مقالات

بلبرینگ استوک | بلبرینگ دسته دوم | بلبرینگ کارکرده

بلبرینگ استوک دسته دوم شرکت تامین روانکار کارو

بلبرینگ استوک چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

اصولا بلبرینگ های استــوک به دو دسته بلبرینگ اســتوک انباری و استوک دسته دوم تقسیم بندی میشوند ، بلبرینگ استـــوک انباری به بلبرینگی گفته میشود که به هر علت تاریخ مصرف آن گذشته باشد و دیگر قابلیت استفاده بعنوان بلبرینگ نو را ندارد اما این به معنی عدم کارایی آن نیست و در قسمت هایی که هزینه کمتر مد نظر است استفاده می شود. روانکارها یکی عوامل موثر در نحوه‌ی عملکرد بلبرینگ می‌باشند و  استوک یا کارکرده بودن آن برمیزان کیفیت موثر است برای تهیه جنس مرغوب و با کیفیت آن می‌توانید به شرکت پارس مراجعه نمایید.

دسته دیگر بلبرینگ کارکرده است  که از روی دستگاه باز شده است و در جاهایی که اصلاً دقت برای ما اهمیت ندارد استفاده می شود .

چرا بلبرینگ اسـتوک یا دسته دوم استفاده میشود؟ گاهی بیرینگ مورد استفاده ما نه تحت بار زیادی است و نه دقت بالایی را ان انتظار داریم ولی قیمت آن برای ما اهمیت دارد در این صورت بلبرینگ اســتوک پیشنهاد میشود .

قیمت بلبرینگ استوک یا کارکرده

قیمت بلبرینگ و رولبرینگ اســتــوک(بلبرینگ کارکرده) چگونه است ؟

قیمت بلبرینگ اســتوک به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله :

1- نوع استوک (انباری یا کارکرده)

2-نوع بلبرینگ  ( انواع بلبرینگ ها را در مقاله بلبرینگ ها به زبان ساده می توانید مطالعه کنید )

3- نوع رولبرینگ ( انواع رولبرینگ ها را در مقاله همه چیز در مورد رولبرینگ ها  می توانید مطالعه کنید)

4-تمیزی بلبرینگ

5-سازنده بلبرینگ

6-…..

مشخص میشود .

بلبرینگ استوک یا کارکرده

آیا بلبرینگ استـــوک توصیه میشود؟

به این سوال جواب قطعی نمیتوان داد بستگی دارد به این کار شما چیست ؟ یکی از هزینه هایی که در صنعت باید همواره مراقب آن بود هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه ها است ، گاهی از کار افتادن یک دستگاه علاوه بر اینکه باعث متوقف شدن خط تولید شده هزینه تعمیر آن را باید لحاظ کرد در این موارد استفاده از بلبرینگ و رولبرینگ کارکرده توصیه نمیشود چرا که هزینه خرابی های احتمالی بیشتر از صرفه آن است ولی گاهی دستگاه ما نه آنقدر پیچیده است که هزینه تعمیر آن مبلغ گزافی باشد و نه انقدر پر اهمیت است که لازم باشد بلبرینگ گرانقیمت در آن استفاده کنیم (مانند بلبرینگ چرخ فرغون و .. ) که در این موارد برای صرفه جویی در هزینه ها استفاده از بلبرینگ و رولبرینگ استوک (بلبرینگ دسته دوم) توصیه میشود.

بلبرینگ و رولبرینگ استوک یا دسته دوم (بلبرینگ کارکرده) خود را در اینجا میتوانید تهیه فرمایید

بلبرینگ استـــوک | خرید و فروش بلبرینگ دسته دوم

راهنمای خرید بلبرینگ و رولبرینگ استوک

در گام اخر که تصمیم خود را گرفته اید و میخواهید بلبرینگ و رولبرینگ استوک(بلبرینگ کارکرده) تهیه کنید لازم است به چند نکته حتما توجه فرمایید.

اولاً : معمولاً بلبرینگ دسته دوم بصورت در هم و به اصلاح زشت و زیبا فروخته میشوند و در آنها هم جنس آلمانی و هم ژاپنی و هم چینی دیده میشود پس در هنگام خرید دقت کنید که درصد بلبرینگ و رولبرینگ های ژاپن و آلمان و سوئدی بیشتر از چینی باشند .

دوماً : بلبرینگ و رولبرینگ استوک را بهتر است قبل از نصب روی دستگاه تمیز کنید و گریس کاری کرده و سپس استفاده نمایید .

سوماً : بلبرینگ و رولبرینگ اســـتوک ( بلبرینگ کارکرده) را بهتر است از کجا تهیه کنیم اکیداً توصیه میشود که بلبرینگ و رولبرینگ اســــتوک خود را از جای معتبر خریداری کنید که تا جای ممکن از سلامت جنس خریداری شده مطمئن گردید ، اگر میخواهید قبل از خرید در مورد خرید بلبرینگ و رولبرینگ استوک مشاوره کاملی داشته باشید لطفا از این “صفحه “ نیز بازدید کنید .

برای آشنایی با کوچکترین بلبرینگ روی لینک کلیک کنید.

5/5 - (51 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید