مقالات

بزرگترین بلبرینگ

بزرگترین بلبرینگ

بزرگترین بلبرینگی که تا کنون ساخته شده است دارای چه قطری میباشد ؟

بلبرینگ ها در صنعت داری کاربرد فراوانی هستند از این رو دارای انواع و اندازه های گوناگون میباشند ، مثلا بلبرینگ‌های خاص برای تجهیزات دریایی ممکن است تا چندین متر قطر داشته باشند و این بستگی به کاربرد آن بلبرینگ در صنعت دارد . حالا ممکن است این سوال پیش بیایید بزرگترین بلبرینگی که تاکنون ساخته شده است دارای چه قطری میباشد؟ روانکارها یکی عوامل موثر در نحوه‌ی عملکرد بلبرینگ می‌باشند و برگی یا کوچکی و استوک یا کارکرده بودن آن برمیزان کیفیت موثر است  برای تهیه جنس مرغوب و با کیفیت آن می‌توانید به شرکت pars مراجعه نمایید.

شرکت Huisman یک شرکت فعال در سطح جهانی است و در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات صنعتی برای شرکت های بزرگ نفت و گاز و سیستم های انتقال نفت تجربه گسترده ایی دارد ، و یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ساخت بلبرینگ و رولبرینگ است.a

این شرکت هم اکنون در کشورهای هلند ، استرالیا ، برزیل ، چین ، جمهوری چک ، نروژ ، و ایالات متحده دارای دفتر میباشد.

بزرگترین بلبرینگ ساخته شده در شرکت  Huisman  

شرکت Huisman  در حال حاضر بزرگترین بلبرینگ‌های جهان به قطر 30 متر را در تولیدات خود در کشور چین تولید میکند ، این بلبرینگ‌ ها متعلق به جرثقیلی ( Crane Building ) به طول 10000 متر هستند که روی سکوی نفتی مورد استفاده قرار میگیرند هستند . این پروژه پس از موفقیت این شرکت در سال 2012 برای ساخت بلبرینگی به قطر 14 متر انجام گرفت .

البته باید توضیح داد که این بیرینگ ها دارای مصرف خاص هستند و بصورت محددود طراحی و تولید میشوند . و لذا مراحل طراحی و ساخت آن کاملاً اختصاصی میباشد برای توضیح بیشتر باید گفت اکثر بلبرینگ های که ما در صنعت استفاده می کنیـــم بصورت سری ساختـــه می شوند یعنی  یک بلبرینگ با شماره فنی مشخص و ابعاد مشخص تولید و عرضه میشود اما در خصوص این بلبرینگ های خاص باید گفت که تمام مراحل ساخت آنها بصورت منحصر بفرد برنامه ریزی می شود .

امتیازدهی به post

دیدگاهتان را بنویسید