محصول در زیر ” تاییدیه‌ها ” ذکر شده است) یا توسط سازنده روانکار به عنوان مناسب برای استفاده در خودروهایی که به روغن موتور مطابق با مقررات عملیاتی مربوطه نیاز دارند (در فروشگاه آنلاین ما، این موارد از نسخه های سازنده به عنوان ” توصیه ها ” مشخص شده است). محبوب‌ترین مقررات عملیاتی تعریف شده توسط خودروسازان شامل BMW Longlife-01 ، Mercedes-Benz است.MB 229.52 ، ​​VW 505 00 و 507 00 یا GM dexos2. با این حال، تأییدیه های مختلف دیگری نیز از تولیدکنندگان خودرو BMW، مرسدس بنز، فولکس واگن، فورد، کرایسلر و بسیاری دیگر وجود دارد.

روغن آرال

در بین تمامی روان کننده ها و سوخت‌های خودرو، روغن موتور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. روغن موتور به عنوان حلقه مرکزی بین اصطکاک مکانیکی و تولید نیرو، نقش تعیین کننده‌‍ای در انتقال نیرو از موتور در خودرو دارد و بنابراین در طول هر سفر فردی در معرض بارهای مختلف قرار می‌گیرد. اگر در نظر بگیریم که فواصل بین تعویض روغن گاهی به 30000 کیلومتر هم می‌رسد، اهمیت کیفیت روغن موتور بیش از پیش آشکار می‌شود.

هدف آرال

هدف آرال تقویت پیشرفت همراه با راه حل‌های بهتر برای انرژی پاک‌تر و سالم‌تر و بیشتر می‌باشد. ما اعتقاد داریم که گسترش استانداردهای زندگی برای جمعیت رو به رشد و پیشرفت جهانی احتمالاً به افزایش تقاضا و در خواست برای انرژی، از قبیل نفت و گاز، در سال‌های آینده ادامه دار است. در حال حاضرل، نیاز به مقابله با تغییرات در رابطه با آب و هوایی به این معنی است که یک انتقال جهانی به سوی یک سیستم انرژی کم کربن در حال انجام می‌باشد.

نمایندگی شرکت آرال

شرکت اویل کارو مفتخر است به اخذ نمایندگی بزرگترین شرکت‌های نفتی دنیا از جمله شرکت آرال و در زمینه توزیع و پخش محصولات مورد نیاز کارخانجات و صنایع بزرگ داخلی نیز فعالیت دارد.
در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره خرید روغن آرال یا خرید گریس آرال با شرکت تامین روانکار کارو تماس بگیرید. ما شما را در تمامی مراحل خرید روغن آرال، نگهداری و مصرف انواع روغن و گریس آرال راهنمایی می‌کنیم. فروش روغن آرال به صورت حواله شرکت نفت آرال انجام می‌گیرد تا شما از اصالت روغن آرال خریداری شده مطمئن باشید. شرکت تولید روانکار کارو این افتخار را دارد که می تواند محصولات تولید شرکت آرال (aral) را در کمترین بازه زمانی در اختیار شما قرار دهد.

تماس با روانکار کارو

مهمترین محصولات کمپانی آرال

5/5 - (55 امتیاز)