شرکت تامین روانکار کارو بزرگترین تامین کننده روغن‌های خاص صنعتی و گریس‌های فوق تخصصی. تماس: 02186080264-02188657317
تماس: 02188872171 (10خط)

وبلاگ

مقالات

بلبرینگ ژاپنی NTN|NACHI|KOYO|NSK

بلبرینگ ژاپنی شرکت تامین روانکار کارو

انواع برند های بلبرینگ ژاپنی NTN|NACHI|KOYO|NSK

ژاپن که یکی کشورهایی است بهترین صنایع دنیا را در اختیار دارد ؛ در زمینه تولید انواع بلبرینگ ، رولبرینگ و یاتاقان پیشرو است ، برند های بلبرینگهای ژاپنی می توان به بلبرینگ ناچی nachi ، بلبرینگ koyo ، بلبرینگ ntn و … اشاره کرد ، که همگی ساخت کشور ژاپن هستند و کیفیت بالایی دارند . استفاده از رونکار مناسب در عملکرد بلبرینگ تاثیر به سزایی دارد بهتر است برای تهیه روانکارهای مرغوب و مناسب به شرکت Ingersoll Rand البتــــــه لازم به ذکر است این ها تمام برندهای بلبرینگ ، رولبرینگ و یاتاقان ساخت کشور ژاپن نیستند و مارک های دیگری مانند EZO , NMB ، FBJ و ….  نیز وجود دارند .

بلبرینگ ناچی NACHI

بلبرینگ ناچی NACHI از مجموعه تولیدات شرکت بزرگ و مادر NACHI-FUJIKOSHI-CROP میباشد که از شرکت های پیشرو در عرصه خودرو و روباتیک میباشد ، بلبرینگ و رولبرینگ NACHI ساخت کشور ژاپن میباشد و علت کیفیت بالا در ساخت و قیمت مناسب یکی از برندهای پرفروش بلبرینگ در کشور میباشد.

بلبرینگ ان اس کا NSK

بلبرینگ NSK  یکی از قدیمی ترین شرکت های صنعتی تولید بلبرینگهای ژاپنی میباشد ، بلبرینگ NSK در کنار سایر شرکت های صنعتی بلبرینگ ژاپن سهم عمده ایی در بازار بلبرینگ و رولبرینگ  دنیا دارد ، شرکت NSK ژاپن امروزه در بیش از 60 کشور جهان کارخانه دارد و روزانه بالغ بر دو میلیون بلبرینگ و رولبرینگ و یاتاقان تولید میکند .

 

بلبرینگ اِن تی اِن NTN

فعالیت شرکت NTN به سال 1920 میلادی باز میگردد ، این شرکت یکی از اولین شرکت های تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ صنعتی بوده است. و هم اکنون یکی از پیشرو های صنعت بلبرینگ و رولبرینگ و یاتاقان و تولید گریس میباشد .

بلبرینگ NTN در کنار سایر بلبرینگ های معتبر ژاپنی دیگر مانند Koyo , Nachi سهم قابل قبولی را در بازار بلبرینگ دارد، شرکت اِن تی اِن (NTN ) بعنوان سومین شرکت بزرگ تولید کننده بلبرینگ صنعتی ساخت کشور ژاپن است.

شرکت اِن تی اِن (NTN ) هم اکنون با دارا بودن بیش از 150 کارخانه در سرتا سر دنیا انواع بلبرینگ ها و رولبرینگ ها و یاتاقانهای صنعتی را تولید میکند.

 

بلبرینگ اِن تی اِن NTN در بازار ایران

در کشور ایران بلبرینگهای  ژاپنی اِن تی اِن NTN یکی از برند های پرفروش بلبرینگ میباشند ، هر چند سهم فروش این بلبرینگ نسبت به سایر بلبرینگ های ژاپنی NACHI , KOYO کمتر است اما این کمتر بودن سهم در بازار دلیلی بر عدم کیفیت این بلبرینگ نیست ، و حفظ کیفیت بلبرینگ های ژاپنی در سال های گذشته موجب شده است ، سهم قابل توجهی از بازار بلبرینگ کشور را داشته باشند .

شرکت اِن تی اِن با همکاری شرکت فرانسوی SNR که در زمینه تحقیقات صنعت بلبرینگ اروپا پیشرو بوده است توانسه حوزه فعالیت خود را در تولید بلبرینگ های کف گرد ، بلبرینگ های سوزنی ، بلبرینگ های بشکه‌ایی و بلبرینگ های  کشاورزی گسترش بدهد.

 

بلبرینگ کُویو KOYO

بلبرینگ کُویو  KOYO یکی از برندهای موفق و پرقدرت در صنعت بلبرینگ جهان میباشد ، این شرکت  KOYO امروزه تمامی اقسام بلبرینگ از بلبرینگ مینیاتوری با قطر در حدود یک میلیمتر تا بلبرینگ های عظیم صنعتی با قطر تا حدود 5 متر را تولید میکند.

KOYO کُویو در حقیقت نام تجاری شرکت تحقیقات مهندسی ژاپنی JETKET میبشد که بلبرینگ های خود را با این نام عرضه میکند .

بلبرینگ ایزو EZO

بلبرینگ ایزو EZO یکی از برندهای خوشنـــام و معتبر بلبرینگ میباشد ، محصولات ایزو EZO ساخت کشور ژاپن میباشند. اکثر تولیدات شرکت ایزو بلبرینگ های سایز کوچک و میناتوری است

نمونه های بلبرینگهای ژاپنی

برای آشنایی با بلبرینگ چشمی یا سیبک و کاربرد آن در صنعت  روی لینک کلیک کنید.
5/5 - (51 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

خانه
× درخواست مشاوره